Saturday, January 10, 2009

por supuesto


nii..nädalavahetus on täies hoos ja teen ruttu sissekande ära et margaritasid minna jooma :) no kõigepealt neljapäeval ma ei teind mitte midagi peale rõdul päkesekäes raamatu lugemise..ma tean kuivik..a õhtul läksid korraks siestale ja kella ei pand ja siis magasin kogemata hommikuni ..mingi 13tundi magasin,keegi ei raatsind mind üles äratada ka..vähemalt puhkasin välja..sest reedel käisime natuke linnas Phili ja ta sõbra Titiga turisti asju vaatamas..varemaid ja katedraali ja turgu ja Latin America vaatetorni otsas ja pärast jõime mõnnat laimiga õlut suurema seltskonnaga välikohvikus ja bänd mängis ja eriti eriti tore oli..õhtul oli siis siin kodus alguses suurem soojendus pidu mis tähendab et kuskil 15 inimest ja möll..põhiteema oli eesti tüdrukud ja siis ma pidin oma kaunitaridest sõbrannade pilte näitama mille peale kolm kutti juba kohe kohe kolivad eestisse ja kedagi ei morjendanud miinus kraadid isegi..haaha..igatahes õpetan siin koguaeg kõigile eesti keelseid sõnu..Terviseks on kõige lemmik nüüd sest seal on sõna seks sees ju..lahe lahe ..eesti on lahe! kõik teavad tublisti juba kui haruldane ma olen sest eestis on ju aint 1.3mil inimest..hahaha..no pärast läksime ühe kuti isa klubisse..selline rockikas ja hästi suur..väga lõbus oli..väga vip ka muidugi..kõik oli tasuta ja pidu jätkus hommikuni..aa ja muide kas teil on ka kodus nii, et kui tuleb võileiva isu siis võtad selle majasisese telefoni liini pealt kõne kööki ja siis helistatakse tagasi kui võiku valmis on? ..hahaha no mul on natuke raskusi harjuda sellega aga ma ei julge ise ka külmkapi kallale minna tundub et see on koduabilise domain ikka..aga söök on imehea mis ta teed koguaeg..ei raatsigi väljas süüa..ja hommikuks oli koristaja käind ja peost pold jälgegi enam ja ma ei tea ta peseb vist laed ka ära..kõik niimoodi läikis..ma ei tea kas ma tahan siit ära tulla siin ei pea ise midagi tegema ju..autojuht viib peole ja nii..hahaha..im lovin my life! kalli ja veedan edasi oma mehiko laupäeva..

kall
Laura

No comments: