Tuesday, October 30, 2012

ma-ei-tea-mitmes-päev-ma-ei-jaksa

huh..sellest tuleb ülilühike postitus aga tahtsin lihtsalt teada anda, et olen elus :) õhtuti küll tundub, et vaevu vaevu sest väsimus on niii suur aga no seda oli arvata ka. Tööd on hullumeeleselt palju ja vastutus on veel suurem kui arvasin ja tüüpiliselt kohalikule kultuurile on kõik Inshallah (ehk kui jumal lubab või kui jumal tahab siis asjad juhtuvad) noh et tellid staff outfitid ja siis küsid et millal valmis on ja onu ütleb et 29al Inshallad mis tähendab et kui jumalal ei ole tuju 29 mu särkidega tegelda siis nad tulevad 30 või 31 jne. Ja mul on niii palju asju vaja deliverida, et olen juba nüüdseks ekspert ja kohe kui keegi inshallah poetab ma pean uuesti küsima et eiei aga päriselt in real life millal tulevad :D

Muidu lähen iga õhtu kell 10 magama ja vaevu jaksan küsida kuidas Morgani päev läks sest selline tamp on peal. Morgan on maailma kõige parem ja toetavam olnud ja kui pidin nädalavahetusel 7 tundi mööda kaubamaju käima, et kõik vajalikud asjad jahi dekoreerimiseks ja hostessite outfitid jne leida tuli ta minuga kaasa ja hoidis mu tuju üleval ja kuulas mu vingumist ilma igasuguse judgementita. Ta on eriti eriti amazing! Tegelt ka..ma olen suht stressipall olnud terve kuu aega ja kui õhtul olen väsinud või närvis mingi tööasja peale siis ikka tema saab selle paha tuju teinekord enda kaela aga ta on eriti super ja olen niiii tänulik selle eest. Ja kui näiteks mulle nädal tagasi teatati, et autodele on ka vaja branding teha ja transpordi firma ütles et ei meie autodis ei tohi brandida ja mul juhe kokku jooksis ja pillisin kodus siis Morgan kohe otsis oma kontaktid välja ja sai mulle sama õhtuga quote mingi magnetmaterjalil brandingu jaoks mida transpordi firma lubas jne jne.

Tegelikult mul pole üldse aega kirjutada ju sest täna ongi viimane päev enne hullust. Homme on staff day aga Yas Island on külalistele ka juba avatud ja 2-4 on siis meie vipid kohal ja siis mul kõige pikemad päevad. Täna peaks meie jaht ka Dubaist Abu Dhabisse jõudma nii, et lähmegi seda korda sättima ja siis pean autojuhtidega trial runi tegema ja kontrollima, et nad ikka teavad kus kõik erinevad sissepääsud jne asuvad. Ma jooksen nüüd! kallistan ja igatsen väga ja kirjutan peale eventi täpsemalt, mis ma siis see kuu korda saatsin.

Paid!


3 comments:

Laura said...

Nagu filmis. Pea vastu! Kallistan.

Anonymous said...

Edasi ekntuki "poisid"! Valu punanahkadele!

Anonymous said...

uuups, tahtsin kirjutada Kentuki poisid :):):)