Thursday, January 17, 2013

11 kuud ja 2 päeva

Okouu kohe peaaegu, et varsti on ju aasta juba siin liivakastis elatud. Imelik, et niiii kiiresti on läinud. Samas aasta pole nii pikk aeg ka, naljakas oli kui ükspäev koosolekul boss tutvustas mind, et this is my project manager Laura she has been working for me for almost 2 years now. Pärast küsisin, et mis sa tahtsid mind natuke tähtsamalt kõlama panna või miks sa ühe aasta juurde lisasid ja siis tuli välja, et ta arvaski et varsti juba kaks aastat töötan ta jaoks..haahaha ..ja oli täiega hämmingus, et pole aastagi veel. Esimene event oli ju Boat show ja see oli veebruari lõpus eelmine aasta.

Muidu on asjad mul üsna töises rütmis liikunud. Järgmine nädal on Royal Salute polo võistlus millega seoses korraldame kõigepealt kolm õhtut järjest private Royal Salute dinner partysid ja 25jan on siis Polo Day, kus on meie teha Royal Saluti vip box ja kogu ürituse afterparty. Kibekiire töö käib ja nii palju asju on veel lahtised kuigi veits nagu võiks juba korras ja tehtud olla. Muidu õnneks see on suhteliselt lihtne event võrreldes eelnevatega sest dinnerid on korraga ainult 36 inimesele ja sellisene low key, väike live music ja hea söök ja viski aga mitte mingit suurt produktsiooni ja asjatamist. Kuigi vaatasin siin guestlisti ja külla tuleb näiteks endine nigeeria asepresident. Tähtsad onud nagu ikka :)

Kuna midagi marupõnevat polegi juhtunud pean teile kohe oma kõige parema uudise teatavaks tegema. Kaalusime ja vaagisime siin Morganiga, et niiiii tahaks kuskile reisile, et tegelt me polegi koos käinud kuskil juba nii kaua. Alati kui puhkus siis tuleme Eestisse ju ja muidu tööl koguaeg. Üks õhtu otsisime ja googeldasime 3 tundi erinevaid lennupileteid ja ideid ja järsku oli selge, et peame ikka minema. Leidsime Emirates lennufirmast üsna hea hinnaga piletid ja Airbnbst eriti äge väikse stuudio korteri, mida rentida- Seychelles it is!! :) Ma alguses muidugi põdesin täiega, et kuidas ma küsin töölt ära kui olen just kaks nädalat puhkusel olnud. Aga siis mõtlesin, et ei saa olla selline hädine ja kui ei saa ära ei saa ja thats the worse that can happen kui küsin. Plaanisime reisi just nii, et kõigepealt saan polo nädalal eriti super tubli olla ja siis järgmine nädalavahetus peale seda läheksime. Töölt võtan vabaks ainult kaks päeva nii, et tegelt ju hullu pole ja boss tavaliselt peale intensiivset eventi annab nagunii vaba päeva mulle. Nii, et lähme 31jan-3veb Seychellidele!! Olen üüüüüber excited..mitte isegi, et ilusad rannad on sest siin on ka ju liiva vaid et seal niiii äge loodus on. Roheline ja võimas. Morgan vaatas juba netist välja erinevaid matkaradu ja oli väga üllatunud, et ma ei hakanudki kohe vinguma, et miiiiiiis matkama. Snorgeldama tahaks ka kindlasti jõuda sest seal on palju neid suuri ägedaid kilpkonni ja neid me nägime Tais ainult vilksamisi. Ühesõnaga loeme päevi :)

Ja eriti äge on, et peale reisi saan hakata päevi lugema kuniks emme ja Kaire külla tulevad. Nad on siin juba veebrari lõpus! Loodan, et ilm on ikka sama ilus kui eelmine aasta veebruaris sest olgu saladuskatte all öeldud..praegu on TÄIEGA külm! Tänase päeva kõige soem hetk oli keskpäeval ja siis oli +21. Öösel lubab hoopiski ainult +10. Aga järgmine nädal tundub, et lähen jälle soemaks ja on +27 ringis (öösiti siis +16 umbes). Eks me oleme siin vist nüüd rohkem ära harjunud ka kliimaga ja karta on, et see talv tundub külmem kui eelmine aasta kui otse Eesti -32 pakasest sai tuldud. Aga et Kaire nüüd liiga muretsema ei hakkaks, et päevitada ei saa siis tavaliselt on veebruari average high +25kraadi ja märtsi oma +28 nii, et bikiinid ikka kindlasti kotti :)

Lähen nüüd Mate'ga pikale ringile ja peale seda sätin ennast Teresaga dinnerile. Morganil on täna mingi tööpidu ja me lähme Teresaga ühte uut seafood restot proovima.

tsutsufrei :)

Anonymous said...

bikiinid pakitud.
Viisa tasutud,piletid olemas - bosslady Kairega on ikka tore koos reisida.
Tulen iga ilmaga.
Santa jonnibikka, ei too palli.
Mis su võu sõna on.
Pane see video Facebooki ka, Jaana palus sulle seda edasi öelda.
Ema

kaire said...

ma naen, et ema on vaga mysteriously "anonymous"... meil sajab tana oxfordis laia lund nii et mina olen +20ga ka taiesti ok... aga muidugi bikiinid kotti ja juba tahaks seal olla... Seychelles pidi hasti ilus olema jah ja monna et saate pika nadalalopu uut kohta jalle avastada!

Kalli, kaire

Liisi said...

käib töö ja vile (peale tööd) puhkusel koos jee, tublidus:)

Anonymous said...

Hihihiihihiiiii - aga Laura millal sa veel uudiseid jagad??? Nii vähe kirjutad viimasel ajal:):):)