Monday, July 7, 2008

pole enam ollagi ju!



jube hirmus imelikult kiiresti on need viis n2dalat siin l2inud ausalt ka..natuke nutune lugu et varsti peab tagasi tulema..aga no t2na n2iteks oli 6ues 22kraadi hommikul ja ma panin pikad teksad sest jahe ju ja nii..nii et parem oleks kui j2rgmiseks n2dalaks seal tallinnas see ilm ennast kokku v6tab muidu ma ei tule yldse kodust v2lja..

see n2dal on mul nyyd siis eksamid..saabusin just esimeselt mis oli hispaania keele kirjalik..homme on suuline ja ylehomme on hispaania kultuuri eksam..t2nane l2ks okeilt..tunne on normaalne aga tulemust ennustada ei oska..noo ma lihtsalt arvasin et rohkem on grammatika harjutused aga oli hoopis kolm juttu vaja kirjutada..nullist..et peast teada s6navara jne..yks oli kiri s6brale mis r22gib su p2evad barcelonas ja kuidas sulle meeldib seal..teine oli jutt mida sulle teha meeldib ja mis on su lemmik tegevused ja mida ei meeldi teha..kolmas oli k6ige raskem pealkiri oli sina ja sport..aga ma lissalt ei teand rohkem s6navara kui k2iata midagi tennise kohta kolm rida ja kirjutada et mulle meeldib ujuda ka ja siis mul sai tarkus otsa..aga midagi hullu ei tohiks olla..k6ndisin koju ja p2ike paistis ja kuigi Barcelona on ikka niiii saiko linn mul tuli v2gisi naeratus peale kui hea meel mul on et siin olen..ja samm oli nii kerge nii kerge ja yldse sihuke 6nnelik on olla..kohe l2hen suurde toidupoodi ostan natuke syya ja premeerin ennast millegi maitsvaga ja siis hakkan tegema homseks suuliseks eksamiks presentatsiooni...ja siis ja siis..juba kohe varsti n2dala l6puks tuleb ju mulle mu kallis printsess Laura otse milaanost ja ma ei kujuta ette k6ike seda maailma veini ja k6iki neid maailma jutte mis me peame 2ra lahendama..ma ei j6ua 2ra oodata..ja kuna siin on suuuured allahindlused igalpool ja ma pole YHTEGI veel sisse l2ind siis teeme 2kki v2ikse shopingu ringi ka kui ta j6uab... no vaatab seda asja muidugi veel...

mul ei tulegi praegu ette mida p6nevat veel teile r22kida..peale selle et ma eeldan et k6ik kes seda blogi loevad teavad ikka juba et minu venna ongi k6ige 2ssam yldse sest ta tuli teist korda eesti meistriks ja kui te ei teand siis minge parem kohe orkutisse ja kirjutage talle kui 2ge ta on! :D (mulle v6ite ka kirjutada)
nii aga ma praegu ei oska rohkem midagi kosta kui et hasta luego ja varsti n2eme! kalli



p.s. Valentino uuel vaateakna v2ljapanekul on yhed kingad mida mul on VAJA.mis nyyd saab???!!!

No comments: