Saturday, July 31, 2010

unaruses blog

asi on nüüd nii, et mul lihtsalt pole üldsee old tuju kirjutada blogi..aga praegu istun Helsingi lennujaamas ja 1,5h pärast olen Tallinnas ja kui ma nüüd ei alusta vähemalt siis ma tean et pean kõigile ju mitu korda oma Pekingi reisi ümber rääkima..et katsun ikkagi seda sissekannet vähemasti alustada..kuigi ma väsin juba sellest mõttest ära sest nädalaga toimus nii palju asju..

teisipäeva hommikul lendasime Pekingisse..aimasin kohe, et tuleb palju oma kotti tassida aga ei mul ega Morganil pole sellist reisiselli seljakotti nii, et pidin ikka oma üleõla käiva spordikotiga minema (jooga laagrisse oma ülisuure kohvirga minna tundus pisut imelik) meil on välja prinditud paber, kus kaart näitas Mountain Yoga asukohta..kuhumaani oskasime läksime kahe metrooga aga siis ei leidnud bussipeast üles ja otsustasime takso võtta..aga kell oli umbes täpsel 18.00 ja takso saamiseks läks meil tee ääres 25min sest lihtsalt polnud vabu..minu õlad olid kotikandmisest täiesti lääpas juba ja meie algne erutus hakkas täielikult hääbuma..aga saime ikka takso ja muidugi siis taksojuht ütles ei ei ei ta ei tea kus see on ei ei ei..me kangekaelselt ei old nõus autost väljuma ka..surusime talle muudkui oma väljaprinditud kaarti nina alla...Mountain Yoga asub umbes 20km kaugusel Pekingist ühes üsna väikses külas..ümbrus on imeline..pekingi botaanika aed ja Fragrant hills park, kus jätkub uudistamist väga mitmeks päevaks sest park on massiiivselt suur..aah aga jäin järjega ju, et olime taksos..takso juht tiirutas neil külavahe ühesuunalistel tänavatel ülikaua ja muudkui küsis teed inimesest..õnneks tundus, et tal oli oma missioon juba see koht üles leida ja meid mitte tee äärde jätta lõpuks..ja kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab, nii et kohale me jõudsime..alguses saime shoki muidugi sest elamise maja oli eriti nigel ja dush wc poti kohal ja toas oli ainult nari voodi ja mitte midagi muud..mitte midagi..ja söömine oli väliköögiga lahtisel dekil..meie rõõmuks oli seal kuuks ajaks elamas üks ameerika abielupaar..Rachel, kes on jooga treener ja Phil, kes on vabakutseline ajakirjanik ning lisaks sellel räägib hiina keelt..nad võtsid meid õhtul küla tiirule kaasa, nii et käisime puuvilja turul ja nägime nunnusid külatänavaid.. tagasijõudes tahtsime teada oma päeva plaani..sest plaan, mis oli meile eelnevalt näidiseks saadetud sisaldas 4 jooga klassi päevas ja igast muud põnevat..kuna sel hetkel olime meie Kirstiniga ainasad külalised retreadis siis nad vist ei viitsinud vaeva näha või ma ei teagi aga alguses öeldi, et päevas on üks jooga..mille peale me kohe nägusid hakkasime tegema..aga Rachel oli nii lahe, et ütles, et võib vabalt meiega plaaniväliselt teha ka klassi nii, et leppisime kohe kokku..esimene klass on hommikul 7-8 kui saab katusel või platvormil olla ja päike ei tapa ja teine klass on 11-12.30..omakeskis mõtlesime, et huvitas, miks aint Rachel meile tunde annab..no tere tere sest seal ei olegi rohkem joogatreenerid (!!??) ma ei tea kuidas see omanik mõtles, et ta selle punkti mainimata jätab kui me koguaeg kirjutasime, et tahame palju jooga tunde võtta..see jooga retreat on hoopis nii, et seal elab 10 hiina vabatahtliku, kes omalõbus harrastavad joogat aga keegi ei ole tasemel ja keegi ei oska õpetada..ja siis kaks korda päevas tehakse yoga nidrat, mis näeb välja selline..lamad mati peal ja liigutada ei tohi..mängima pannakse cd, kust kõlab india aksendiga meeshääl, kes räägiks nagu plekkpurgi sisse..see hääl peaks idee järgi sind juhtima sügavamasse meditatsiooni ja aitama sul seda kontrollida..iga natukese ajatagant ütleb hääd..DO NOT SLEEP! ja kõik mida mina suutsin kolme seansi ajal teha oli magada! sest ta rääägib niiii uimase häälega ja no parimal korral kui ma niiiii keskendusin jõudsin üleval olla 35minutusest seansist 15..rohkemaks ma polnud võimaline..väga eba spirituaalne minust ma tean aga samas magada on nii hea ju :D igatahes me ei olnud väga vaimustatud sellest, et ainult üks treener ja üks jooga stiil ja muul ajal kuulame cd plaati..trummitund oli küll lahe..sain kiita et olen väga tubli! ühesõnaga kui Rachel poleks juhtunud seal olema siis ma ei tea mis me oleks teind..vist ära läind sest me ju jooga pärast tulime..jooga maja ise muidu nagu mu facebooki piltidelt võite näha..nii ma pean korra jooksma.. kirjutan hiljem edasi!

No comments: