Tuesday, April 12, 2011

kui päev on liiga rahulik..

siis tuleb ju ikka kohe ruttu midagi tekitada.. ehk siis ärkasin täna hommikul ja päike niii paistis ja tuju oli hea ja jalutasin Mate'ga rannas ja jõin rõdul kohvi ja rääkisin kiirelt Morganiga, kes on Dubais see nädal..ja sättisin siis ennast hispaania keelde minema.. kuna ratas on mul maja ees siis kasutan köögisolevat ust..sellel on selline loll lukk, et kui korra ukse kinni tõmbad siis enam väljast lahti ei saa..sest väljaspool pole linki..enne õue astumist kontrollisin veel nagu alati, et kas võtmed on taskus..olid küll..tõmbasin ukse kinni ja 1sekundi pärast meenus, et teised võtmed oli ju sees pool ees..ehk siis kogulugu..väljast ei saa ust lahti keerata kui võtmed seespool ees on loomulikult..ahh ja kas ma unustasin veel mainida, et kuigi Morgan ütles eile juba, et mine pane oma telefoni kaardile raha siis ma ei viitsind ju ja ilmselgelt oli mul krediit otsas ja kuskile helistada ka ei saa..kuna midagi targemat ka teha ei osanud sõitsin siis hispaania keelde.. olin tunni ära ja palusin siis seal telefoni laenuks..proovisin Morganile helistada lootuses, et äkki on mingi süsteem või nipp kuidas ikkagi saaks ukse lahti sest ülim nõmedus ju, et uks polegi lukus vaid lihtsalt kinni ja võti ees..aga tal Dubais telefon ei tööta..teised kaks kutti keda siin veel tean on ka praegu Dubais sest X-Fightersi esimene etapp on, nii et ainus kellele mul veel helistada oli..oli Petra, motokrossi poe omanik.. õnneks ta oli nii maailma tore, et saatis ühe kuti neilt töökojast meie juurde, et vaatab äkki saab lahti ja kui ei saa aitab mul lukksepale helistada sest suures mures mul nagunii enan ühtegi hispaania keelset sõna meeles polnud ju..Jani tuli kohale aga kuna meil on superduper raud turvauks siis seda igamees lahti ei saa siiski..muud ei jäändki üle kui ruttu lukksepale helistada sest kell oli üks läbi ja kahest viieni on siesta ja siis pole kedagi tulemas..õnneks saime töömehe kohe kätte ja tuli ja tegi mulle ukse lahti..eriti tore, et sain 80eurot maksta selle eest et ta tegi mulle lahti ukse mis ju poldki lukus tegelt..money well spent! niiii nõmeee! aga midagi teha ka pold..pärast rääkisin Morganiga ja ta ütles, et ega ei olegi ühtegi nippi ja see oli ainus lahendus.. igatahes jah..tüüpiline ju, et see pidi siis nüüd juhtuma kui Morgan ära on..ja et ma ei võta garaashi ukse pulti ka kunagi kaasa sest kardan seda ära kaotada..see oli siis tänase päeva highlight..

kuna kõik muu selle kõrval kahvatub siis ei oskagi midagi kirjutada..turistid imbuvad tasapisi kohale..rannas on niiiiii palju vähk punaseks põlenud kehasid, kes südamerahus juurde päevitavad, et mul on valus vaadata.. ja penskarid on ka kakapruunid juba suurest hommikust õhtuni päevitamisest..ranna loungidele pannakse uusi katuseid ja tundub et peaks need ka lahti minema..mõnna oleks teinekord mojitot juua küll promenaadil..hispaania keel on endiselt pisut segane aga eks peab sellele vist aega andma..

ma tean et tahtsin midagi veel kirjutada aga totaalselt läks meelest ära..palun andke andeks ja külastage meid jälle..äkki mul tuleb meelde!

kallistan!

3 comments:

grete said...

kas selle viimase pildi tegi mate :) ?

Laura said...

jah muidugi :D seisis kahe tagumise käpa peal ja muudkui pildistas!

tegelt selle tegi Liisi kui ta siin veel oli! Mate alles hajutab:)

grete said...

ma aktsepteerin ainult esimest lõiku su vastusest :)