Thursday, April 14, 2011

unistuste amet

sõitsin täna mõnuga hispaania keele tunnist kodu poole (olin tubli ja sain kiita nii, et ülevdatud meeleolus) kui kodu lähedal ühest pargitud autost keegi onu pistis pea välja ja hüüdis mulle midagi hispaania keeles..kuna mult siin koguaeg küsitakse teed siis olen nagu harjunud..turistid ilmselgelt näevad et ma pole hispaanlane ja saavad siis inglise keeles küsida ja hispaanlased ilmselgelt näevad, et ma pole hispaanlane ja saavad niisama rääkida..mõlemat juhtub üsna tihti linnas olles..igatahes jäin siis seisma ja onu jutt oli järgmine..aah olgu veel illustreerivaks lisamärkuseks mainitud, et onu oli nii 45 aastane pikkade rasvaste juuste ja kollaste hammastega ja samal ajal suitsetas kui minuga rääkis..kõigepealt küsis kas ma räägin hispaania keelt..ütlesin, et enamvähem..no tal nimelt selline asi, et otsib just kedagi kes koristaks tema kööki ja põrandaid (autos istub ja otsib) ja et äkki ma tahaks tööd saada tema juures ?!??!.. ma ütlesin et ei aitäh..siis ta lisas, et no aga ma sõidan siin keset päeva rattaga isegi mitte autoga, et kindlasti mul ju pole tööd ja miks ma siis ei taha..ma ütlesin viisakalt head aega ja hakkasin liikuma..siis ta sõitis natuke järgi ja pakkus, et okei kui ma tööd ei taha, et siis lähme äkki kohvile..et sa saaks rääkida, kus sa pärit oled ja hispaania keelt harjutada..head aega ja sõitsin ära..ei tea kas lasin suuremat sorti karjääri võimaluse käest?..õnneks ta järgi ei tuld enam aga no see on küll mu uus lemmik pick-up line ju..kuule tüdruk tule mulle koristajaks? aa kui sa ei taha siis tule kohvile?

aga eelmine nädal sain rõõmustada ühte juba keset päeva pisut jommis ja veripunaseks põlenud soome keskealist paari, kes õnnetute nägudega mööda tänavat supermarketit otsisid..juhatasin nad lausa oma vigases soome keeles kohale..i bet i made their day!

muidu peale selle, et sain palju raha lukksepale maksta..suutsin veel 10 euri tuulde loopida..ja see pold isegi minu süü..teisipäeval kui see luku paanika oli mul siis teel koju sõitsin bensujaamast läbi, et oma telefoni kaardile raha panna..ennem veel peas mõtlesin kõik jutu valmis, et saaks ikka hispaania keeles asjad aetud ja ei peaks kätega vehkides seletama hakkama..oma telefoni numbri kirjutasin igaksjuhuks paberi peale, et siis kindlam et saab õige number öeldud..not that simple..sain kõik ilusti kokutamata räägitud..onu pani numbri masinasse ja maksin ära ja kiirustasin koju..kuna see päev oli prioriteet koju sisse saada siis ma ei mõelnud telefoni peale enam..eile aga hakkasin mõtlema, et imelik mul peaks ju tulema sõnum, et krediit on lisatud aga seda ma pold saanud..no loomulikult pold raha ka telefonikaardil kui uurima hakkasin..võtsin siis tseki välja kotist ja no tark onu ikka ju suutis vale telefoninumbri lüüa masinasse kuigi mina andsin talle paberi õige numbriga..sõitsin siis asja uurima ja ei olegi midagi teha..nemad asja annuleerida ei saa ja keegi võõras number sai mu 10 eurot ja mu ainus võimalus on hakata vodafone helistama ja küsida ja uurida sealt..ma isegi teeks seda hea meelega sest nad vist räägivad inglise keelt ka aga koju tulles selgus, et meie kodutelefon ei tööta ka enam!!! lihtsalt mingit tooni ei ole..nõmee! ja et kuna mobiilil pole krediiti siis ma ei saa sealt ka helistada..olen kõnevõimetu ühesõnaga (ja Helen kallis kui sa seda loed, siis palun andeks olin koeraga õues kui sa helistasid..palun helista uuesti kui aega saad sest ma ei saa sulle kuidagi tagasi hellata)

over and out...Mate ja Sebastian juba magavad lõunaund voodis, et lähen ka oma siestale nüüd...

No comments: