Saturday, March 10, 2012

Day 25

Kell on 8.30 ja kirjutan teile hästi kiiresti kohvi kõrvalt. Eesmärgiks närvide rahustamine sest täna on minu esimene päris tööpäev. Olen seal eelmine nädal juba paar päeva käinud ja nii aga täna hakkab boat show set up ja mina vastutan terve päeva jooksul saabuvate pakkide ja deliverite eest..olgu need veiniklaasid, alkohol, materjalid lounge ehitamiseks, kohvimasinad, reklaam bännerid jne jne jne ja pean oskama kõik habibi autojuhid õigesse kohta juhatada ja siis kõik saabuvad asjad õigesse kohta juhatada..mis kuhu lounge ja baari käib jne aga Dubai marina on nii suuuur ju. Nii et mul juba käsi väriseb ja loodan, et suudan ennast ikka tõestada ja nad näevad, et see et nende firma on seni ilma minuta hakkama saanud on ainult ime ja edasi nad küll minuta ei saa :D tegelt see general manager on mitu korda maininud küll, et arvab et tiimis oleks ruumi minu jaoks ja vaatame kuidas boat show läheb. Nii et pressure is on!

Muudest asjadest ma ei jõuagi praegu kirjutada. Nädalavahetuse recap tuleb hiljem- käisime piknikul ja Dubai Polot vaatamas.

mõnedest tähelepanekutest nii palju et:

* ma ei suuda ära harjuda kohaliku rahaga. Asi on sellest, et kõik rahatähed on nii sarnast sinakas rohelist ebamäärast värvi ja raha number on ainult ühel pool. Ehk siis poes ma keerutan koguaeg paberraha edasitagasi ja ei suuda seda ühte nurka väikselt kirjutatud numbrit leida ja olen üleüldiselt hädas. Metall rahal pole üldse numbreid!! ainult araabiakeelsed sõnad ehk siis neid ma üldse ei kasuta või enamvähem saan aru et see 1 dirham on natuke suurem kolikas ja seda riskin pakkida poes ja taksos :D

*Hästi tobe on siin aadressidega ka. Siin ei eksisteeri ei tänava nimesid ega maja numbreid. Tänavad on nummerdatud, mis iseenesest oleks okei aga igas rajoonis on samad numbrid. Et näiteks meie elama Street 3 aga The Greensis.. Street 3 on veel vähemalt 5 tükki Dubais..ikka igast rajoonis..Dubai marinas ja Deiras jne. Pluss majadel pole numbreid vaid nimed.. Al Dhafra, Al Haseem, Al Alhabra ja nimi on maja peal kirjas..ilmselgelt peaksid taksojuhid üliinimesed olema kui nad terve linna majade nimed meelde suudaks jätta. Nii et taksosse minnes peab koguaeg ennem kodus googeldama, et enamvähem mingi idee oleks või vähemalt tead mõnda suuremat hotelli, mis sulle vajaliku koha lähedal on sest muidu pole eriti midag teha.

hästi ma panen veel paar pilti eilsest kui käisime Burj Khalifa juures jäätist söömas ja niisama uudistamas:






Ok musid ma jooksen tööle. Wish me luck! :)

1 comment:

grete said...

väga väga tublit edukat tööpäeva sulle! :)