Thursday, May 26, 2011

outfit

kuulge mulle see outfiti postituste tegemine kohe päris hästi meeldib :) Morgan ei ole vaimustatud, et ma ülepäev pildistamist nõuan ja siis vingun, et valesti on pildistatud või kingad pole peal või valgus on paha või särgi detaile pole näha jne jne jne. No ja mina tahaks, et ta teeks hästi palju pilte, millest ma siis saaks lemmikud valida aga ta teeb maksimaalselt kaks pilti ja siis ütleb, et sul on ju juba olemas. Ma nii palju ei julge vinguda kui tegelt tahaks sest kardan, et siis ei ole varsti kedagi, kes pildistaks ja sellepärast pole seekord pildid ka väga head aga no me koos areneme veel siis :) igatahes niimoodi käisin eelmine nädalalõpp Ikeas. Ostsime linna korterile köögi ära ja ühtlasi "nautisime" neid laupäevaseid inimhorde, kes kõik Ikeast shoppasid..








ja siin ma olen peale 6 tunnist Ikea lõbu :D



ahsoo ja Morgan nõudis, et tema tahab ka outfiti pilti ja aksessuaariks valis ta riietusele värvi lisava kollase frisbee :D


2 comments:

Helen said...

küll sa morgani lõpuks välja treenid :) kuigi ma alles eile lugesin su blogi siis täitsa kogemata kiikasin täna ka ja veel mõtlesin, et ei ole ju mõtet sa ei kirjuta nii tihedalt aga ohoooo oligi uus postitus! Pai selle eest :)

Liisi said...

hihihihihi laavin Morgani tungivat soovi kollase särtsu lisava frisbiga poseerida hahahaa...peaaegu et itsitaks siin üle raamatukogu.

Aga JEEEEE täpselt nii nagu ma arvasin, sul see soon on olemas autfitipostituse jaoks. Niiiii tore. Tubli Loora, ja detailipildid vau ja eriti nunnu sinine toon ka ;)