Sunday, August 25, 2013

Nädalavahetus

Nädalavahetused lähevad liiga kiiresti :/ okei tegelikult kui aus olla läks eelmine nädal ka kiiresti. Peamiselt siis tööle sisse elamise ja kodu sättimise rütmis. Trenni suhtes olen olnud üli tubli (if I may say so myself). Käisin crossfitis eelmine esmaspäev ja see oli siis esimene enese liigutamine peale 5 nädalat Eestis lebotamist (ja liiga tihti veini/õlle/vms tarbimist). Teisipäevaks olin täiesti invaliid nagu arvata võis ja treener ütles et I have lost my mojo sest kõik technic oli meelest läind ja olin ise nii pahane sellepärast. Igatahes kolmapäeval olin ikka niiii kange et ei saanud trepist allagi tööl aga sõbranna Laura kutsus mind bikram joogasse kaasa ja mõtlesin, et seal kuumas ruumis jooga tegemine on just mida mu haiged lihased vajavad. Olin tegelikult unustanud kuiiii väga mulle bikram meeldib ja peale 90min tundi shavasanas lamades oli enesetunne eriti supppper. Nii supper et läksin kohe neljapäeval ka bikramisse. Aga crossfit on ka mõnus ja teistmoodi ja niii über raske ja tahaksin seal paremaks/tugevamas/kiiremaks saada, nii et ainult joogaga mõnulemine ei annaks päris neid tulemusi. Nii ma siis oma peas plaanin, et käin ideaalis 3 korda nädalas crossfitis ja 3 korda nädalas bikramis.. vaatame kuidas mu ambitsioonikas plaan välja tuleb. Reede tegin trennivaba ja eile käisin crossfitis ja see oli kõige retsim raskem tund kus ma kunagi käinud olen 30min trennist oli möödas ja mul juba silme eest virvendas ja arvasin et tõenäoliselt ma minestan. Aga ei minestanud ja alla ka ei andnud ja nüüd olen enda üle uhke. Täna on kõik jälle nii valus, et olin sunnitud ennast voodist välja veeretama sest jalalihased ja selg ei tahtnud eriti liikuda.

Aga tagasi nädalavahetuse juurde. Neljapäeval (mis on siis meie reede, et töönädala lõpp) peale tööd ja trenni seadsime sammud IKEA poole. Ennem käisime veel Dubai mallis West Elmis (mis on mu täielik lemmik kodusisustus pood) ja ma valisin uue päevakatte voodile. Peale seda kimasime IKEAsse "öö"shoppingule. Siin on neljapäevast laupäevani IKEA lahti südaööni!
Nimelt olime hullumas, et meil nii vähe kappe ja sahtleid on ja midagi ei mahu ära kuskile ja ilmselgelt pole probleem selles, et mul liiga palju asju on!! Natuke mööblit magamistoas ringi liigutades mahutasime nurka veel ühe üsna suure riidekapi (minu ENDA isikliku riidekapi!!! you have no idea how happy that makes me) ja seda käisimegi koju toomas. Ükskõik kui vähe asju sa plaanid IKEAst osta siis seal läheb alaaatiii aega nii et koju jõudes ei viitsinud me enam kuskile välja minna ja vaatasime hoopis telekat. 



Uus voodi kate ja padjad (see muhk seal on Yalla, kes oli mitu tundi infarkti äärel sest see kapi kokku panemine oli niiiiii kohutav kogemus tema jaoks)


Uus kapp aka heaven, täiega on ruumi kapis nii et võin vist shoppama minna:

Siis kui kapp oli koos Yalla siiski otsustas, et tuleb asi üle vaadata ja roomas mööda tuba ringi:

Eilseks oli kapp Yalla arvates parim asi mida ta kunagi näinud on ja nüüd ta istub ainult seal kõrgel lae alla ja õiendab minu ja Mate'ga:




Reedel magasime sisse ja siis panime tükk aega oma uut kappi kokku. Siis läksime külla Morgani bossile, kes sai 5 nädalat tagasi lapse. Issand jumal ma pole nii väikeid beebisid ennem näinud ju! Heleni omad on alati jõudnud ennem juba normaal suurusesse kasvada kui nad tädi Laura kätte on antud.. mõlemad olid nii umbes 4 kuused kui ma neid esimene kord nunnutada sain. Aga beebi Olivia on niiiiii tilluke, et no ma ei tea. Igatahes istusime seal peaaegu kaks tundi ja jutustasime ja viisime nunnusid kinke ja kuulasime kuidas Kara on viimase 5 nädala jooksul kõige rohkem 3h maganud ühe öö jooksul. Tegelt ka kas pole võimalik sellist last saada, kes kohe 6-7tundi öösiti magama hakkab?? mina kavatsen igatahes sellise saada! Õhtul oli meil suur plaan minna Anne ja tema töökaaslastega mingile peole aga väiksed vanurid nagu me oleme jäi see plaan ära. Tegelt lihtsalt tegime süüa ja siis vaatasime filmi ja siis südaöösel tuli Morganil mõte, et lähme ujuma, nii et hüppasime autosse ja läksime hoopis randa mõnusale öö suplusele (öösel on temperatuur ikka +35 kanti koguaeg). Nii et kokkuvõttes oli täiuslik reede :)

Eile pidi Morgan kahjuks hommikul tööle minema, nii et mina toimetasin omi asju- käisin maniküüris pediküüris, tõin oma kleidi keemilisest ära, ostsin Yallale süüa jne. Peale lõunat läksime koos crossfitti ja siis õhtul käisin Teresaga ühte eriti super mõnusat kohalikku funk/soul/blues bandi kuulamas.

Hästi ma nüüd töötan natuke ja ühtlasin lähen veel korda tuletan kõigile oma offices meelde, et mul on nädalapärast sünnipäev! ja et Im expecting some big things next Sunday :D

kallistan!








5 comments:

Helen said...

Ma olin ka totaalselt veendunud kunagi, et ma saan sellised lapsed, kes ei vingu, ei jonni, ei kisa ja magavad ilusasti :D on selgunud et reigole ka omalajal ei meeldinud üldse magada, et ma süüdistan tema sugupõlve selles :)
ohh jaahhh päris karm see magamatus aga paari aasta pärast on see kõik möödas ja unustatud,et nii pool kogemata mõtled juba järgmise eostamisele :P jaaaa algabki kõik otsast peale enne kui sa arugi saad :D
Yalla on nii nunnu oma õiendamisega! Ja uus kapp tundub ka vinge!

Laura said...

Musi, kui ilus riidekapp! Sinna mahub täiega uusi asju sisse!

grete said...

palun sul on seal ka sõbranna Laura? :D what are dis? ja palun nüüd uue uue kapi pilte kaa! nagu sa ütlesid nagging works! :D siis utsita nüüd oma husbandot kiiremini kruvima. eesti kapifännklubi ootab! :) hihi

kaire said...

ma näen Yalla on IKEA'st uue voodi ka saanud:)

Liisi said...

ulin tsekkima, kas oled midagi veel postitanud, aga ei olnudkiii, seega kommäntin seda postitust:)

teleporteerume kuskile kokku ja lähme tantsima palun! ja valime su uuest kapist riided... okei? okei!