Saturday, March 31, 2012

Day 47

Nagu näha siis sellest, et kirjutan oma rahulikumal nädalal teile ei tulnud suurt midagi välja. Nädal oli niii mõnus ja rahulik, et kui ei pidanud ei viitsinud üldse midagi teha.. Kõigepealt andis boss nädala sees ühe vaba päeva sest olime kaks nädalat järjest töötanud ja siis neljapäeval oli tal vaja ootamatult Abu Dhabisse sõita ja arvas, et mis ma ikka üksi töötan võtku ma siis juba pikk nädalalõpp, et olen ära teeninud küll. Et olin vaba nagu lind kohe neljapäev-reede-laupäev. Nii mõnus rohkete uinakute ja päevitamisega nädalalõpp oli. Morganile oli see ka viimane hingetõmme ennem 14aprilli. Sest neil on nüüd täiskiirusel ööd päevad töö, et valmistuda Red Bull X-Fightersite jaoks 13aprillil. See on see FMX võistlus, millest ennemgi olen rääkinud. Uus hooaeg hakkab jälle peale ja esimene etapp on Dubais..production on nii hullult suur sest kõik ehitatakse üles nullist ja location on JBR rand. Ma pean teile ühe pildi ta panema, et näete kui suur see on. Töö hakkas peale üleeile:



Ma pean ennast rea peale saama ja tihemini kirjutama hakkama sest kõik läheb ju meelest ära muidu ja uusi emotsioone tuleb koguaeg peale. Igatahes nädalavahetusel nägin ma Dubaid jälle uue nurga alt..fashion nurga alt. Ma kunagi mainisin ka, et olen suhelnud ühe poola päritolu rootsi tüdrukuga Teresaga, kes on siin stilist ja tal on üsna populaarne fashionblog (http://www.candyandcookie.com/ kui keegi tahab tsekkida). Ta on siin juba 7 aastat elanud ehk teab kõiki ja kõike. Ja tal oli kutse kahele Armani hotellis toimuvale Sacoor brothersi fashion nightile. Ta peika on modell ja oli tööl seal. Teresa kutsus mu kaasa sest free bar ja fun people watching pidi garanteeritud olema. No esiteks räägime palun Armani hotellist. KUIII äge see on! See on selle suure maja aka maailma kõrgeima Burj Khalifa sees,hõivab kui ma ei eksi 6 või 7 korrust sellest. Disain on ilmselgelt kõik Armani aga selline hästi ufo, minimalistlik, tume ja mitte tavapärane. Väga teistsugune kui need muud lukshotellid, kus käinud olen. Peo asukoht oli muidugi üldse ülemõistuse..baar suure terrassiga, mis vaatab üle Burj Khalifa purkkaevude show. Kui te seda pole näinud vaadake mõni klipp youtubest..väga ilus ja suurejooneline valguse, vee ja muusika show. Kuna mul oli kaasas ainult telefon ja sellega hämaras eriti häid pilte ei saa, ma ei hakanud ponnistama..saan varsti mõned pildid Teresa käest ja seal kohapeal oli ka miljon fotograafi, et pean lihtsalt uurima, kus need üles lähevad. Rahvas oli niii kirju aga üldiselt pean tõdema, et fashion on siin siiski võimalikult liibuv kokteilikleit, millest pressivad välja rinnad või mis vaevu katab tagumiku..hullemal juhul mõlema kombo. Naljakas, et araabia ju ja kui pole siin käinud ja näinud arvaks, et kõik on burka all peidus. Juuksed olgu pikad ja lokkis ja meik oli tugev ja kontsad peaksid võimaluse korral sätendama ja olema hookerheel high. Ja niimoodi oligi 80% inimesi riides. Osal lihtsalt oli kleit cavalli või gucci ja king jimmy choo ja kott LV ja osal kleit Zara ja kingad Steve Madden ja kott Accessorize aga välja nägi ikka kõik ühesugune. Tutvusin igasuguste kohalike kuulsustega näiteks mingi DJ ja producer, kellel pidi Sony leping olema..ja ühe übernaljaka läikivhõbedases ülikonnas oranzi särgiga india gay kutiga, kes pidi siin fashion PRis üks kõvemaid sõnu olema. Väga lõbus oli ja sain oma neoon kollasele kotile palju komplimente :) Mul ühtegi korraliku outfiti pilti pole aga Morgani arust oli naljakas kui erinevalt me riides olime kui ta mind Teresa juurde sõidutas, et tegi liftis ühe pildi :)



Kergelt lilla varjundiga mina ja Teresa


Meil on kodu sisustamine ka natuke edenenud ja oma lemmikasja skoorisin eile. Nimelt on meil ikka veel puudu diivan ja tahtsime kindlasti sellist, mis voodiks käib sest te kõik ju tulete meile külla!!?? eksole??!! No ja Ikeast kõige kööbakam ja mitte ilus diivan voodi oli ikka mingi 400 eurot ja ei raatsi seda maksta millegi eest, mis meile isegi ei meeldi. Nii et passisin koguaeg kohaliku kasutatud mööbli saiti ja hinge peal oli üks ilus Ikea diivan, mis uuena maksab üle 800 euro. Seda oli paar korda müügis aga siis ikka üle 400 euro ja me oma peas otsustasime, et 300 on täiesti maksimum, mida kasutatud diivani eest välja käime. Igatahes tasus minu maniakaalne igapäevane lehekülge uuendamine ära ja eile õhtul pandi üles kuulutus just sellele diivanile ( + kaasa saab veel ilusa kokku sobiva tugitooli ka). Diivan on 2 aastat vana aga pildi peal paistis korralik ja hind oli 400euri. Kirjutasin kohe kiirelt, et tahaks väga seda osta aga mul budget 300 ja pikema meilimise peale, kus ma rääkisin ka oma raske loo, et ma just kolisin ja palk läheb kõik relocationile ja ma tõesti ei saa sentigi maksta rohkem, et võin selle raha eest ainult diivani ka osta, et müügu tugitool eraldi jne..I GOT THEM! mõlemad! Täna lähme vaatame üle ja kui meeldivad siis maksame depositi ja 8aprill lähme järgi. Suurt autot kuhu need mahuks meil muidugi pole aga küll mõtleme midagi välja. Mul on niiii hea meel, et ma ikka kannatasin ära oodata ja saan sellise diivani, mis mulle väga meeldib, mis käib voodiks ja üldülse on ilus :) Nii et varsti võibolla saab siis teile mõned kodupildid ka postitada.

Lõpetuseks veel paar pilti.

Mate aitab mööblit kokku panna:


Bossil on kaks kassi. Üks hommik oli kiire koosolek bossi kodus ja ma ei suutnud üldse keskenduda kui sellised tüübid ringi luusisid ju:



Ja üks pilt mu nädalavahetuse küpsetus tuuridest. Morgani offices juba kõik armastavad mind sest enamus küpsetisi saadan temaga tööle kaasa :D


p.s. jõudsime jälile ka postkastide müsteeriumile. siin ei olegi neid!!! ma ei tea kas sheigil kulus liiga palju raha muru kastmise peale aga postisüsteem puudub. Ainuke variant oma posti saada on rentida postkast postimajas või paaris muus selleks ettenähtud kohas. Need asuvad meist kõik üli kaugel ja no nagunii ei käiks elusees neid koguaeg kontrollimas ju. Nii et nüüd kui tahate saata mulle kirju või kaarte saatke need parem Morganile tööle sest seal on PO box olemas ja siis jõuavad nad kindlasti minuni. Aadresseerima peab siis kindlasti Morganile:
Morgan Carlson,
Red Bull FZE
PO Box 54374
Dubai, UAE

2 comments:

Anonymous said...

Tore, et diivan suur,ma kavatsen aasta lõpus ka tulla.
Üks kass ju meie Santa moodi kohe.
Jaak treenib Santat iga päev,nimelt mängib mobiililaadijaga ja Santa jookseb isegi selle järgi, kui väsib viskab selili ja käppadega käib mäng edasi. Ta ju alles 19 aastane.
Kahju, et postkasti pole , ma kirjutaks kohe üle päeva,nagu ikka!
Sinu Sebastianiga on kõik väga hästi.
A.

kaire said...

mul tuli kohe magustoidu isu... saadan siis jargmise kaardi sulle morgani nimel ta office aadressile... eks see naistepaeva kaart siis kaunistab kuskil dubai postionude officet edasi... kalli, kaire