Tuesday, April 17, 2012

Day 63

Esiteks ma ei ole teid unustanud siin vaid lihtsalt niii palju tegemist on olnud, nii töö kui fun asju. Eile tegin töö luusi ja magasin ennast välja ja nüüd olen puhanud jälle. Suurematest uudistest oli meil siin ju vahepeal Red Bull X-Fightersi selle aasta esimene etapp. See tähendas, et Morganil olid kaks nädalat 14h tööpäevad ja viimase nädala elas ta hotellis, mis üritusest ületee sest muidu poleks üldse magama jõudnud. Mina käisin ka 3 päevaks fänsi hotelli mõnusid nautimas sest nädalavahetusel oli mul Ferrari Lifetyle event ja sinna oli hotellist lähemal minna kui kodust. Mate hängis sel ajal meie uute tuttavate Will ja Annie juures, kellega dog date'l tuttavaks saime. Neil on väike nunnu koer ja nad elavad meile väga lähedal. Algne plaan oli Mate kolmeks ööks koerte hotelli panna sest me lihtsalt poleks jõudnud teda korralikult jalutada kuna mõlemad pikad päevad tööl aga Will ise kohe väga vaimustatult pakkus, et ei nad tahavad hoida Mate'i. Esimene õhtu saatis sõnumi, et we LOVE him. Mate is a superdog! hahaha..ja siis kui talle järgi läksime siis nad mõlemad rääkisid, et tahavad nüüd ka border colliet võtta teiseks koeraks sest Mate on nii vapustav.. ei tea kas me olime Morganiga nagu kõrvust tõstetud uhked lapsevanemad :D

Naasedes X Figthersite juurde. Seoses selle üritusega olid Dubais palju meie sõbrad ja natuke oli nõme, et koguaeg pidi töötama ja ei saanud kõigiga niipalju hängida nagu oleks tahtnud. Aga Micha ja Andre (kes veel ei tea siis nad elasid meie lähedal hispaanias ja Morgan tunneb neid juba umbes 8 aastat) jäid kaheks päevaks kauemaks ja ööbisid meie juures. Nii et minu suureks suureks rõõmuks sain ikka Michaga rõdul pudeli veini ära lahendada ja niisama naiste juttu ajada. X Figthers ise läks hästi ja pealtvaatajaid oli ligikaudu 20 000 (!!!) Päeval olin ma Ferrari üritusel ja supervaisisin kokteilibaari tööd ja kohe kui sealt jalga sain lasta hängisin Michaga.


1 päev ennem showd!


mõni inimene nagu oli (see on ainult üks kolmest tribüünist)




Minu armas töökaaslane Terry:


Valge hobune:


Pühapäeval käisime Andre ja Micha ja Morganiga iFly Dubais. See on siis selline lennusimulaator (?!) ma ei tea kas seda nimetatakse nii tegelt. Ma ei tea isegi kuidas seda inglise keeles nimetatakse. Igatahes oli see väga väga äge ja natuke hirmus ka. Ja palju raskem kui ma arvasin. Ma oma peas kujutasin ette, et lähed sinna suure puhuri kohale ja niisama hõljud aga tegelt on väga keeruline oma keha õigesti hoida (jalad sirged aga mitte liiga, selg nõgus ja käed õlgadest kõrgemal ja lõug üleval jne jne). Kohe kui kuidagi vales asendis oled siis lendad vastu seinu ja ei hõlju üldse eriti graatsiliselt. Järgmine asi, mis ma nüüd proovida tahan on langevarjuga tandemit hüpata. Hakkan raha koguma!

Minu superman!


Micha oli nii tubli viieline kohe ja tal tuli eriti hästi välja:


Mina igakord kui instruktor mind kõrgemale viis siis kiljusin loomulikult täiest kõrist aga muidu enamvähem sain pihta ka ikka asjale lõpuks:




Mul ei tulegi praegu kohe meelde muid uudiseid. Aaa eii see ju veel ka, et ma lähen järgmine nädal Londonisse! jeeee jeee! Saan Kairega hängida ja siis veel tuleb Liisi ka ja siis üldse võib juhtuda, et lähen rõõmust lolliks :) Aga ega ma niisama kohe trallitama ei läheks uuelt töökohalt kui ei peaks. Mõni nädal tagasi tuli välja, et selleks, et mu tööviisa toimima hakkaks pean ma Dubaist välja minema ja oma turisti viisale lahkumis templi saama. Seda muidugi ei pea ükski teine normaalne euroopa kodanik tegema aga meie eks sovietid ikka peame! Tavaliselt piisab ühest nupule vajutusest arvutis, et kellegile tööviisa vormistada, nii oli Morganil ka. Aga ei ei mina pean 5-10 päevaks välja minema! Osa inimesi näiteks inglased peavad ka üle piiri käima aga nemad võivad seda teha pooleteise tunni kaugusel Omaani piiril ja siis kohe tagasi tulla aga kus siis mina saan seda teha, mul ju Omaani KA viisat vaja!!! Alguses mõtlesin, et ostan kõige odavamad piletid ükskõik kuhu ja hängin kuskil hotellis kas siis Kairos või Istanbulis. Aga siis tuli välja, et pean 10 päeva ära olema ja kokkuvõttes on odavam ja lõbusam ja toredam ja armsam, minna kevadisse Londonisse. Nii et kohustuslikult pain-in-the -ass ülepiiri minekust sai ühe hetkega pikisilmi oodatud reis kallite inimeste seltsis. Dont you just love when that happenes! :)

Nii, nüüd ma pean natuke veel tööd tegema! Ahsoo ja just Teresa helistas (see tüdruk kellega seal fashion asjal käisin) et tal on tasuta pääsemed Dubai Chill Out festivalile, mis on see nädalavahetus ja kuidas ma siis ei lähe De La Souli livei kuulama :) Selle koha pealt on küll Dubai eriti super, et koguaeg on ägedaid üritusi ja kontserte! Kui mai kuuks selle tööviisa ka korda saan (see kehtib 3 aastat) siis on elu täiesti lill!

Micha ja Andre ostsid meile Dubai tax freest kingituse ka..WOOP WOOP:
Morgan siiamaani ei suuda õnnest üle saada kui kodus külmkapi avab :D

1 comment:

Anonymous said...

Kuidas Londonis preilidel läheb...ootan pilte, intervjuusid kohalike staaridega - Kate and Wills, Kaire and Arturo, Laura and Liisi... :)