Sunday, July 18, 2010

Usher! Usher! Usher!

oehh ma tahaks alustada vingumisega, sest ma lihtsalt üldse ei ole viitsinud kirjutada ja praegu ka ei viitsi aga kui ma täna ei kirjuta siis te ei saagi teada kõiki asju ju..sest homme on Morgani vaba päev ja siis mul pole mahti arvutis olla ja ülehomme lähen juba jooga laagrisse ja siis peale seda ainult kolm päeva ja täiesti mõistusevastaselt on möödas 6 kuud ja aeg eestisse tulla..nii, et sellest nädalast siiiis..

esmaspäev ei ole oluline sest siis ma ei kohtunud Usheriga nii et liigun kohe teisipäeva juurde siis :D no esiteks oli piletil kirjas et kell 20.00 hakkab kontsert (aga ma uurisin järgi, et tegelt hakkab kell 21.00) aga kuna ma läksin sinna Morgani ja Alexiga ja meil olid seisu piletid ja me räägime siin Usherist siis tahtsin vara kohal olla ja lava lähedale kohta saada..nii et valetasin neile südamerahuga, et kontsert hakkab 20 ausalt! kindlalt! surmkindlalt hakkab 20!! (neil kell 6.30 lõppes töö ja ma nõudsin et 7.30 hiljemalt peame seal olema) poisid pidid päris kiirustama aga 7.30 olime kohale ja lavale vägagi läheda nagu võite mu facebooki albumi piltidelt näha..ja siis kui kell sai 20.10 hakkasid poisid nihelema, et noh kuule millal see algab..siis ma ütlesin neile malbe naeratusega, et kell 21.00 ma lissalt teadsin, et te poleks tuld nii vara kui te teaks ennem..hahaha..nad ei saanud pahandada sest ma ei kuulanud neid sest ma olin niiii excited et kohe varsti tuleb Usher..ühesõnaga kontsert oli päris pikk tund ja 30min peaaegu ja minu üllatuseks ja suuuuureks rõõmuks tegi ta palju vanu mu lemmik lugusid ja ainult paar lugu uuelt plaadilt..ise oli ta täpselt nii hot ja andekas ja hästi tantsiv nagu arvata võib..bänd oli lahe ja tantsijad vinged ja no ühesõnaga see poolteist tundi möödus mul nonstop röökides ja kiljudes ja kaasa lauldes ja hirmus õnnelik olles.. peale kontserti oli afterparty ..et Morgan pidi järgmine päev tööl olema siis tal ei old peo õhtu pluss ta arvas ka et Usheri afterparty peaks olema rohkem girls night..nii et sain Laureni ja Lauraga ( Sandsi tantsijad kellega olens siin teinekord hänginud) kokku ja läksime peole


..rahvast oli hirmus palju aga et Laura on siin juba 3 aastat elanud siis ta teadis kõiki ja muudkui järgmine miljonärist hiina hasartmängur tõi meile shampa klaase..Usheri tantsijad ja osa crewst istusid nurgas lauas ja siis ei olnud Usher veel seal ehk ka puudusid turvamehed ja muud asjad..mingil hetkel hakkasime Laureniga rääkima ühe kutiga, Tyler, kes on Usheri drum techincian (ehk siis tema boss on Usheri trummar) hästi tore kutt oli ja olime mõned minutid rääkinud kui saabus Usher ja temaga koos umbes 10 turvameest kes moodustasid selle nurga laua ümber ringi ja enam sinna keegi ligi ei saanud..aga Tyler ütles kohe suurele mustale turvamehele, et need tüdrukud las tulevad..ja nagu naksti järgmine hetk istusime Usheriga samas lauas ja jõime sampat ..hahaha..päris sürr ..aga ta oli rohkem seal oma nurgas ja hängis tantsijatega ja me ei viitsind väga pushida talle nina alla ennast (nagu tegid enamus tüdrukuid kes Vipi sisse said..sest tantsijad kutid hakkasid ükshaaval neid sinna tooma varsti) kaks tüdrukud näiteks seisid Usheri ette ja hakkasid suudlema jne.. ja rahvas oli paksu seinana ümber selle laua ja püüdsid turvameestest läbi saada..väga põnev olukord..meie aga rääkisime edasi juttu ka trummari ja ühe tantsija kutiga..muidugi, et ma tahtsin Usheriga pilti aga ma ei tahtnud nii teha nagu teised tüdrukud vipis, kes läksid seisid nii "muuseas" tema ette või kõrvale ja siis tegid niimoodi pilti et ta jäi taha taustaks vms..lõpuks Usheril vist viskas üle ja turvamees teatas, et enam ei või vipis pilte teha..hmm.. mul oli kurb küll aga samas mõtlesin, et kuna ta mul niii lemmiklaulja on siis ma ei tahakski muud moodi pilti kui, et küsin viisakalt temalt..ja tunid läksid edasi aga Lauren ikka surkis mind, et misasja kõik tegid pilti ja sina kõige suurem fänn, kes kõiki laulusõna teab ei saa pilti või..ja ühel hetkel Usher tõusis püsti lauast ja hakkas ära minema vist ja siis ma võtsin julguse kokku ja ütlesin talle et ma arvan, et ta on täiesti amazing ja kas ma võin temaga ühe pildi teha..ja kuigi turva karjatas kõrval NO siis Usher ütles, et its okey ja tegi pildi ära minuga..ja peale seda mul ikka korralikult tiineka moodi põlved värisesid ..ja kui Tyler nägi kui õnnelik ma olin selle pildi üle siis ta ütles, et oota siin ja käis ära ja tuli tagasi trummipulkadega, mis sellele kontserdil kasutuses olid ja nüüd olen ma ka nende õnnelik omanik! jee jee ...igatahes oli eriti äge õhtu ja kui ma kell 4.30 koju jõudsin siis ma ei suutnud ennast taltsutada ja vaene Morgan pidi tund aega üleval olema ja kuulama detailselt kirjeldust mu õhtust..aga tal oli väga hea meel mu pärast :) vot vot sellised lood..

Eric, suvaline hiina tsikk, kes jõi ennast niiiii purjus vipis, et oh-sa-püha-taevas, Tyler ja minaa




ma Usheriga pildi pean ka ikka siia panema sest noh..mul on Usheriga pilt! :D




muud asjad on kõik väga kõrvalised aga eile käisime 80's stiili peol ja tantsisime kella kolmeni ennastunustavalt sest niii lõbus oli..kui sellest pilte saan siis panen kindlasti üles..ja nüüd polegi muud kui lähen natuke linna peale praegu ja homme püüame jõuda üle piiri Zhuhaisse veel korra ja teisipäeval on Pekingisse minek..oi sellepärast olen ma ka niiii ähmi täis! kõik, kes on Eestis varsti näeme ja seniks kallidpaid!

4 comments:

isiil said...

miks sa pead seda usheriga pilti üles toppima? haha okok..mis sest et ma juba korra kuulsin, siis ma vist loen seda kontserdijuttu veel 3 korda üle ja üle sest NII.ÄGE.ET.SA.NÄGID.TEDA!!!:) pai ja mõnnat joogat kah!

Helen said...

niiiii tore :) lukas vist sai krambid kodus kui seda posti luges :) kas usher ongi nii lühike nagu pildi peal tundub, sinuga ühe pikkune? pai pai jooga jooga

grete said...

väga väga väga vinge aga ma ei saa muidugi küsimata jätta, kas sa ülemailmselt valid omale sõpru oma enda nime järgi? :D (muidugi mõningate kaunite eranditega, aga ikkagi? )

Kerli said...

Nii palju positiivset energiat nakatasid!