Monday, June 2, 2008

uus n2dal


nii nii..millest siis tuleb k6ik 2ra r22kida..aa no esiteks laup2eva 6htul kui arvasin et ahh l2hen mingile peole vist eksju..see Primavera Sound Festival on suuuuur 5 lavaga 4 p2evane festival..kus mingi p2ev esinesid public enemy ja de la soul ja portishead..agaa laup2eval oli ju muidugi elektroon muusika p2ev p6hiliselt (jee jee teate kyll kui v2ga ma igasugust elektronmuusikat armastan eksju) et kui mul l2heb nina vingu juba natuke liiga pikalt ilma vokaalita m2nginud house v6i no jeesus maria d&bst ma ei r22gi eksju siis noo siin oli ikka totaalne pinin ja tinin ja siis typs mu k6rvade jaoks see..no paar laheda roki b2ndi oli ja yks mingi kuulus vanem flamenko b2nd tegi rokib2ndiga koos ja see oli kipa aga ylej22nd aeg ma lissalt l2ksin mingisse teise levelisse oma peas et ylej22nd seltskond (kes silman2htavalt nii v2ga nautis seda muusikat) aru ei saaks et mu meeles see isegi mitte ei ole null vaid miiiinus null..aa aga siis kui ma olin seal juba 5 tundi old siis v2gisi hakkas naerma ajama..ja siis koguaeg aeg keegi kysis et mis naerad ja ma pidin mingi vale v2lja m6tlema (tegelt koguaeg tuli p2he see m6te kui v2ga teie mu s6brad k6ik naeraks kui n2eks mind fake smiliga pead ja puusa n6ksutamas selle muusika j2rgi tunde..te ausalt ka naeraks) aga tegelt oli ikkagi tore ja mul hea meel et l2ksin..see koht kus festival toimus oli mere22res ja palju rahvast ja mis mul kodus p6nevam oleks old..sain uute inimestega tuttavaks jne..kella poole kuueni pidasin vastu ikka aga siis hakkas paduvihma sadama ja pidi koju 2ra minema:)

oii ja pyhap2ev oli niii m6nnaa..l2ksin Jordi ja ta s6pradega l6unale ja p2rast v6tsin oma raamatu kaasa ja piiiikutasin rannas (nii soe pold et ma oleks taht ennast riidest lahti koorida aga niisama oli p2ikese k2es ikkagi v2ga hea) no ja siis tegingi siestat paar tundi ja 6htul kondasin oma kodu ymbruses veel (igakord kui kellegile ytlen kus elan siis k6ik p88ritavad silmi et wooow..see on see peen ja eriti tahetud neighbourhood tuleb v2lja) nojah mu k6rval t2navas tegin juba yks p2ev window shoppingut (armani, burberry, dior, louis jne jne) ja 5 kordne Zara ka (ma ei l2ind sisse!!!!) aga natuke teisele poole sellest t2navast on eeeriti m6nus kitsaste t2navate r2gastik kus on palju restosid ja kohvikuid..eile j6udsingi otsaga l6puks yhte eeriti nunnusse chocolaterisse La Nena(pildil) ja s6in seal magusat (ehku peale sest inglise keelset menyyd pold) aga hea hea oli ja siis leidsin isegi kodutee yles ..juhuu progress!

no vot ja nyyd ma l2hen teen endale kohvi kohe ja t2na kell kolm on tutvustav p2ev koolis (ma pean ennast ennem kooli yles leidmisega ka tutvustama) ja homsest hakkavad tunnid..nii p6neeeev :) olge tublid k6ik ja kirjutage mulle kuidas teil l2heb ja kallistan ka!

No comments: