Monday, September 9, 2013

Kes ei tööta see ei söö

Ma sain ühe töö evendi pildid just kätte ja mõtlesin, et näitan teile ka. See on siis viski mentoring ja üks meie põhilisi väikseid evente- umbes kaks korda kuus. Minu jaoks on see eriti lihtne event sest suurt korraldamist pole ja koht on alati sama nii, et sealne staff juba ka teab mis ja kuidas. Toome natuke brandingu asju sisse ja ürituse flow on selline, et külalised saabuvad siis tehakse welcome kokteile viskist. Giovanni kes on meie mixologist/ superstar baarmän mõtleb välja ägedaid ja erilisi viski kokteile ja siis Martin (kes on teine töökaaslane ja samuti baarmän/ ta oskab flair bartendingut eriti tuuuusalt..see on see kus nad loobivad kõiki asju ja pudeleid ja teevad tsirkust samal ajal kui sulle imemaitsva kokteili valmistavad) teevad kokteile esimesed 45min. Mina tavaliselt teen sel ajal uksepeal guestlisti ja kontrollin, et järgmise etapi jaoks oleks kõik valmis.

Edasi inimesed liiguvad kõrval ruumi, kus toimub 45min mentoring Giovanniga. Kaks erinevat maitsmis testi ja G räägib huvitavaid fakte ja kõik joovad ja samal ajal saavad targemaks. Ja siis pärast on kõigile sit down dinner ja siis nad lähevad koju ära. Kogulugu. Siit paar pilti kuidas meie set-up välja näeb:





See on üks maailma kõige tuusam baari gadget üldse! :

See on jääpallimasin, mis maksab mega palju raha ja millega saab teha perfetseid jääst palle. Jää palli mõte on selles, et kui sa paned kuubikud viski sisse siis nad sulavad väga ruttu ja muudavad su viski elamuse vesiseks. Jääpall on aga nii suur ja selles on vähem hapniku ehk ta sulab üli üli aeglaselt. Tavaliselt ühe dringi ajal ta peaaegu ei sulagi, ehk siis su jook seisab külm aga vett sinna sisse ei sula.

Veel on meil tuusad jääpalli templid, millega saab logo palli peale teha. Meil on siis meie firma nimega see tempel:



Siin on terve minu firma peal. Vasakul on boss ja firma omanik. Minu kõrval siis Mr.G kes on meie mixologist ja paremal Martin.



Cheers :)



6 comments:

Kriss said...

nii kannan ette- käisin vaatasin teie pulmavideo jälle ära- võib päevaga peale hakata!:)))

Laura said...

Kas mõni viskikokteil on hea ka või väga pole ise maitsnud?

Kallid.

Anonymous said...

Haha.. Igakord maitsen! Ja enamus on ülihead. Sellepärast ma seda punchi ka viskist tegin sünnaks, et mulle nii väga viski kokteilid maitsema on hakanud!

L.

kaire said...

Ilusad kõrvarõngad .
Värv peaks ka viskiga sobima.

kaire said...

tegelikult Aita said...ilusad...
ma ei tea ,mis värki see arvuti välja viskab

grete said...

miks me siis suvel odavat veini ja siidrit lürpisime kui meie seas on viskiteadlane?!?

ps. väga ilusad pildid :)
pps. ei tea kas minu esimene roog minu uues köögis saab olema see peen viski kokteil :D (tõenäoliselt siiski mitte, see tundus liiga keeruline)