Sunday, September 15, 2013

What did you do this weekend?

See on mu lemmik küsimus täna sest saan vastata..I jumped out of an airplane!! Kõik tänu sellele, et mul on maailma kõige vingem abikaasa!! Ma olen langevarjuga hüpet teha tahtnud juba aastaid. Ma arvan, et ma olin vist 15 kui Krissu käis hüppamas ja peale seda olen alati alati mõelnud, et see tuleb ära teha. Eelmine aasta peaaegu kinkisin ise endale selle sünnaks aga siis lõin ikka araks ära ja ei läinud. See aasta ei tulnud nagu jutuks eriti aga Morgan muidug plaanis juba ette. Ta sünnal ütles, et kahe nädalapärast nädalavahetusel lähme ühte kohta ja see on üllatus. Et ma muidugi küsisin maailma kõige rohkem küsimusi koguaeg selle kohta siis ta valetas täiega kokku mingi jutu, et see on seotud veega ja et peame juba kell 6 hommikul kodust ära minema jne. Ühesõnaga mul polnud aimugiii mis see on.

Eile siis käisin nagu uni peale, et kuhuuu me lähme aga ta ainult ütles, et mis selga vaja panna ja ajas ikka mulle oma märjaks saamise ja vee juttu, et ma midagi ei aimaks. Ega ei aimanud ka. Sõitsime kodust kella ühe paiku välja ja ta isegi keeras meelega valele poole kodust, et mind segadusse ajada (see SkyDive Dubai asub marinas ja sinna on kodust üli lühike tee, et siis ta tiirutas natuke aega mujal ringi) aga mingil põhjusel kui olime umbes 5 min sõitnud täiesti teises suunas..siis mul sisetunne ütles, et krt ma arvan, et me lähme sinna. Ma ei tea miks see tunne tuli. Ütlesin talle veel, et kui see on mingi hirmus asi siis ma tahaks palun aega mentaalselt valmistuda ja ta oli et what, mis hirmus asi. Ja kui siis umbeski olime SkyDive Dubai poole teel siis juba olin kindel. Aga no päris OMG OMG ei tulnud ennem peale kui auto ära parkisime ja majja sisse kõndisime.

Paari sõnaga SkyDive Dubaist ka. Ma arvan, et see on üks tuusamaid vaateid, mida hüpates näha sest SkyDive dubai asub täiesti keset Dubai Marinat ja hüpates näed palmi ja nii vingeid linna vaateid. Kõik on väga ilus ja äge seal keskuses sees ja inimesed on kõik nii õnnelikud ja excited, et kohe tuleb täiega teine tunne peale. Kuna Dubai kroon prints on hull langevarjuhüppamise fänn (räägitakse, et ta käib iga hommik kõigepealt teeb ühe hüppe ja siis paneb ülikonna selga ja läheb tööle) siis on tema sinna palju palju raha investeerinud et kõik oleks viimasepeal. Seal tohivad hüpata ainult inimesed kes on teinud üle 1000 hüppe mu meelest sest, et maandumis riba on väga lühike ja kitsas võrreldes teiste kohtadega. Keskmiselt on seal töötavad inimesed, kes tandemeid hüppavad teinud umbes 7000 hüpet. Tandem on siis see, mis mina tegin. Et sulle seletatakse kiirelt ära, mis sa tegema pead ja siis oled kinnitatud rihmadega proffi külge ja tema teeb kõik töö ära ja sina ainult kukud taevast alla. Lisasks kuulub tandem paketti veel igale hüppajale oma kaameramees, kes sinuga koos hüppab ja sinust video ja pildid teeb. I wish et ma oskaks selle DVD pealt kuidagi selle video siia panna aga ma ei oska :/ võibolla Morgan õhtul teab seletada.

Kõigepealt siis täidad 6 lehekülge lepingut, et kui surma saad pole SkyDive Dubai süü jne jne. Siis ootad oma järjekorda rahulikult, kuni sinu instruktor sind kutsub. Minu oma oli tore tsehhi kutt, kes mulle harnessi selga pani ja ära seletas kuidas keha hoida ja mida teha. Siis 15min ootamist ja oligi minek lennuki peale. Lennuk tõuseb umbes 15min ja hüpatakse umbes 4000m kõrguselt. Lennukis teevad proffid muidugi täiega nalja ja proovivad hüppajaid natuke närvi ajada. Ma olin niiiiii excited!! süda taob ja vahepeal mõtled küll, et krt ma 5min tagasi sain selle kutiga tuttavaks ja nüüd ma lihtsalt usaldan oma elu tema kätesse aga samas on selline adrenaliin, et seda ei saa seletada. Siis tuligi minu kord ja sekund ukse pealt vaatamist ja minek. Vabalangemist on umbes 55sek mis tundub üliii kaua mu meelest. Ja siis ta tõmbab langevarju lahti ja järsku jääb kõik üliiiii vaikseks ja niiii aeglaseks ja sul on esimest korda aega ringi vaadata (sest vabalangemise tunne on nii hull, et ei jõua mõelda ega vaadata) ja sa oled NIIIIIIII kõrgel ja lihtsalt hõljud seal mingite nööride küljes..huhhh.. siis ta andis langevarju juhtimise paelad minu kätte ja ütles, et näe nii ja nii saad pöörata ja juhi nüüd ise. Ma küll üritasin vigisema hakata, et eiei aga ta juba lasi lahti ja oli, et juhi nüüd ja ära lahti neist palun lase..haha. No ja siis juhtisin ja keerasin meid ringi, et näha The Palmi ja igast muid asju. Alla tuleks on ka üliii pikk 6min hõljumist. Siis ta muidui hakkas trikitama ka, et tegi mingit asja nii, et üli kiiresti ja spiraalselt tuli natuke maad..ma karjusin täiesti kõrist ja tema naeris :D ainult kõige lõpus umbes kui minut oli jäänud siis mul läks süda veidi pahaks. Ta ütles, et see on normaalne sest kinnitus rihmad on nii tugevasti, et veri ei pääse eriti liikuma + adrenaliin, et tihti võtab pea ringi käima inimestel. Ennem maandumist ta seletas mulle kuidas oma jalgu pean hoidma ja siis juba olimegi maas. Kuna verd pole eriti jalgadesse jõudnud siis ma ei saanud üldse püsti seista alguses ja pea käis ka ringi ja samal ajal oli niiiiiiiiiii niiiiii äge tunne!!

Morgan siiamaani ei suuda uskuda, et ma seda tegin :D et ma olen ju nii vanilla ja kardan kõrgust. Tema ise ütles, et ei tee seda mitte mitte kunagi sest see on liiga jube ja no way ta hüppab alla kuskilt. hahaha. Nii et ta hängis minuga kaasas seal aga ise ei hüpanud :)

Nii aga nüüd siis miljon pilti teile vaatamiseks :)













Appi pilte vaadates tuleb uuesti meelde kui täiega aaaaaweeesome see oliiii! Vabalt tahan uuesti teha!


3 comments:

Unknown said...

Too much ägeeee!!! Ja niiiii hirmus!!! :D

Kriss said...

Niii lahe! Ja pildid on ka super- tahaks juba videot näha:)))

Anonymous said...

I did not understand a word of the written part, but the photos say it all! You, lucky girl! So cool! :)