Wednesday, September 14, 2011

Montreal!!!

No lõpuks ometi hakkavad uued tuuled puhuma ja mul on jälle tahtmist blogida. Neile, kes veel ei tea: Kolime jaanuaris Morganiga mõneks ajaks Kanadasse Montreali!! Ja hetkel olen siin kolm nädalat, Morganil töö ja minul võimalus linnaga tutvuda ja natuke vaatame kortereid ja asju ka, et jaanuaris(kui õues on miinus miljon) oleks lihtsam. Ma pikalt ei hakka kirjutama praegu sest olen siin alles teist päeva ja tarvis ju jälle linna peale minna aga järgneb minu esimene Montreali päev pildis. Ahsoo see ka veel, et meie praegune elukoht on downtownis ja ainult siin ma eile 5h jalutasingi, et kõik muud lahedad rajoonid nagu Old Montreal ehk vanalinn ja Little Italy jne jõuavad teieni ka lähinädalatel...downtownis asub nii Montreal Collage kui ülikool nii et hästi palju on noori liikvel ja ülikooliga seotud maju..

hommiku kohvi maja kõrval asuvas maailma armsas kohvikus:


praegune kodutänav..meie elame selles kõrges maja, mis teiste tagant paistab..


tõesti on palju rohelust suurlinna jaoks..kõik suuremad tänavad on puid täis istutatud..




ülikooli kontserdimaja


jeee..ma elan varsti linnas, kus on mu lemmik rattasüsteem..kusjuures siin on eriti ägedalt kõigil suurematel tänavatel eraldatud rattatee ja ääres ja väga palju inimesi sõidab rattaga..




























ja õhtul sain Morganiga tööle kaasa minna..eile nad nimelt testisid nightvision goggelseid (eesti keeles pimedasnägemise prillid??!!), mida praegu omab ainult kanada armee sest need on nii hightech..nad mõtlevad neid võibolla oma uues shows kasutada ja siis oligi mingi sõjaväe boss koos ühe paari nende prillidega kohal ja morgan proovis need peas pimedas jalgrattaga sõita jne..mina ainult ahhetasin Cirque Du Soleili peakorteri üle..kuna vihma sadas siis ma kahjuks õues ei saand pilte teha ja sees ka täis tuuriks polnud aega aga no uskumatu koht on see..kolm üliülisuurt maja..ühes siis läbi mitme korruse kostüümi osakonnad ja kõik kõik muu pluss 6 erinevate angaari, kus uusi akrobaatilisi ja tehnilisi lahendusi välja mõeldakse ja üle tee veel suur tsirkuse kool pluss ruumid kus praegu järgmise uue show proovid käivad (järgmine show on Michael Jackson THE IMMORTAL World Tour show by Cirque du Soleil-väga väga võibolla on neil esimene avatud proov ennem kui me ära lähme ja saame seda vaatama minna) Paar pilti selles majaosas, kus Morgani kontor on sain ikka teha (aah ja kes veel ei tea siis Morgan on Cirque uue show akrobaatiline disainer ja assistant creative director)





Morgan ja kallid prillid:


Kohtusin eile Morgani põhibossidega ka. Kõik tundusid väga toredad. Eriti äge oli üks vene mees Boris..ma arvan, et ta on kuskil üle 60 aasta vana ja ta on head director of acrobatics and something else :D igatahes sain jutule temaga kuidas ta 30 aastat tagasi nõukogude liidust pool illegaalselt immigreerus jne. Juba ta lubas kohe varsti meid kuskile vene restosse soolapekki sööma viia ja mind kindlasti oma naisele tutvustada. Pluss sain oma venekeele aksendi eest kiita ka veel :D

Igatahes nüüd ma pean jooksma. Tahan täna kuskil kodu lähedal gymi leida ja natuke veel downtowni avastada ennem kui Morgan töölt koju tuleb. Paid!

3 comments:

laura said...

kui tore linn ja kui tore on jälle su sissekandeid lugeda! ja need prillid on väga friigid.

Liisi said...

Nii vinge ja samas armas linn tundub! Väga sinulik, beibi:)!!! naissness! ja prilliteema on eriti a-team'ist:D lahe! ja tubli, et kirjutad, sekundeerin siin Laurale, et hea lugeda:) mõnnat avastamist!

kaire said...

age et kohe downtownis olete ja montreal on nunnu linn... kaifi siis edasi ja anna teada kas tulete new yorgi tanavatele ka ara eksima:) kalli, Kaire