Tuesday, July 8, 2008

yleyldisi t2helepanekuid!

* ma pole kunagi n2inud rohkem inimesi isukalt avalikus kohas (metroo, poe j2rjekord, kohvik, ylek2igu rada) kyysi n2rimas kui barcelonas..ja oh seda r66mu see komme ei kysi vanust ega sugu ju!


*inimestele meeldib sinuga r22kida..pole oluline kas sa saad aru v6i kuulad yldse!

*euro on niiii n6medalt kallis!

* mullet on kuni 20 aastaste poiste p6hi hairdo siin..sexy time!

*Valetino kingad ei ole vahepeal vaateakna peal koledamaks l2ind! :(

*ma s88n siin iga p2ev niii palju suitsuvorsti ja toorsinki, et pooled aafrika lapsed saaks k6hud t2is!

*Barcelona on k6ige narkom linn kus ma kunagi old olen! (aga t2na koolis 6petaja r22kis, et yksk6ik kas narko tuleb sisse columbiast v6i aafrikast siis euroopasse tulevad nad k6ik l2bi hispaania..ja veel et klubis kokaiini osta on odavam kui vett!)

* saan hispaania keelest rohkem aru kui oskasin loota!

*aa jalutasin t2na La Ramblasel..ja no mida seal k6ike ei myyda..et hakake kingi soove v2ljendama..variandid..elus tuhrud, hamstrid, sisalikud, kanaari linnud, tibud ja pardipojad, t2iskasvanud kuked,kanad ja j2nkud ja kilpkonnad ja kalad..et kes mida tahab ma saan yhe k2iguga need k6ik sealt t2navamyyatelt k2tte!

* hispaania keele kirjalik ja suuline eksam on tehtud..homme kuulen kuidas l2ks

*a ja siis veel et.. ma ei taha veel tagasi tulla :(

No comments: