Thursday, June 17, 2010

nädal nigu nihuti!

ma ei pand tähele ka kuidas see nädal mööda läks..esimese hooga ei oska midagi kirjutadagi..aga hakkan siis niisama päeva sündmustest peale ja äkki meenub midagi naljakat ka..

aa eelmine nädala lõpp sain Mate'ga jalutades tuttavaks ühe minuvanuse hiina tüdrukuga, kes oma kahte üli nunnut varjupaigast võetud koera jalutas..Mate sai suurema koeraga kohe mängida sest vastupidiselt tavalisele ei hakand see tüdruk oma koeri kuskile nurga taha tirima kui me Mate'iga tulime..sain veel temalt teada, et see ei ole ikkagi minu luulu..tema ütles ka, et üldiselt hiinlased hirmsasti kardavad koeri..ja kui ma küsisin miks siis ta kehitas õlgu ja ütles et võibolla sellepärast et enamik inimesi ei kasva üles lemmikloomadega..aga ma ei tea kui tõsiseltvõetav see põhjus on..veel toredam asi mis ma temalt teada sain oli et, meie ümbruskonnas on grupp normaalseid koera omanike ja nad saavad iga õhtu pool kuus kokku et kutsud saaks mängida..me tavaliselt jalutasime kell neli ja kell kaheksa nii, et polnud kunagi siis õue sattunud..laupäeval siis läksime ja sellllline nunnu mürgel toimub ju..nüüd oleme iga õhtu käinud.. parematel õhtutel on 12 koera aga tavaliselt vähem nii 6 või 8..aga neist ainult 3 on pikemalt rihma otsast lahti..sest siin koerad lihtsalt niimoodi omavad peremehi et nuta või naera..kõik omanikud lohisevad oma suurtel koertel järgi ja koerad kunagi tagasi ei tule kui hüütakse jne..muidugi on nad super sõbralikud ja nunnud kõik aga Mate on nüüd kohalik superstaar sest ta kuulab nii hästi mu sõna ja isegi kui mänguhoos kõik karjas kuskile jooksevad ja ma korra hüüan Mate siis ta jätab mängu pooleli ja tuleb..kui väga põnev mäng on siis pean mitu korda hüüdma aga alati ta tuleb..ja siis kõik ohhetavad ja imestavad, et kui hea koer ta ikka on..ja peale seda jooksevad kisades oma koeri lastemänguväljakult ära tooma..igatahes on Mate tõesti maailma sõnakuulelik õues ja ma ei pea kunagi muretsema, et ta mingi lollusega hakkama saaks..meie õhtune tunnine koerteklubi on eriti armas sündmus nüüd ja täna proovin meeles pidada, et fotokas kaasa võtta ja siis saan teile ka näidata..

koerte teemal veel, et ei väsi mind ikka üllatamast ja hiinlased oma lollaka koera kartmisega..kaks täiesti uuel levelil juhtunud asja on kui seisime ülekäigu raja alguses Mate'ga ja ootasime et minna..(oleme Mate õpetanud nüüd nii, et ta alati istub ennem kui hakkame teed ülemata ja ootab kui ma ütlen et võib minna) ja Mate niisama vaatas ringi ja meie kõrval seisis üks tädi..kes tegi ninnunännu häält Mate'le ja sirutas käe välja ta poole..ja Mate siis vaatas ja hakkas ta kätt nuusutama ja selle peale tädi kiljatades hüppas eemale ??!!..no mida asja sul on vaja siis seda koera kutsuda kui sa nii hirmsasti kardad..ei saa mina aru sellest ausalt ka..sama päev käisime Mate'ga linnapeal minu asju ajamas ja keemilises puhastuses jne ja kuna Mate nii hästi käitus läksime ühte lemmiklooma poodi ja tahtsin talle konti osta sealt..kuna õues polnud posti ega kuhugi kuhu teda siduda võtsin ta poodi sisse ja ta maru rahulikult istus mu kõrval kuni me kondi saime kätte..aga lemmiklooma poe müüja oli täiesti shokis ja käis mööda seinaääri kuni meie seal olime?!?! kuidas saab nii hullult koeri karta ja siis koeratoidu poes töötada??

pühapäeva õhtu on kõigi lemmik siin, sest esmaspäev on teatrirahval ainukesena vaba..nii et istusime Blue Frogis ja tegime mõned magusad shotid :)


me kauaks Morganiga ei viitsind jääda sest esmaspäeva mästerplaan oli Hong Kongi Shoppama minna ..woop woop

Hong Kongist mul seekord peaaegu, et polegi pilte sest me tõesti ainult shoppasime..käisime ühes uues linnajaos, kus olid näiteks sellised 10kordsed shopping mallid:





oehh Hong Kong on nii maksimaalselt mõnus..aga kella kaheksase praamiga koju tulles olime täiesti kutud ja kuni Morgan saatis õhtul oma töö emaile siis me Mate'ga pakkusime talle seltskonda niimoodi..



sel nädalal olen ikka tublisti trennis käinud..ja keegi ei olnud kahjuks naljakalt riides nii, et sellest pole midagi jutustada..Mate omanik sai vahepeal haiglast välja aga ta on karkudel..käis Mate vaatamas ja oli nii pettunud, et Mate ei kuula teda nii hästi kui varem ja nüüd kuulab hoopis mind ja Morganit (salaja mina olin selle üle rõõmus muidugi aga ma talle ei öelnud)

homme õhtuks kutsusime külalised, nii et lähengi nüüd poodi koogi ja muu mõnusa snäki materjali ostma..ma ei teagi, mis teha söögiks..mu tavapärased abimehed eestis, lehttaigen ja lavash, ei ole siin ju saadaval aga mõtlen midagi välja..muidugi olete ka kõik oodatud homme! uksekood on 3721! tsutsufrei !!

1 comment:

Helen said...

ähhhh ma olen üle nädala aja ära ja ainult üks postitus ??!!!! ma ikka lootsin et saan ullult lugeda :D ma loodan et te siis Mate ei pea ära andma sest ta on nii nunnu ja hea koer teile :)