Thursday, June 10, 2010

uusi tähelepanekuid

muide maailma lõpp kestis kolm päeva..ehk nonstop torm oli väljas aga vähemalt Mate kaifis väga jalutamas käimist..aga mitte sellest ma ei tahtnud kirjutada..mul tuli täna meelde, et paar naljakat kommet või harjumust, mis siin täheldanud olen..

*bussijuhtide sõidu oskusest olen ma juba rääkinud..millest ma ei ole rääkinud on kuidas bussi sisse saada..siseneda saab ainult esiuksest ja korraga saab sealt mööda üks inimene, sest pilet või raha tuleb panna ühte masinasse, mis on bussijuhi kõrval..vaatamata sellele trügivad inimesed selle ukse ees nagu minimaalselt sõltuks sellest nende elu..selline olelus võitlus käib, kes saab ennem sisse bussi..ma tavaliselt seisan eemal ja lähen alati viimasena sest ma lihtsalt ei näe põhjust miks seal trügida sest istuma ei saa peaaegu kunagi nagunii..üliharva on buss täitsa tühi..pigem on bussid ükskõik, mis kell või mis number buss, alati puupüsti täis..ja nüüd ma jõuan teise jutuni..bussist välja saamine..kui üldiselt olen harjunud, et väga täis bussis inimesed,kes seisavad ukse ees astuvad ju välja, et teised, kes tahavad väljuda saaks ukseni..no siin ei küll nii asjad..taaskord peab hullult võitlema hakkama..ma üldse ei liialda..bussi saamine on lapsemäng selle kõrval kui raske on teinekord välja saada..alguse poole ma ei taht ebaviisakas olla ja korra lihtsalt ei jõudnudki välja bussist ennem kui uksed uuseti kinni läksid ja pidin järgmises peatuses väljuma..elu õpetas, et viisakas Excuse me või Sorry ei toimi üldse ja keegi ei liiguta kui sa proovid ukse poole astuda..ei siin peab lihtsalt toore jõu ja küünarnukkidega ennast ukseni võitlema ja kiirelt, sest buss ei peatu eriti kauaks..ma tavaliselt lihtsal proovin positsiooni ukse lähedale saada..seda ma teadsin ennem et personal space kui selline Hiinas ei eksisteeri aga see bussis võitlemine on küll enamasti lihtsalt väsitav..

*inimeste lemmik kohad kus sügavas vestluses olla ja teisi lihtsalt blokeerida ja loomulikult mitte liigutada on eskalaatori algus ja lõpp,erinevate uste ees..pangaautomaadi ees..tihti ka ülekäigu raja alguses või mõnes muud võimalikult kitsas kohas, kus palju inimesi tahab koguaeg mööda saada..

* see järgmine on küll mujal ka kindlasti kui ainult siin aga ..jutt käib liftist väljumisest..raske on arusaada, miks peaks proovima ennem lifti sisse saada kui eelmine grupp inimesi on sealt väljunud..aga nii see siin toimib..kohe kui lifti uksed lahti lähevad tuleb trügima hakata sest lifti ootavad inimesed lendavad sulle peale..Morganil ja ta sõpradel on uus nali, mida nad kutsuvad Hiina müüriks..kui oleme liftis ja see hakkab peatuma, siis nad seisavad kõik kõrvuti, küünarnukid vastakuti ja moodustavad seina..ja kui lift avaneb siis nad hakkavad korraga ja kiirelt liikuma, nii et inimesed peaaegu hüppavad eest ära..ja ei saa ennem sisse trügida kui meie välja oleme jõudnud..väga effektiivne..

ma muidugi saan täiesti aru, et mul pole õigust üldistada..Hiina on suur ja lai ja ma pole kunagi "päris" Hiinas ehk mainlandil korralikult käinudki..nii et ütleb siis nii, et minu jutud käivad ainult Macau kohta..võibolla need on mingid vanad portugali mõjutused..aga tõenäoliselt siiski mitte..

aa ja siis mul täitsa ootamatult tuli üks vana asi meelde..see juhtus tegelt Kairos veel aga ma olin unustanud sellest kirjutada..nimelt meie hotelli toas oli laua kõrval selline ilus tumedast puidust kast..nägi välja nagu ajakirjade hoidja vms..aga sinna täpselt mahtus läpakas ka sisse..ja kuna Morgan oma arvutit eriti ei kasutanud, siis ta pani selle sinna koos meie mõlema läpaka kottidega ja USB juhtme ja muude vidinatega..ja siis ta oli mitu päeva tööl ja mina kasutasin oma arvutit nii, et me ei vaadanud sinna kasti kaks päeva..kui siis kolmadal päeva tuleb kõne hotellist..et Miss..tahtsime lihtsalt kontrollida, et kas te tõesti tahtside oma arvuti ära visata? ??!! ma ei saanud üldse aru, et misasja..noh et koritaja leidis kaks päeva tagasi teie toas prügikastist arvuti, et kas te tõesti tahtsite selle ära visata.. hahaha..ma olin nii üllatunud, et oskasin ainult ei öelda..siis tädi veel ütles, et jah me arvasimegi aga kaks päeva keegi ei otsinud seda ja see oli seal prügikastis, et me ei teadnud..no misasjaaa :D seal kastis ei olnud mitte ühtegi prügi meenutavad paberit ega midagi..me ei tund selle peale ka, et see prügijaoks on..no igatahes tore on, et pärast ei tuld välja, et aga me viskasime ära selle läpaka :D

üks tore seik veel eilsest jooga klassist..üks hiina tädi tuli joogasse litritega maikas ja wetlook lateks kuldsetes retuusides ja paksu musta silmameigia..nagu otse peolt oleks tulnud.. kahjuks ju sellised lateks retuusid ei veni just kõige paremini, niii et tal oli koguaeg igavene häda erinevaid poose teha kuni lõpuks treener oli sunnitud talle ütlema, et need ei ole just kõige paremad püksid jooga jaoks, et äkki järgmine kord paned midagi muud selga..hahahaa

6 comments:

Helen said...

nuu minu meelest täiesti normaalne käija lateks retussidega joogas ja litri maikaga, meil on ikka nii igav joogas keegi ei käi huvitavate riietega, ainult mina pean seal lõbustama teisi :D

grete said...

:D ahahaa hea lateks tädi ja mismõttes te arvuteid prügikastis hoiate :D best blogi eveeeeer! :D ootan juba uut sissekannet :)

isiil said...

ma just käisin eile litriKLEIDIGA joogas, ma ei mõista, millest selline traagika? kui ikka moodi ei tunne, siis pole vaja kirjutada asjadest, mida ei tea. väga igav blogi, üldse naerda ei saa ja uut infot uue maa kohta ka mitte. täiesti mõttetu. oled oma vanemate rahapeal selle blogi teinud, jumala kindlalt.

okok kallis..ma tahtsin lihtsalt panna end blogihateri rolli :D
you know i love you ja lugeda su seikluste kohta ja itsitada ja igatseda lõpuks..no see on see vähem meeldivam osa:)

Annika said...

Mulle meeldis Hiina müüri nali! Ma ei tea kui avatud su blogi on, aga lukus polnud ja ma kogemata avastasin. Istusin ja lugesin ja lugesin....tund ja pool lugesin ja siis oli aeg joogasse minna. Kas su lähedal seal kuskil Bikram joogat pole?. Proovi see ka ära ;) Ja ma ei tea kas sa mind mäletad, aga kunagi käisime koos koolireisil Itaalias..koos Tiina Meeriga :). Väga mõnus lugemine on see su blogi ;)

Annika

Annika said...

Üks asi veel. Mul on selline veebilehekülg nimega www.themehunt.ca
Uuri Reegleid ja lisa pilte iga nädal. Usun et sul nii mõnigi väga hea kaader kaugelt kaugelt Hiinamaalt :)

Laura said...

Mäletan ikka sind muidugi ja nii tore kuulda, et blogi meeldib..ma Bikramit otsisin jah aga kahjuks ei ole siin Macaus kuskil seda..natuke aega nad pakkusid Hot Yogat, kus ruum on veidi jahedam kui Bikramis aga see ei läinud siin väga käima vist j lõpetati ära.. ja sede lehekülge lähen nüüd kohe uurima :)