Thursday, January 8, 2009

Mehiko on krdi kaugel!

no ma teadsin seda ennem ka aga ikkagii..kui ma lõpuks öösel siia kohale jõudsin sain aru et olen nii natsa üle 26h ärkvel old..ise ka ei suut uskuda..kõigepealt siis see pikk lend London Houston..10 tunnine..see läks isegi päris valutult..magama ma millegipärast ei saand jääda aga seal oli eriti hea filmi valik, nii et vaatasin mingi 5 romantilist komöödiat järjest..totaalne üledoos aga ma teadsin et ei saa mingit kvaliteet draamat vaadata sest siis ma nutan ja ma ei viitsind..nii et igast meelelahutuslikud hollivuudi romantilised happily every after asjad olid ideaalsed..ja nii see lend läks päris ruttu..siis muidugi pikk pikk läbi immigratsiooni minek kus taaskord see ametnik vaatas pikalt mu passipilti ( mul seal tumedad juuksed) ja kommenteeris et hele on jube ilus ja küsis millega ma tegelen ja ma ütlesin et tennisetreener lastel ja siis ta arvas et seda ma võiks ju Houstonis ka teha ja samas ma võiks oma numbri talle anda..pole päris nagu see NY ametnik, kes ütles et ma temaga abielluks aga jah :D igatahes pidi olema 5h ootamist Houstonis ja siis aint kaks tundi Mehikoni lennata...muidugi see lend siis lükkis 1,5h edasi veel.siis ma küll võitlesin, et mitte magama jääda kardsin et magan ennast maha lennukist muidu..nii et lugesin peaaegu terve raamatu läbi..lõpuks ikkagi siis kell 21.30 hakkasime lendama..õnneks sellel lennul mul pold kedagi kõrval nii et tund aega ikka magasin..appi kui suur see Mexico City ikka lennukist vaadatuna juba oli..saiko suur ikka..no ja kui maandusin ja sain asjad ja käisin jälle immigratsioonist läbi siis tuli välja et info oli Philipile kes mulle vastu tuli vale Terminali öeld..ja see on suur lennujaam terminalid on kaugel üksteisest!..lõpuks võtsin takso terminal ühte kus ta ootas mind ja siis sealt sain auto peale..esimese 5min lennujaamast välja tulles oli selge et blond pea on pehmelt öeldes eksootika siin..jõudsime siis Philipi koju..ma teadsin et ta elab õega koos aga rohkem mitte..aga neil on siin kahekordne maja kus on..koduabiline/kokk Milena ja autojuht Oliver ka ..see on kunagi kus nende vanemad ka elasid aga nüüd nemad ameerikas nii et ongi lisslt selline suur maja..hull..juba hommikul Milena kokkas mingit sööki mulle ja öeldi et kui Philip ja ta õde Anna kooli või tööl on siis autojuht võib mind viia kuhu ma tahan..hahahaha suht hästi elame ma tean! nii et saan ideaalselt siit museumitesse ja kohtadesse ilma inimröövideta..Philipi õde kutsus mind eile veel välja oma sõpradega aga ma olin nii zombie et ei jaksand..magasin kohali aja järgi kella 12 täna ja nüüd kohe kui Phil töölt koju jõuab lähme linna avastama..igatahes päike paistab ja kui ütlesin et meil eestis on -12 kraadi siis nad otsustasid ka et ei vingu et nad jakki peavad siin õhtuti kandma :) igatahes nad juba plaanivad suure welcome peo mulle homme teha kodus ja üldse on kõik tore..koduabilisega purssisin hommikul hispaania keelt ja puha..kõik kontrolli all!! õhtul vist peole ka kuskile..ikkagi reede ja no ma olen Mexico Citys juuu..jeehuu..kallikalli ja kirjutan jälle,,

besos (eesti k. musid)
L.

2 comments:

grete said...

JUHUUUU!!!! Pilte KAAA!!!! :D:D:D JE JEE!

Anonymous said...

ma tahan ka pilte!!!! aga juttu muidugi ka veel!