Monday, April 2, 2012

Day 48

Teen teile väike ülevaate teisest evendist ka. See tuli kohe Boat Showle otsa ja sellepärast on siin täiesti mainimata jäänud. Tegemist oli Art Dubaiga, mis on suur rahvusvaheline kunsti exhibition ja fair. Nii et ülemaailma tulevad kunstnikud kokku, et oma töid või projekte esitleda. Meie vastutasime Art Dubai VIP lounge eest. Siin kohal pakkus meie firma idee välja Absolut vodkale, kellel on olemas ülicool Absolut Art konsept, mis tähendab, et koostöös erinevate kunstnikega on loonud lahedad pildid/reklaamid Absolut vodkale. Nii saigi loungeks Absolut Art Dubai. Asja tegi pisut keeruliseks see, et iga hommik oli sellel imelise asukohaga ranna platvormil VIP lõunasöögid, nii et meie pidime oma lounge päevaks kokku pakkima ja õhtuks jälle valmis seadma. Kokku oli lounge avatud kolm õhtut. Art Dubai ja ka meie lounge asusid kõik ühe suur ja imeilusa hotelli Mina Salam alal. Nii, et kuigi meie tõime sisse oma baartenderid ja oma baari siis alko tuli läbi hotelli samuti jää jne nii, et koguaeg oli vaja vahendada meie töötajate ja hotelli omade vahel. Mina peamiselt jooksin jälle ringi, et meile vajalike inimesi securityst läbi aidata: üks tõi Absoluti klaasid, järgmine meie suure baari, kolmas tõi mööbli ja neljas ja viies jne jne. Lounge oli lahti kella 21kuni kella 02 öösel. Õnneks pidin mina seal olema lõpuni vaid ühel päeval muidu sain veidi varem magama sest pidin alati päeval juba kohal olema et mööbel ja asjad uuesti õigesse kohta kamandada. See oli alles mu teine nii suur event aga teisel päeval olin üksi vastutav kõige eest. Nimelt olid boss ja event manager ühe sõbra pulmas, nii et perssure oli on ja ma täiega muretsesin kas saan ikka hakkama. Aga väiksed viperused välja arvata oli kõik okei. Loomulikult just sellel päeval tulid lounge üle vaatama ka Absoluti bossid, nii et double pressure oli on :) Muud polegi väga rääkida, panen mõned pildid, et näete millest jutt käib:













Ja siin mina..hängin Absoluti bossidega :D


No ma tean, et juttu ei saanud nüüd väga palju aga pilte on ju ka tore vaadata. Kogun mõned päevad uusi lugusid ja siis räägime jälle!

3 comments:

Anonymous said...

Love the white tux a la Beyonce 'Love on Top'…nice Laura, nice, nice, nice…we have snow again- thats all the news from here:)

Anonymous said...

Tervitus lumisest Kadriorust!

Nüüd vist hakkas Dubai kohe rohkem meeldima, teil ju soe.
Kuna oled alkole lähedale saanud, saadan sulle homme Viskykoogi retsepti, mida Pedro sünnal pakuti.

Kõike kaunist!
A.

Anonymous said...

ma olen igastahes kade, et ma ei saanud seal lebolas tsillida. ülimõnus tundub. ja väga hea lugemine!!

Tervitab Anne.