Saturday, May 31, 2008

siseinfo

tere p2evast:)

nyyd ma tean natsa rohkem nendest kellega ma koos elan et teen teile ka pisikese ylevaate..eeriti rahvusvaheline ja kirju seltskond..Esimeses toas on Maria kes on 26 ja Argentiinast ja elanud aastaid itaalias ennem..siis on Penelope, kes on (kuigi nimi v6ib eksitada) tegelt 21a inglise hipitzikk Londonist, kes r22gib 6 keelt!!! ta on siin 9kuud elanud..ja ma ei saa aru mis ajal veel igal pool mujal k2ind keeli 6ppimas..ehk siis ta r22gib hispaania, itaalia, prantsuse,portugali keelt soravalt ja m6istab veel katalaani ja taani keelt..pff.ma teaan..ja ta on 21 ma ei saa aru aga h2sti tore muidu ja humoorisoon suht klapib meil ja kergendus tegelt et saan ikka inglise keeles ka r22kida kellegiga:) aa ja siis on veel Jorge mehhikost (kelle kohta tydrukud ytlesid et ta on REALLY nice but soooo Weird) et ta ei k2i eriti oma toast v2ljas ja istub pimedas seal vms..no ma ei tea ma korra eile n2gin teda aint..aa ja siis oli eile veel Gillian..prantsuse kutt kes elab kanadas ja kes t2na s6itis 2ra..elas selles toas kus ma nyyd ja v6ttis ka seda hispaania keele kursust ylikoolist mis ma aint et ta oli 3 kuud siin..ja eile me l2ksime siis tydrukute ja Gillianiga mingisse kodul2hedale restosse s88ma mis oli eriti vahva ja veinitasime ja p2rast oli meil nii kymme inimest kylas..et siis pidu v6i nii:) mul l6puks tahtsi pea plahvatada sest sama laua taga r22giti hispaania itaalia prantsuse ja inglise keelt..aga marul6bus oli..nad l2ksid kella kolme ajal veel kuskile katusele edasi olema aga ma lihtsalt ei jaksanud enam..sain teada ka oma toa varjukylje..see on elutoa ja sise6ue vahel(et juttu kuuleb h2sti l2bi seina) ja p2ris ust mul pole..on selline lykanduks mis on tegelt ilma siinide v6i millegite lissalt pead t6stma ja lykkama :D agaa mul on valgem ja isegi natsa suurem tuba kui osadel!! no votigatahes jah et toredad inimsed tunduvad..aa ja 6htul l2hen t2na siis Jordiga (see tuttav kes mul eelmisest korras siia j2i) Primavera Sound festivalile ehk siis fiestaaa :) nii aga ma nyyd l2hen linna peale natsaks olemist nautima:)

kallikalli

1 comment:

grete said...

KIPAAAA!!!!! :D