Friday, January 16, 2009

viimased uudised!

mõtlesin et kirjutan veel oma kolmapäevast kui käisin iseseisvalt Chapultepeci pargis ja no modernse kunsti muuseumis ka aga sellest pole midagi rääkida..see oli vahva ja peamiselt mehiko kunst aga põnev..no ja aga olin autojuhiga kokkuleppinud et ta tuleb 3h pärast järgi..muuseum pold nii suur et oleks üle 1,5h võtnud nii ma siis tuterdasin ringi selles (minu teadmise järgi suurim linna sees asuv park) Chaputelpecis..esiteks Ace Ventura nagu ma olen seal oli palju palju oravaid ja nad olid niiii julged ja niiii nunnud..et umbes tund aega ma söötsin oravatele pähkleid ja tegin neist pilti ja olin ülinaksis et nad nii nunnult tulevad lähedale..raudselt neil on mingi marutaud või midagi ka aga no ma ei näppind neid ju.ma aint rääkisin ja andsin süüa..igatahes jah..selline päev oli et selle 1,5 tunni jooksul tuli 3 võõrast meest minuga rääkima..(p.s. olgu mainitud et ükski pold ilus kahjuks :D ) esiteks oli seal mingi rahvuslik etendus kus onud ronidis kõrge masti otsa ja siis jalga pidi olid mingite nööride küljes ja keerutasid ennast pea alaspidi alla..täitsa huvitav oli ja passisin seda kui üks rastadega noormees tuju rääkima enamvähem inglise keeles et kust ma pärit olen jne jne..ja ta võib mulle linna näidata kui ma tahan..hahha..ma olin suht et eeem..ei ole vaja mul on sõbrad siin ja ma peangi nüüd minema head aega..ja läksin mujale jalutama eksole..siis vahepeal söötsin oravaid jälle ja siis natuke eemal istus üks mees ja ma arvasin et pildistab oravaid..pärast muidugi arvasin et äkki pildistas mind creep!..sest läksin mingi hetk eemale omale juua ostma ja keeran ümber ja ta on mu seljataga järjekorras ja ütleb midagi hispaania keeles..ma ehmatasin natsa ja ütlen et ei saa aru ja siis ta ütleb inglise keeles et noh ostad jälle midagi oravatele või...creep..ta oli järelikult vahtinud mind ju kui ma toitsin seal..fuhh..pobisesin midagi et eiei endale ja läksin jälle ruttu minema.sest suhtes et palju rahvast liigub seal et ega nagu hirmus pole aga lissalt ikkagi noh... viimane oli põhivärk veel..istusin pingi peal lugesin ja siis lihtsalt järsku mingi koer jookseb kuskil ja hüppab pingi peale ja ronib mulle sülle..nagu täiesti sülle..võõras koer :D ma ei osand mitte kuidagi regeerida aga no kohe ilus ka koera peremees kes siis vabandas ja loomulikult hakas juttu tegema et kust ma pärit jne..Philip pärast naeris et raudselt väljaõpetatud koer nii, et kui peremees ütleb siis koer läheb suvaliste inimeste sülle..aa igatahes naljakas oli jah..aa siis veel käisime väljas kolmapäeval mingis tekno klubis aga no krt ma ei suuda teha nägu nagu mulle elektroonika meeldiks..no ei viitsi feikida lissalt..nii et väga hommikuni ei passind õnneks..ja neljapäeval võtsin väga rahuliku päeva sest õues oli külm nii et pikutasin ja sõin ja niisama ei teind midagi asjaliku..lend ei oldki väga õudne reedel..või noh terve päev lennata on ikka nõme aga see pikk 10tunnine lend oli väga tühi nii et sain üle kolme pingi magada ja läks suht valutult.. London on super oled..kui laupäeval alguses eeltööd läksin tegema Topshopi siis esimesed 15min käed värisesid kui palju ilusaid asju mida mul kõik vaja..aga pühapäeval Krissu tuli minuga kaasa ja siis sain juba sügavalt hinge tõmmates natuke asjalikum olla..otsustasime et mitte hulluks minna vaatame aint sale asju..leidsin mitu kleiti ja kingad millesse ma vist olen päriselt armunud nüüd :D i know it does not sound normal..aga ma koguaeg mõtlen kui ilusad nad mul on..hahaha..ok joon nüüd oma hommikukohvi ära ja varsti olengi kodus..kallikalli

L.

1 comment:

Anonymous said...

Hola Laura.
Me llamo Jose, y estuve en Estonia hace poco.

Mi email es: jfcoloma@hotmail.com

Por favor, escríbeme.