Tuesday, August 21, 2012

aiandus

Hah..vaata ja imesta! Olen mingi valemiga suutnud elus hoida kõik, mis rõdule mulda pistetud!

Mitu kuud tagasi istutatud lilled ajavad üle ääre ja lähevad juba kolmandat korda õide:



Basiiliku taimed ostsin poest ja istutasin mulda kaks nädalat tagasi. Mitu päeva nad olid nii närbunud ja äärmiselt vähetõotava moega aga nüüd on hulka pikemaks kasvanud. Minu suur masterplan oli neist pestot teha!


Ja siis mu lemmiküllatus! Dubai Garden Centeri riiulinurgast leitud üksik ja väga armetus seisus piparmündi taim on ka meie juures vist rahul. Igatahes saan praegu igapäevaselt värsket piparmündi teed nautida ja kiidan teda selle eest koguaeg :)



Ilmselgelt ei saa ma kogu au endale võtta sest põhiline rohenäpp nina mullas aiandusspets on siiski Yalla!



p.s hirrrrmsasti igatsen, et õhtud oleks kauem valged. Kell on 18:30 ja ma juba näen rõdult, et päike loojub. Google ütles, et päris ära loojub ta täna 18:48. Kui Mate'ga õhtuselt jalutuskäigult tagasi jõuan on juba kottpime. Nautige siis veel neid ilusaid valgeid Eesti suveõhtuid minu eest ka!



2 comments:

Helen said...

nii tore ja vahva potipõllundus sul seal, uskumatu kuidas jah need kõik nii lopsakad sul on nii kuumas!

Laura said...

Tundub, et eeldused kartuli kasvatamiseks on olemas.