Friday, July 9, 2010

siin on nii soe!

oi kuidas mulle ikka meeldib kui on suvi..missiis et õhuniiskus on tihti 80% mis tähendab, et oled koguaeg nagu märg kalts ja higi voolab mööda selga alla..ikkagi kui ärkad, kardinad eest tõmbad ja päike paistab nii eradalt juba nädal aega järjest on tuju ka hea ..olen paar korda bassu ääres käinud päevitamas ja päeval istun niisama maja lähedal murupeal ja Mate pikutab põõsavarjus..tema muljetavaldav kasukas ei lase tal väga suverõõme nautida ja peale paar korda palli järele jooksmist on ta ülekuumenemise äärel..sellepärast hakkasin siin otsima, kus saaks tema karva natuke lühemaks pügada..esialgu teadsin ainult ühte kohta..seda sama kus on koertehotell ka..aga see on väga fancy koht ja Mate juuksurisse viimise hind oli 800mop, mis napilt on liiga palju..siis sain oma hoovipealsetelt kaaskoeraomenikelt järgmise koha numbri..helistasin sinna ja tädi sai sellise shoki kui ma inglise keeles rääkima hakkasin, et korrutas väriseva häälega no inglish no inglish no inglish kolm korda ja siis pani toru ära :D no ma helistasin tagasi ja häääästi aeglaselt proovisin rääkida aga ei ta pani kohe ruttu toru ära jälle ..väga asjalik! aga siis sain õhtul veel ühe teise numbri ja see koerajuuksur tuleb lausa koju kohale ja pidi odavam ka olema..ja inglise keelt rääkima..kujutad ette milline triple win! nii et esmaspäeval on Mate'i esmaskogemus kasuka pügamises..aaa ja siia lõppu sobib veel imehea uudis, et... vereproov oli korras! jee jee jee..armsad laboritädid tartus saatsid mulle paberi see nädal, et kõik on jonksus sellega..nüüd on siis järgmine step meil otsustada kuidas ja kellega ja millega teda siit teele saata..kirjutasime mitmesse lemmiklooma reisiagentuuri meile ja ootame vastuseid ja hindu ja asju..paberimajandus ka liigub..esmaspäeval lähen ostan veel Macau expordi blanketi kuskilt ja siis on nii pooled paberid tehtud..isegi kui mul teinekord ülekeeb ja hakkan stressama jälle seda koera asja siis Mate on niii nunnu, et kahetseda küll ei saa..

eelmine nädalavahetus oli üks lõbusamaid üldse..nimelt kuna Franco teatas, et tal on vaja mõelda said kõik teatris tavapärase ühe vabapäeva asemel kaks !! ei teadnud, mis nii pika ajaga kohe ära tehagi..aga plaaniks sai, et laupäeval kui nad töö lõpetavad lendame kohe praami peale ja teeme hong kongi peoõhtu..ja pühapäeval otsustasime me Morganiga minna Ocean Parki, mis on suur lõbustus ja looma ja veepark..Mate läks üheks ööks ja üheks päevaks koertehotelli, sellesse fänsisse, mida olin juba ennem märganud..ja õnneks see pold maru kallis ka.. hong kongi sõitis too õhtu palju inimesi aga meiega ühes hotellis olid Alex, Kirk ja Lionel (kaks inglast ja prantslane kõik sportvõimlejad) ja Kim, Aya, Anna (kaks prantslast ja iisreali tüdruk kõik tantsijad) viisime asjad hotelli ära ja läksime linna peale laiama..teate küll kui teinekord läheb nii õnneks, et plaane ei tee ja lihtsalt kulged hea seltkonnaga ja õhtu on maaaailm lõbus..vot sellline oli meie laupäeva..võtsime Sohos baaride tänava ette ja tiksusime ühest teise kuni kuskil lounges poisid hakkasid lollitama ja tantsima ja siis läksime ilusasse klubisse ühe hotelli 38 korrusel..ägeda vaate ja uskuge või mitte hea muusikaga..kui sinna sisse astusime ei suutnud ma ära imestada, et kas tõesti praegu Beyonce mängib või ma suurest tantsuigatusest kujutan ette seda..aga eiei kõik oli päris ja tantsisime 40min kuni pidu kell 4 kinni pandi kahjuks..meie Morganiga võtsime seda kui märki koju minna..kuigi ahvatlus oli suur ja teised läksid kõik edasi tahtsime kindlasti järgmine hommik Ocean Parki jõuda..ja loogika ütles, et kui me veel natuke möllame õues siis ei jaksa..kohe mitte ei raatsinud seda taevakingutud vabapäeva peost välja magamiseks raisata..nii, et läksime koju tuttu..teised tiirutasid kell 7 hommikul! :D meie olime aga naksti 10.30 üleval ja peale kiiret kohvi ja pargi poole teel..

Ocean Park oli niiiiiiii lõbus..ma ei osanud ausalt ka oodata, et see nii äge on!..esiteks on see ülisuur..erinevate alade vahel saab sõita cable caride või selleks ehitatud ekspress rongiga! üks ala on veelõbustused..siis suur atraktsioonidega lõbustuspark ja siis amazing asia ala..kus on pandad ja muud nunnud hiina loomad ja delfiinide ja hüljeste teater ja lindude teater jne jne jne...me olime seal kokku 5 tundi ja sellest muidugi ei piisanud aga pidime tagasi Macaus olema ennem 8 õhtul sest Mate oli vaja ära tuua..ok aga igatahes lõbustuspark oli lahe ja ilm oli niiiii kuum ja Morgan käis mulle nii ajudele, et ma tegama ikka ameerika mägedele kaasa läheks kuigi ma nii ei tahtnud (aga olin vist unustanud ka kui väga ma kardan sest viimati sõitsin sellega võibolla 8 aastat tagasi) siis lõpuks olin nõus..esimene rollercoster kuhu me siis läksime oli pooleldi mäekülje peal..ehk siis alla vaadates polnud midagi..ainult õhk ja rong sõitis mööda rööbast mis oli ainult pooleldi mäeküljes..väga keeruline seletas ma tean..ühesõnaga ma ainult silmad kinni röökisin I HATE THIIIIIS ja lõpuks hakkasin nutma ka..ja alles siis Morgan uskus, et aah sa niiii väga kardad või ma arvasin et sa bluffid..ja, et ta nägi kui väga mu käed värisesid peale seda sõitu ei pidanud ma temaga kaasa minema veel hullema peale, kus rong ka saltosid sõitis..fuhh! aga kõik muu oli maailma tore..ja ma polnud kunagi elus pandasid näinud..

aa pandade juures juhtus ka üks naljakas asi..seal olid igalpool suuuured sildid, et välku ei tohi kasutada sest see väga häirib pandasid ja siis iga puuri juures oli veel tüdruk suure sildiga, et no flash..ja siis meie kõrval üks suur paks ja kole hiina mees panni nimme oma fotokale välgu külge ja kui tüdruk ei vaadanud tegi välguga pilti mitu korda..selline idikas jäi meile kohe silma muidugi aga no liikusime edasi..jäin siis vaatama hiina kilpkonnasid..kui järsku märkan, et kaks väikest tüdrukut loobivad kilpkonnasid müntidega aja mitte, et viskan mündi vette vaid sihilikult üritavad kilpkonna pähe tabada (vihkan väikese vastikuid lapsi, kes loomadega käituda ei oska) ja vaatan suu ammuli siis kui nad seal üritavad kuni üks tabab lõpuks kõvasti visatud suure mündiga pähe looma..ja vaatab siis eemale ema ja isa poole, kes naeravad ja näidatavad talle pöidlad püsti (!!??) ja arvake ise kas nende isa oli see sama jobu, kes tegi pandadest välguga pilti..muidugi et oli..no ja siis isa ja ema tulid ja kilpkonnasid piinama..ja isa võttis suure peotäie münte taskust ja proovis vindiga visata neid..no ei saa mitte ma arvata, et see lahe on kilpkonnadele..igatahes nüüd tuli morgan ka mu juurde ja talle käivad ka sellised inimesed närvidele..aga kui mina piirdun neid vihaselt põrnitsemisega siis Morgan peab alati kohe tegutsema..igatahes võttis ta taskust hunniku münte ja hakkas neid selle mehe pihta loopima..hahaha viskas kolm tükki talle pihta ja siis see mees vaatas suu ammuli et what..morgan ütles talle, et its the same thing you are doing! viskas veel ühe ja kõndis siis minema..hahaha..ma ei osand midagi teha..hiina töllmokk ka ei osanud ja jäi sinna seisma oma perega..

igatahes oli pühapäev pikk ja lõbus ja eriti tore oli koju tulles teada, et Morganil on veel üks vaba päev kui saab pärispäriselt puhata ja magada ja Hard Rocki bassu äärde minna..

rohkem mul ei tulegi praegu uudiseid meelde, kui et ma tulen ju peaaegu kohe koju juba! kaks nädalat siin, siis nädal jooga laagris ja siis ainult pakkida ja tagasi tulla..muidugi ma ootan juba et kõiki näha aga samas on kahju Morganit ja Mate siia jätta..õnneks kurvastada pole aega pean minema oma hiina viisa asju ajama Pekingi jaoks ja koeraga on koguaeg midagi vaja toimetada ja kohe varsti on Usher siin :) maailmahea!

p.s. ma pilte lisan teinekord praegu lihtsalt ei jõua..jooga ootab :)

kallistan kõvasti
L.

3 comments:

kaire said...

Tsauki kulla, lobus oli skype\s catch up'da ja laksin su blogi parast lugema... kova haalega naersin tukk aega selle lolli paksu hiina mehe pere ja selle mundi loopimise peale - classic! Thumbs up to Morgan:)... Augustis naeme, kalli, Kaire

Helen said...

kus morgan ikka tuleb nende ideede peale, see on iseenesest nii loogiline, et vastad töllmokale samaga mida ta ise teeb, aga ma vist küll ei tuleks selle peale :D ootan sind ;)

Helen said...

nuuu kuule kirjuta juba usherist ka !!!!!!!! kaua peab ootama, juba on mitu päeva möödas kontserdist, pärast lähevad sul detailid meelest ära :)