Tuesday, June 29, 2010

palju asju korraga

Selle viimase nädalaga ei saa küll öelda, et midagi ei toimunud aga mul lihtsalt polnud tuju ja aega blogida..suur uudis kõigepealt..Mate on nüüd minu ja Morgani koer! Ta omanik vallandati ja ta ei taha/viitsi/saa siin mitmeid kuid oodata, et siis Mate kaasa saaks tulla ja meie adopteerisime Mate'i. Sest lihtsalt peale seda kuud kui ta meie juures on elanud ei ole võimalik, et ma ta kuskile siia Hiina ripakile jätan..me kartsime seda juba, et omanik teatab, et ta ei võta oma koera kaasa aga ei saanud ka midagi teha sest ennem kui saan mingeid pabereid hakata ajama peab omanik minema kennelisse ja kirjutama koera meie nimele..ja seda ta ei teinud nädalaid ja ei võtnud meie kõnesid vastu ja no tänu tema venitamisele elan mina nüüd koera eestisse toomise stressi mulli sees..eelmine reede kui ta lõpuks meile oma otsusest teatas, hakkasin kohe tegutsema aga loomulikult oli juba hilja..mure on selles, et lisaks bensiljonile paberile tuleb Mate'ilt võtta marutaudi kontrolli vereproov..siis see Eestisse saata laborisse..siis oodata vastust ja siis kui see vastus on okei..siis alates vereproovi päeva võtust kolme kuu pärast võib Mate alles reisida..aga mina tulen tagasi juba kuu pärast ja Morgani töö lõppeb ka ennem kui kolm kuud täis tiksub..ja Morgan kuidagi ei saa siia kauemaks jääda sest teised töö ülesanded teistel maadel ootavad..laupäeval kui sain lõpuks omaniku paber näpus alustada protseduure nutsin kaks tundi järjest õhtul..ma ei ole vist kunagi midagi keerulisemat teinud kui on koera hiinast välja saamine..aga alla me anda ei taha ja võtame päeva korraga..eks siis septembri lõpus kui Morgan peab ka siit ära tulema katsume leida mõne sõbra, kes Mate kaks nädalat vaataks..ja siis kui võimalik saadame ta cargona (ehk siis ei pea tal omanik kaasa lendama) kui see pole võimalik sõidan mina siia Hiina tagasi ja toon ta Eestisse oktoobri alguses..aga see on kõik veel kaugel ja keeruline ja ma selle peale ei jaksa veel mõelda..täna on meil arsti aeg, et vereproov võtta ja siis teele saata..kui peaks juhtuma, et vereproovi vastus ei ole selline nagu vaja siis on päris jama ja kardan, et me peame talle siin kodu leidma..sest siis tuleb uus vereproov võtta ja uuesti kolm kuud oodata..aga see on halvim stsenaarium!

Aga ega siin siis mitte midagi pole lihtsaks tehtud selles asja ajamises..näiteks ennem kui lähen vereproovi andma pean ise kaasa ostma kõik, mis selle saatmiseks vajalik..ja ainult kindlatest poodidest ehk jooksin eile mööda Macaud ringi, et osta spets jahutuskotid jne ja kuigi DHL tuleb kennelisse ja võtab sealt täna paki kaasa..ei saa nii, et nad toovad siis ka õige karbi..karbi järgi pidin ka eile kärutama kuskile DHL peakontorisse..bioloogiliste andmete saatmise karp vms..aega võttis aga vähemasti sain kõik asjad leitud ja ostetud, et täna proovid Tartu laborisse teele saata..one step at a time..lisaks ei või ju olla, et kõik paberid, mis on vaja täita saab kennelist.. ei ei..las nad ikka olla erinevatest kohatades..nii et veterinaar sertifikaadi blanketi ei saa kuskilt printida vaid pean minema teatud kohta, et see osta.. ja nii ma võin teile lõputult edasi rääkida..ja arvatavasti räägin veel tihti sest mul väga muid mõtteid pähe ei mahu hetkel..paha veel see, et Morgan on ju päevad otsa tööl siin..et tal saab keeruline olema see august ja september kui mind enam pole, koeraga tegelemise aega leida..aga no kõigele vaatamata me lihtsalt ei saa teda jätta niisama..vähemasti proovime ja anname alla siis kui tõesti enam kuidagi ei suuda..

Nii, et see on tegelikult maailma tore uudis ja meil on nii hea meel, et Mate meiega on..ja loodan, et see nii jääb ka! Esmaspäeval käisime ühe teatri valgustaja juures (ka rootslane) rootsi midsummer peol..õues oli vihmane nii, et plaanitud rannapidu kolis tema korterisse..aga ta oli Hong Kongist toonud igast rootsi toitu..erinevaid heeringaid marinaadis ja rukkileiva kuivikuid ja muud eriti head..ja ise oli ta valmistanud kolm erinevat rootsi shnapsi..mustikate ja kaneeli ja muude asjadega..ja eriti tore oli veel see, et peaaegu kõik inimesed olid uued seal..sest nüüd on kohal terve kostüümi osakond ja nendega ma polnud veel kunagi kohtunud (100 inimest on kostüümi osakonnas !!) ja hästi põnev oli jutustada jälle..näiteks ühega naisega, kes oli ka filmi Matrix kostüümi osakonnas vastutavaid isikuid jne..ja siis veel ühe valgustaja tüdrukuga, kes ennem seda töötas 3 aastat delfiinide treenerina austraalias..meie võtsime Mate külla kaasa ja kõik olid nii impressed kui tubli ja armas ta on..särasime nagu noored lapsevanemad Morganiga :)

Ja nüüd veel mu lemmik maaaaailma äge uudis! Juuli lõpus lähen ma 6 päevaks Pekingi mägedes asuvasse jooga laagrisse!! Seda ei jõua ma nüüd tõesti üldse ära oodata..ja olen nii rõõmus, et see variant tekkis..nimelt mainis Kirsten (Morgani töökaaslane, olen temast ennem ka siin rääkind) et tema läheb sinna ja muuseas küsis, et kas sa ei taha kaasa tulla..LOOMULIKULT et tahan!.. nüüd on pilet ostetud ja tuba bookitud ja võin päevi lugeda 20 juulini..Koht tundub maksimaalselt äge..mägedes ja väga zen.. päevas on neli klassi joogat ja siis saab igasse päeva valida ühe workshopi..kas matkamine, või hiina kaligraafia või hiina trummide õppimine või maalimine jne.. oioi kuidas ma oooootan seda juba! See on just see aeg veel kui Morgan läheb kolmeks päevaks Madriidi Red Bull X-Fightersite järgmisele etapile ja ma oleksi pidanud üksi olema.. Mate läheb vist kolmeks päevaks ühte kenasse koerte hotelli :)

aahhh ja no ma facebookis seda juba pasundasin aga veel üksi ekstra superduper uudis on, et minu üks kõige lemmikuimaid mees r&b artiste Usher tuleb 13 juuli Macausse ja ma saan tema kontserdile minna..midagi nii head ma isegi ei osanud loota kui siia Hiina sai sõidetud..kuulan aga muudkui ta plaati ja tantsin kodus ringi..

Viimaseks veel mõned pildid eilsest..käisime Mate'iga meie kodu lähedal Taipa mäel matkamas kaks tundi ja nii tore oli :)



mäe otsas on armas lagendik kiikude ja laudadega..






2 comments:

kaire said...

Tsauki kulla, sellest paveri asjandusest lugemine juba vasitab ni et kujutan ette kui jama see ringi jooksmine on... hinga siis vahepeal on jooga hingamist ja kull koik korda saab! Ja jooga laager hiinas kolab maksimaalselt... kalli, Kaire

Laura said...

Mate võiks sinust ka pilte teha. Pai.