Friday, May 20, 2011

outfit

siit tuleb minu esimene outfiti postitus.. üldiselt on mul teadupärast üsna palju riideid aga siin rannas ja "külavahel" kepsutades ei viitsi ma väga mõelda, mida selga panna. Mul on natuke kurb, et asja nii on sest riietega mängimine on mu lemmik ju..ja nüüd siis mu Liisi kallis teatas, et tema tahaks küll teada, mis ma selga panen mõnikord ja pühendusega temale katsun korra nädalas pilti teha ja teile näidata..motiveerib mind oma riidekapi sisu kasutama ja teie saate tihemini uusi pilte näha..win win i guess?!

kolmapäev oli ilm veidi jahedam ja niimoodi käisin Krissiga linnas laiamas :)





siin on näha ka mu uus lemmik lemmik New Vintage by Kriss sõrmus


p.s. kurb uudis aga ma ei oska pilte teha suuremaks ju siin :D (ülikaua pusisin ja küsisin Morgani käest abigi aga meie mõistus ei käinud bloggeri süsteemist üle, et kui keegi teab kuidas siin pilte suuremaks teha siis ole kallis ja jaga seda teadmist ka minuga) ja see suur ka veel, et nüüd alles tuli meelde, et fashionistad teevad outfiti piltidele detaili pilte ka aga no mul ei olnud see kahjuks meeles.. live and learn :D

p.s.2 ehk update..okouu hakkan vist IT alal tööle või vähemalt häkkeriks sest saingi pildid suuremaks ju! kvaliteet on ka enamvähem aga töötan sellel kallal veel, et ehk saaks paremaks :)

2 comments:

Helen said...

väga hea mõte !!!! ootan huviga järgmisi postitusi!

Liisi said...

Oi kui heaaa et sa algust tegid. jeee.. kõik võidavad, sest sa oled nii vanderfullne fäshion vumän meil :)