Sunday, June 5, 2011

outfit

Pean tunnistada, et olen mõne asja puhul paras fashiooni victim. Nii kaua aastaid olin kindel, et elusees ei hakka kandma platvorm tallaga jalanõusid sest need on nii koledad ja kabjad jne.. ja siin on nüüd juba mu teine paar. Siin "külavahel" on need eriti head sest kontsadega on mõnikord overdressed olla aga platvormid on kuidagi mõnus alternatiiv ja pealegi saan nendega rattaga ka edukalt sõita..







sama ilusa sõrmuse kui minul saab loomulikult osta www.newvintagebykriss.com :)

3 comments:

Kriss said...

sänkju, sänkju loora...muide mul ka täna hea uudis minu surued kaelakeed on ainult nädalakese Iida salongis myygis olnud ja 2 tykki on juba maha myydud:):):)

laura said...

ma olen ka väga õnnelik rohkete piltide nägemise üle! väga ilusad!

Bronzed Humanity said...

Pretty photos! Love your top and hair!
xx

Hot Pink Day
Blue Vanilla Giveaway