Sunday, May 15, 2011

menos mal

ok nunnupead..te kõik käite mul siin lugemas aga mina ikka tihemini kirjutada ei suuda..suvi on pähe hakanud ja tarvis on rannas peesitada koguaeg..lisaks sellele on mul olnud ütlemata lõbus ja tore nädal..eelmine nädalavahetus oli ka fun..käisin väljas ühe norra tüdrukuga, kes on siin juba kaua elanud ja tunneb kõiki inimesi ja kohti..käisime dinneril ja pärast kutsus mu kaasa oma parima sõbranna house partyle..kõik peale meie olid hispaanlased nii, et mul kuluski ära keelt kuulata ja tagasihoidlikult vastuseid purssida ka..kõik olid väga sõbralikud ja toredad peale ühe ennasttäis idika, kes tahtis mulle muudkui rääkida kuidas ta töötab privat bankingus (ja rääkis koguaeg inglise keeles hästi tähtsalt sest ta oli ainuke seal peol, kes rääkis inglise keelt ja ilmselgelt natuke liiga uhke selle üle) ja see tähendab, et ta tegeleb SUURTE klientidega, kellel on PALJU raha..nagu VÄGA PALJU raha (ja seda sama juttu kedrata mulle kuni ma oleks pidanud vist impressed olema aga ma ei olnud ju) ja siis veel küsis, et mis linnad mulle hispaanias meeldivad ja kui ma ütlesin, et ma kahjuks pole veel üldse jõunud siin ringi reisida aga Barcal on mu südames kindel koht siis ta teatas üli põlastavalt, et Barcelona on rõve ja räpane ja mõtetu ja midagi veel :D hahahaha selline tore poiss oli..ma pikalt temaga ei rääkinud nagu võite isegi arvata..teised inimesed olid kõik mõnusad ja rääkisid niiiiiii kõvasti koguaeg üksteisest üle ja vehkisid kätega, et ma muudkui muigasin..

see nädal on maailma toredalt girly olnud..ühel päeval käisime Michaga Alicantes väiksel sushi lunchil ja shoppamas..ja veel edeneb täie hooga meie katuse lounge sisustamine, nii et Micha aitas mul vanadel patjadele uued coverid õmmelda (tähendab Micha õmbles mu patjadele uued katted, mina aitasin kaasa veiniga ja valisin youtubest Beyonce videosid) aga väga mõnus õhtu oli meil..ja ühel päeval tegeime grilli meil rõdul ja palju oleme päevitanud ja linna peal jalutanud ja sadamas lõunatanud :) esmaspäeval saame veel paar mööbli asja kätte siis näitan teile katusest pilte ka..

ahsoo ja siis veel käisime me ju väljas reede õhtul Alicantes Micha ja Morganiga..ma ei mäletagi, millal ma viimati väljas käisin või kella viieni üleval olin..igatahes tõdesin veelkord, et Alicante on väga lahe linn ja seal elaks ma hea meelega..oleme sellest arutanud ka Morganiga, et mingi ajapärast võiks kuskile linna kolida siit inglaste külast ja Alicante on täiesti kanditaat..Morgan viis meid oma lemmik baaridesse, millest üksi oli väga lahe keldri baar kus saad tellida ainult mojitosid aga need on maailma parimad mojitod. mida ma kunagi saanud olen..ja baaris mängis ainult swing muusika ja leti taga oli halli habemega hipi onu..leidisme isegi ühe koha, kus natuke tantsida aga kaua ei kannatanud me seda muusikat siiski välja..

mõned uuemad pildid ka :)











viimane pilt on Morgani uuest tatoveeringust :)

nüüd ma lähen teen kooki edasi sest õhtul oleme kutsutud barbecue peole :)

kallistan!

p.s. hispaania keeles läks järsku nii raskeks, et mitte midagi ei saa enam aru ja neid asju ka enam ei oska, mida ennem oskasin..täiesti masendav..ma tean küll, et peab aega andma ja see on kõik loomulik, et vahepeal on raske kui palju uut materjali tuleb peale aga ikkagi teeb meele mõruks ja tuju läheb ära kui enam ei oska midagi! kõik need kuradi miljonid erandid, mis selles grammatikas on might just be the end of me!

1 comment:

Helen said...

ilusad pildid :) morgan võiks erinevatele sõrmenukidele sex kirjutada nagu tanel padaril :D - tegelt see oli nali, see vist ei ole väga lahe :D aga siis ta saaks sulle näidata oma sõrmenukke ilma, et peaks midagi ütlema mida tahab :) - mul ikka tulevad nii head mõtted siin lapsega kodus :D