Saturday, March 24, 2012

Day 39

Täna on mu esimene vaba päev alates viimasest postitusest. Kaks nädalat järjest on olnud pooled päevad nii 10-12h pikad ja koju jõudes olin nii väsinud, et rohkem kui üks kord astusin lifti ja seisin seal nii 3min järjest ja ei saanud aru miks lift ei liigu aga oma zombie seisus olin jälle unustanud nuppu vajutada. Aga kõigepealt siis uudis numero uno: MA SAIN TÖÖLE!! sinna samasse ürituskorraldus firmasse, kellega boat showd koos tegin. Firma nimi on Contemporary Connoisseurs ja mina olen seal nüüd assistant project manager. Järgmine nädal peaksin oma visiitkaardi kätte saama siis tulen teile siia sellega eputama. Ühesõnaga raske töö tasus ennast ära ja olen rohkem kui õnnelik, et kõik läks nii nagu läks ja seekord olid töö otsimise inglid minu poolel, et just nii õigel ajal sattusin sinna firmasse oma meili ja cv saatma. Boat Show on mul mälus juba tuhmumas natuke sest nagu eelmine pühapäev kõik seal maha lammutatud ja ära saadetud sai hakkas kohe uue ürituse juures töö. Paari sõnaga veel siis boat showst ja mõned pildid ka. See nädal oli ikka täiesti killer. Mitte ainult, et high profile aga nii palju tegemist ka. Esimene päev oli kohutav, täiesti kohutav..ma ei mäleta enam muidugi miks. Aga nagu ikka esimene päev ju ei toimi veel kõik ja kõik ei tea, mis nad tegema peavad jne. Mina ka ei teadnud ju veel päris täpselt pluss ma pole elusees ennem vastutav olnud baari sujuva töötamise eest. Ehk siis mina pidin silma peal hoidma, et koguaeg klaase jätkuks ja mingi alko otsa ei saaks ja jääd oleks jne. Sest kuigi mul oli 4ne meeskond..kaks baarmani ja kaks baariabi siis nende peale lootma jäädes oleks koguaeg midagi otsas olnud. Esimese päeva hommikul pidin kella 9 paiku viima kõigisse tähtsamatesse näituse telkidesse vett sest hakkas media walk. Tavaliselt lähen taksoga kodust tööle 9min. Too hommik läks trafficus istumise ja kõigega kokku 35 min. ehk olin lootusetult hiljaks jäämas ja viimase osa jooksin seelik lehvides ja läpakas kaenlas mööda suurt autoteed sest liiklus oli umbes ja minul juba süda seisma jäämas, et ei jõua kõike ennem media walki tehtud. Täiesti hingetuna ja higisena jõudsin ikkagi kõik korda aga vastik, et päeva algas juba sellise tõmblemisega.

See on siis Vertu lounge, kus mina oma aja veetsin:


Vaade meie lounge poolt marina poole


Minu eriti tore baari tiim pausil:


Ahsoo ja siis käis meil ju veel suur vaimnejuht ja boss of everything Dubai sheik külas..pidin tema autost pildi tegema sest olime just Morganiga vaadanud dokumentaali palju siin sellised numbrimärgid maksavad. Nimelt on siinsed numbrimärgid maailma kõige kallimad ja ilmselgelt peab kõige kunnimal olema number 1. Seda ei saa keegi teine osta aga näiteks Abu Dhabi nr 1 ostis üks ärimees mõned aastad tagasi 14 miljoni dollari eest :D


Igatahes kolmandal päeval ma olin ennast nii tublisti tõestanud, et boss pani mind lisaks Vertu loungeile vastutama ka meie lounge kõrval asuvas majas/jahil toimuva eest. Seal imeilusas houseboatis korraldas meie firma iga päev kolm erinevate alkoholi klassi. Ehk siis maailma tasemel shampus, konjak, vein, viski ja rumm..masterclass ise oli nii 45min pikk ja sellekägus rääkis proff alko valmimisest ja muust huvitavast ja vipid sai erinevaid jookse maitsma. Minu jaoks tähendas see, et käin ja vaatan, kas inimesi ikka jagub ja kontrollin, et õiges klaasid ja pudelid on ennem klassi algust välja pandud ja vahepeal saadan kellegi koristama ja siis vahepeal käin niisama naeratan ja small talkin. Igatahes olid kolmas ja neljas päev seda pingelisemad, et pidin kahes kohas korraga olema aga samas äge ka, et mulle nii palju vastutust usaldati. Siin üks pilt sellest jahist ka:


Kõik läks kokkuvõttes hästi ja minu suureks rõõmuks oli boss minuga väga rahul ja viimasel päeval saingi teada, et ta võtab mu ametlikult tööle ja teeb tööviisa ja kõik jutud. Nii, et see rets rabelemine ja pikad päevad tasusid ennast kuhjaga ära. Eriti tore oli, et kuigi pidin algselt boat showl tasuta töötama sest see oli nagu minu praktika ja enesetõestamise võimalus siis lõpuks oli ta minuga nii rahul, et maksis veel palka ka :) mida sa veel hing ihkad kui uued kingad sain osta!

Ma praegu kohe ei jaksa selle nädala üritusest kirjutada aga nüüd peaks paar rahulikumat päeva olema nii, et järg saabub peagi.

4 comments:

Anonymous said...

No lõpuks tulid kauaoodatud read.
Ma käisin igapäev mitu korda uurimas uudiste järele.
Ma hakkan kohe mõtlema, millal ma võiksin tulla külla, nüüd on selge,et sa ka sinna saad jääda.

Helen said...

niiiii äge kullake!!! so happy for you ! really! tahaks kobe kõvasti kallistada sind! muahhh

Terje said...

Laauuuuraaa, NIII ÄÄÄGEEE, et sa tööle said!!!Ülihea meel su pärast ja väga äge oli lugeda su toimetustest boat show raames:)SUPER TUBLI OLED JA ROCK ON GIRL!!!Kallistan kõvasti (täitsa puruks noh)!

kaire said...

naersin selle liftis nupu mitte vajutamise peale... tuletas mulle meelde kui kriss silmad kinni pani ja siis uuris, mis keegi tuled kustutas:)... mul ka vahel kui hasti palju reisimist on lennukites ja kui siis rongis olen toole minnes siis vahel ehmatades vaatan arvutilt yles a aknast valja ja imestan, kas hakkasime maanduma, et raputab niimoodi :)... as they say "craziness doesn't just runs in my family - it practically gallops" :)