Monday, January 5, 2009

Teel Mehikosse!

Hola guapas!

kas keegi oskab öelda palju aastaid läheb veel vaja, et ma ei tuleks Tallinna lennujaama nii palju varem..siin ei ole TURVAJÄRJEKORDI! ja ma tean seda aga no eiiii ikka oli vaja ju tulla rohkem kui 1,5h varem ja siis 3min sees olla ja nüüd hea soe passida siin..ma tean ma peaks harjunud olema sellega aga no ikkagi..igatahes olen nüüd Tallinna Lennujaamas ja kell on 7 hommikul ja mul on suur suur reisiärevus.. lennujaama raamatupoest leidsin Mexico City kohta raamatu ka..kui linnas otsisin siis pold aga nüüd kuigi oli veitsa kallis otsustasin ikkagi osta..nii et loen siin ja mida lehekülg edasi seda rohkem tahaks juba seal olla.. aa raamatus kirjutas et see pole üldse nii kuritegelik et ainult 4 inimröövi päevas...hahaha..et igaksjuhuks hakake palun raha koguma! ok nali..emme ära muretse ja Kaire ära muretse.. lehitsen nüüd edasi oma vestmiku ja tuletan hispaania keelt meelde..et saaks naeratades öelda et ei ma ei räägi hispaania keelt ja et ma ikka veel oskaks öelda et minu nimi on...ja et kohvi koorega kaasa palun..jee jee keel on suus..mitte :) ok aga ma siis passin edasi ja olen kannatlik..Mexico City pidi muide Eesti jaoks valmis olema..uurisin! :)

kallikalli
Senjorita Laura :)

No comments: