Wednesday, January 14, 2009

puta madre

ma olen siin nii vahvaid rumalusi õppind ütlema hispaania keeles..koguaeg õpin midagi uut! :) aga kasulikud asjad nagu head isu näiteks läheb koguaeg meelest ära..muidu on kõik mõnna..aint eile oli külm natsa..päikest pold..hommikul käisin paar tundi suures Antropoloogia muuseumis mis oli eriti huvitav ja mulle nii meeldis..ja esimest korda mul pold tunne et ma olen ainuke blond Mexico City..seal oli kolm blondi turisti veel..ahahah aga kui hakkasin sinna sisse minema..üksi olin eksju..siis seal maja ees olid valvuris...selliste suuuurte automaatrelvadega eksole..ja üks neist hakkas minuga rääkima suure naeratusega hispaania keeles et Tere kuidas läheb kaunitar jne..vähe hirmus oli..suure automaadiga onu tuleb ligi ajama..ausalt ka..natuke on nii sürr tunne et oleks taht naerma hakata aga selle asemel kiirustasin hoopis muuseumisse..ja siis käisime kinos päeval uut Guy Richi filmi RocknRolla vaatamas..teate mis on tore siin..siin on ikka suht odav kõik..sest no üks kroon on 0.8 peesot aint eksju..ja kinopilet vip saali (mis on kordades ägedam kui meie A la Cogi sviit..seal oli sellised suuuure tugitoolid mis käivad pikali ja see jalatugi tuleb seest välja ja iga tooli peal on tekk et kui jahe hakkab)..üliluks..ja see pilet maksis 100 peesot..vip saali..ma ei suut uskuda..ja õhtul oli kodus pokkeri õhtu..ma õppisin ka pokkerit mängima..essat korda keegi viitsis mulle seletada..väga lõbus oli..sain natsa eesti kohta jälle rääkida ja no ma tõin siia ühe Vana Tallinna kaasa nii et selline kodumaa tutvustus oli mul..aa tellisime sushit ka õhtul ja see on ka kindlalt poole odavam kui eestis..ma ei tea koli või siia elama noh..ja telekast tuleb koguaeg iga päev kolm tundi Sex and the City..hea pikutada! tänane plaan on mul Modern Art museumisse minna ja siis homme jõuan veel äkki suurde loomaaeda ka..ostsustasin mitte kuivik olla ja vahepeal üksi ka tuterdada kui teised siin koolis ja tööl on..no autojuht viib muidugi kuskile kohale ja pärast tuleb järgi, et te ei arvaks et ma mingi metrooga siin sõidan vms..ei ei ei mul on veel kaks päeva kassi elu jäänud ju..ok ma nüüd muuseumisse..

kallistan
L.

No comments: