Monday, January 12, 2009

señoras y señores


esmaspäeva hommikuid võiks terve järgneva elu nii veeta nagu praegu.. rõdul päikeselaigus kohvi juues..kohvi ei pidanud ka muidugi ise tegema! no lihtsalt mainin kui keegi veel arvas, et mul ei ole siin kassi elu..teate oma kohvi ja võileivad ma võiks ise valmistada eksole..aga krt see et kõik koristatud on koguaeg ja see et külmkapp pole kunagi tühi..need asjad oleks tarvis eestisse üle kanda kuidagi..ma veel mõtlen kuidas see õnnestuks..et no nagu juba taipasite mul on kõik superkorras :) pühapäeval magasime kaua kaua sest et laupäevane pidu läks jällegist varahommikuni..käisime kahel sünnipäeval ja pärast klubis ka..üks sünnipäev oli maailma suures majas..sellises kus on tiibklaveriga saal ja 4 erinevat sülekoera..nagu loomapood..see valge malta vms koer eks..siis see imelik karvapall rebase näoga koer ja siis chiwuawua (päris ma tean kuidas seda kirjutatakse) ja siis veel mingi pidike ja värisev koer :D mind kohe enam need mehiklased ei huvitanud ma mängisin koertega..aa rõdul oli suures puuris värviline papagoi ka..et siis selline lugu.. ja kui pühapäeval oli pool päeva maha magatud sõitsime 1,5h kaugusel asutavate maiade püramiidide juurde..Teotihuacani püramiidi oli igatahes väga väga võimas vaatepilt ja tükk aega pikutasime seal püramiidi otsas veel ja nautisime maiade head energiat ja niisama puhkasime..hästi väga vägev oli see igatahes..see on suht suur ronimine nii et õhtul ei viitsind muud teha kui filmi vaadata ja vara magama minna..nüüd on mul tund aega aega kuni Anna koolist jõuab ja siis me lähme shoppama..jee jee..peesod sügelevad taskus ju :) aga natuke kurb mõelda et aint kolm päeva on jäänd..homme plaanin veel muuseumisse minna ja vaatab mis siis veel teha jõuab..sest nüüd on Annal ja Philil mõlemal kool ja hommikul on Phil tööl ja üksi ma ikka ei lähe kuhugi see on fakt..kuidagi ei tunne nagu safe oleks millegipärast..aga õnneks ega ma ei peagi üksi nii et kõik korras..õhtul pidime vist minem sushit sööma..et tacodest ja nachodest üledoos ei tuleks :)

hasta luego
L.

1 comment:

jose ignatsio said...

mmm tacod ja nachod mmm. tahaks ka et keegi mulle homme hommikust alates kuuma kohvi voodisse tooks raibe :)