Saturday, November 17, 2012

9 kuud ja 2 päeva

Täna on vaba päev ja ma otsustasin ennast kokku võtta ja teile natuke uudiseid jagada. Nagu te arvata võite ega ma kõike ei mäleta, mis selle hullu oktoobri jooksul toimus ja üritus ise ka juba mõned nädalad tagasi. Kõige tähtsam on muidugi see, et MUL LÄKS ERITI HÄSTI! hihii..kohe päris päriselt läkski hästi. Nägin hullumoodi vaeva ja F1 ajal olid tööpäevad 15h aga general manager tuli ja ütles, et you did an amazing job ja mitu külalist kirjutas hiljem emaili tänades.

Oot ma pean ikka ennast veel natuke kiitma ja teile siia näha panema, mis üks Etihadi bossidest kirjutas:

Hi Laura,
A quick note to say how wonderful it was to meet you and what an amazing amount of work you have put in to the organizing of this event. Very well done and all aspects covered, a true professional. Thank you for the coordination, me and my guests thoroughly enjoyed.

Hope to see you in the next event.
Best regards
Chamil 

Hihi nagu päris eks! Kuigi olen päris päris aus..see oli hullem veel kui ette kujutasin. Ja sellest kui suur vastutus mul lõpuks on ei saanud ma ennem aru kui üritus peale hakkas ja mu telefon konstantselt ainult helises ja kõik küsisid kõiki asju minu käest. Olin täiesti üksi jahi peal project manager + tegelesin selle guestlisti manageerimisega samal ajal. Ehk siis näiteks kui teisel päeval tuli Mummi brand manager, et kuule ma ikkagi tahan et kõik istmed oleks jahi peal uute katetega make it happen ja see suur branding seal ukse peal ei ole ka päris see- siis ma pidin välja ajama uued asjad ja uued katted jne jne. Polnud kõige lihtsam! Mõnel õhtul jäid osad tähtsad külalised liiga täis ja siis pidin tegelema selliste kõnedega, et tere ma olen siin takso sildi juures kas auto saab mulle järgi tulla..eeem..mis alas takso sildi juures Sir? eee ma ei tea ma näen F1 silti! jne jne mingi 15min kuni ta suutis mulle seletada, kus ta asub ja ma sain talle auto järgi saata. Ühelegi kontserdile ma ei jõudnud kahjuks sest olin niiiii väsinud ööseks. Ainult viimasel õhtul siis Mummi brand manager ja üks teine brand manager vedasid mu kaasa ja nägin Lupe Fiasco esinemise lõppu ja eriti tuus oli. Terve nädal peale F1te oli hääl ära ja olin suhteliselt vati sees. Kahjuks vabaks ei saanud rohkem kui ühe päeva sest järgmine suur suur asi on meil juba 5 detsember ja pidime kohe hakkama selle jaoks tegutsema.

Nüüd on nii vähe aega jäänud järgmise evendini, et jälle hullumaja ja pikad päevad aga õnneks see nädalavahetus on vaba olnud ja lisaks sellele neljapäeval oli siin islami uus aasta ja see on vaba päeva. Pikutasin bassu ääres ja lugesin mitu mitu tundi järjest ja vedelesin niisama, et uueks nädalaks energiat koguda.

Me lähme nüüd jalutama Morganiga ja ega ma ei oskagi täpsemalt kirjutada sellest F1st. Küsige midagi kui huvitab ja siis ma hea meelega kirjutan veel :)

Panen teile vaatamiseks mõned pildid ka õhtul praegu ei jõua.

Kallistan!




5 comments:

Helen said...

oehhhhh sa oled ikka nii tubli !!!!!!

grete said...

niiiiiii tubli! :) no ma olen ika nii uhke su üle! mis järgmine üritus on? ja kus pildid on?

Anonymous said...

Millal siis kurg tuleb? Peaks kohe tulema ju?

grete said...

kas sa saad aru et praegu hakkasin elevusega su postitust lugema et uhuhuhuu uus postitus! ja alles peale paari lauset sain aru et kurat ma olen ju seda lugenud juba! kas sa tead mida see tähendab?

hm?

tead?

see tähendab seda et sa ei ole LIIGA kaua uusi jutte kirjutanud! nii kaua et ma juba ei mäleta eelmisi ja hakkan neid elevusega uuesti lugema :D

rahvas nõuab ülevaadet sinu tegemistest!

kalli ka :) hihi

Anne-Mari said...

vaatan ka iga päev ikka siia lootuses, et pildid on üles kerkinud...