Monday, March 12, 2012

Day 26

Ma niii väga tahaks teile oma tööpäevadest pikemalt kirjutada sest tean et unustan kõik naljakad või huvitavad asjad ära aga ma olen täiesti kutu. Eile oli 9h tööpäev ja täna 11h nii, et ehk annate mulle andeks. Ja oleks ainult vaimne või füüsiline väsimus aga mõlemad koos murravad mind praegu. Aju peab koguaeg töötama sest koguaeg on vaja mingeid probleeme lahendada või kedagi juhendada või kamandada ja vahemaad erinevate alade ja telkide ja baaride vahel on nii suured et tallad tulitavad ja varbad on villis. Igatahes eile tegelesin peamisest siis deliveritega..mis tähendas peamiselt minu poolset hämmingut kui järgmine üüüber hullu india aksendiga autojuht mulle inglise keeles üritas seletada, kus ta on ja mida ta kohale toob.. lemmik oli üks onu, kes pidi tooma vipi klaasid ja korrutas mulle koguaeg,et ta on kohal ja juba väravadest läbi jne aga see pold võimalik, sest väravast läbi ei lasta kedagi kui ma pole ennem kinnitanud nii, et ilmselgelt ta oli vales parklas ja ma ei saanud MITTE MIDAGI aru mida ta räägib mulle..peale 45min vaidlust kui mina ütlesin et ta peab ühte kohta tulema ja tema vaidles et ta on juba kuskil kohas pidin jooksma kõige lähemal asuva suure hotelli ette ja käskima tal sinna tulla sest seda kohta ta teadis..ja siis sõitsime ilusti koos nelja india onuga kaubaautos õigesse kohta..ja teine india onu kelle kaubikut ma kohe ei leidnud ütles mu küsimise peale, et tema auto on yellow and red..ja ma olen juba hullumas, et no kuidas on võimalik, et ma ei näe autot kui see on nii värviline..ja küsin veel üle et kindel ikka, et yellow and red ja tema et yes yes mam..lõpuks ta auto oli loomulikult valge :D kõik see on pikitud segamini ülbitsevate turvameestega.. Kuidas on nii, et need kõige jobumad mehed alati turvameesteks saavad? Pidin päris kõvasti nendega tõmblema eile aga kõik lahenes..

Täna oli rohkem kauba läbi sorteerimist et tean, mis täpselt homme lasen kuhu VIP lounge vedada. Homme hakkav Boat Show peale ja mina olen selle aja jooksul vastutav Vertu VIP lounge eest, mis asub vee peale ehitatud platvormil..see platvorm on mega ilusa vaatega jne aga laost ja kõigest muust nii kaugel, nii et püüdsin täna täpselt aru saada, mis mul sinna on vaja viia. Lisaks suhtlesin Vertu bosside ja kahe naljaka itaalia kokaga, kes mul seal Vipis cateringi tegema hakkavad. Täna oli palju stressirohkem sest teadsin et homseks peab kõik korras ja selge ja õige olema ja 11h tööpäeva lõpuks olin täitsa zombie. Homme hommikul tuuakse söögid ja alko ja jää ja keset päeva on 1,5h lockdown ehk keegi ei saa sisse ega välja ja midagi ei tohi tuua ja ükski auto ei tohi sõita sest Sheik ja tema poeg tulevad Boat Showd vaatama.. hullumaja! Üritus ise on ikka täiesti uskumatult massiivne..kolm üüüülisuurt telki, kus on exhibition hallid erinevate merendusteemaliste boxidega ja siis terve marina ala suurte jahtidega ja loungide ja müügiboxide ja ükskõik mille muuga. Väga superäge on sellise suure ürituse osa olla aga raske nägu teha nagu ma kõike teaks kui niimoodi järsku tööle hakkasin seal. Nüüd ma enam rohkem ei jaksa kirjutada ja pilte ka praegu pole. Kui vähegi mahti saan proovin järgnevatel päevadel mõned pildid ikka teha!

Kallistan kõvasti!
Laura

p.s. kirjutage minu rõõmuks mõned toredad kommentaarid ka, et kui ma homme täiesti laibana ennast õhtul hilja koju vean siis on tore lugeda :)

7 comments:

Anonymous said...

Väga tore,et sul põnevust jätkub.
No oskustest ei tohiks ka puudu olla, meenuta või minu viimast sünnipäeva,millega super hakkama saite. Miks sulle just india mehed kaupa toovad. Kas seal neid nii palju toimetamas? Ja muidugi vaata ka CV pealt, millised kogemused sul juba on.
Kirjuta jälle, kui aega saad!

Emme

Helen said...

Sa oled nii tulbi kullllla!!!!!! super!!!! ma ka ei kujutaks ette, et muidu pole väga selliseid asju teinud ja siis järsku pead seal ullult kamandama, mässama ja möllama ning tegema veel nägu et tegelt sa oledki koguaeg teinud neid asju ja tead üldse mis sa teed seal täpselt :P aga ma arvan et oskad teha küll sellist teadja nägu, et keegi ei julge iitsatadagi:) niiiii tulbi oled! suure uhkusega lugesin su sissekannet ja kujutasin ette kuidas sa seal jooksed ja sahmid! :) tulbi tubli!

kaire said...

tsauki kulla,
meil on ju peres "all chiefs and no indians" nii et see boss lady'ks olemine on sul niikuinii geenides... tuleta ainult meelde kuidas ema oma synnal kasi plaksutas ja kamandas:)... loodan et leidsid mugavad madalad kingad millega ringi joosta voi voib-olla said oma golf-carti et ringi soitta ja haal pole veel ara lainud kamandamisest ja posed paris krampis pole naeratamisest... ole sama ilus, tark ja andekas edasi! kalli, kaire

Anonymous said...

Kallid Emma Leppermanist! Its just not the same without you!

Anonymous said...

Tervitused Villu Tõllataaralt,

Mulle sümpatiseerib su raske töö ja vaev. Saada minu poolt sultani haaremile õhumusid.

grete said...

vao vao vao nii nii põnev! 8) tundub jube vastutusrikas ja üsna stressirohke aga samas niii põnev! päris sheigile teeb boat sowd, vaotsi mami noh! :D

Kairi S. said...

Väga väga vingeeee!!! Love it!