Monday, July 19, 2010

The Amazing House of Dancing Water!

kiirelt tahtsin veel ühte asja teile näidata..nimelt laupäeval rääkis Morgan mulle välja pääsu vaatama Franco creation sessionit teatris..need 4 tundi mis ma seal olid tehti küll vaid ühte steeni aga juba selles ühes stseenis on niiii palju ägedat, et ma arvan, et see show saab olema üsna mindblowing..kasvõi näiteks kuidas peategelane printsess saabub lavale ilmudes veealt (ilma igasuguse varustuseta inimene ilmub aeglaselt vee alt) tegelt on seal veeall sukelduja, kes hoiab talle hapniku toru kuni ta pea veepinnale tõuseb) ja kuidas terve lava kohal hakkab paduvihma sadama..või lund ja oeh mul oli niiii hea meel, et sain seda näha..ja kõik muudkui küsisid, et kuidas see võimalik on..sest siiani on paljudele keelatud see ja seda külalise luba pidi olema peaaegu võimatu saada..aga no Morgan on seal vist lemmik või ma ei tea kuidas tal õnnestus..igatahes on mul väga kurb, et ma seda shows ei näe või noh loodan et ikka järgmine aasta saaks korra tulla vaatama..tunnen ju nüüd nii paljusid sealt ja see on veel lisafaktor peale selle, et vaatemänguliselt on show amazing! nüüd on väljas ka väike teaser nii, et vaadake ise siit:



1 comment:

isiil said...

külmavärinad!!! veelkord: külmavärinad! nii nii nii võrratu show tundub tõesti ju.. lähme koos järgmine aasta vaatama:)