Sunday, December 16, 2012

10 kuud ja 1 päev

10 kuud Dubais elamise pidustuste puhul (pidustused on ainult minu peas muidugi :)  siin teile vaatamiseks väike video viimasest suurest üritusest. Mind muidugi näha pole jälle aga muidu ikka tore vaadata ma loodan :) ja saate paremat aimu, missuguseid üritusi meie firma siin korraldab.




Kui mõni pilt kuskilt hiljem välja ilmub siis kindlasti panen üles. Praegu on ainult üks kus ma tööhoos olen ja esimesi külalisi registreerin:


Praeguseks on tööhoog nii vaibunud, et vaevu viitsin uusi emaile lahti teha ja olen üldse suurim looder maailmas! Loodan, et päkapikud ei näe!

3 comments:

Helen said...

oiiii keegi on nii ilus ja särav :) isegi kui ta on ainult ühe pildi peale jäänud :) nii tore et on vähemalt põhjust ennast üleslüüa mingi ürituse jaoks :))
väga hull ja faaancy üritus ikka !!!

Laura said...

hahaha oleks siis saanud üles lüüa. Ma olin juba 7 tundi töötanud selleks ajaks ja üles löömine toimus 15minutiga hotellis vetsus nii, et kõige toredam ei olnud :D aga vähemalt oli põhjust uus kleit osta!

Liisi said...

NII ILUS!!!