Sunday, March 14, 2010

6 nädal juba..küll aeg lendab eksole!

tere kullakallid!

kuidas teil läheb? kas ikka on fuhh ja talv? hiinas on ilm nagu hiina ime ma ütlen..eelmine nädal oli iga päev nagu erinev aastaaeg..teisipäeval oli hästi suur tuul ja hämar ja väga sügisene ilm..kolmapäeval oli helesinine taevas ja päike aga kraade ainult 10 nii et nagu varakevad oleks old..siis oli mitu päeva 20kraadi sooja ja mitte ühtegi päikesekiirt pold näha ka..ainult hallus ja niiskus..täna aga on täielik suveilm..päike paistab ja soe on..käisin täna hommikuses joogas ja päike tegi nii pai läbi saali akna, et tuju läks super heaks..nüüd olen oma pisinunnusid chiuhuahua beebisid hoidmas..tudivad nagu kassipojad mul süles..kord või kaks nädalas käin nende juures paariks tunniks, et nad ei peaks puuris kinni ootama kuni peremeestel töö lõppeb ja kord nädalas käin Mate jalutamas ka..see on see hiigla armas kolli kutsikas..ja homme tulevad kaheks nädalaks meie juurde elama kaks kassi ..haha jah ma tean ma olen nagu loomahotell siin..ühe tsirkuse tüdruku kassid jõuavad siia homme aga ta ise tuleb alles nädalapärast ja siis peab hakkama korterit otsima ja esialgu on hotellis, nii et kiisud elavad meil paar nädalat..Morgan tõstis kohe käe, et võib võtta teades, milline kassimamma tal kodus on, kes kord päevas sojub kuidas ta Sebastianit igatseb..vot et ootan juba väga kasse külla meile..

mis siis veel..ahsoo ahsoo..reedel oli meil date night ehk käisime Morganiga kohtingul :) meil on mõlemal juba mitu aega olnud suur hea itaalia söögi isu nii, et läksime sis ühte fänsimatest itaaliakatest, mis Macaus on..Grand Lisboa hotelli resto Don Alfonso..selle omanik ja peakokk on michelini mees ( tegelt michelin star kokk) ja söök oli imehea loomulikult..resto ise oli natuke imelik..või noh itaalia küllus plus hiina värvilisus ja küllus tegid kokku natuke veidra sisekujunduse..aga see eest on selles restos üks maailma suurimaid veiniliste või nii vähemasti itallasest sommeljee rääkis..ja mozarella sulas suus nii nagu pidi..kuna väljas käisime alles kolmapäeval päris pikalt siis reedel läksime peale sööki ja super head apple martiinit Altira katuse lounges koju kerra ja vaatasime Dr.House hoopis..see sobis hästi meie plaaniga vara ärgata sest tahtsime laupäeval minna üle piiri Hiina..kuna meil oli ainult üks päev selleks, siis otsustasime, et Guangzhou jääb teiseks korraks ja ületasime hoopis Macau põhjapoolse piiri Zhuhaisse..piiril läks nii palju kauem kui arvasime, et viisa saada ja miljonis järjekorras seista, et lõpuks kohal olime natsa kutud juba..käisime kolmekesi mina Morgan ja Alex..sööma läksime nagu korralikuld turistid kunagi McDonaldisse ja pärast tuterdasime nii 4 tundi linna peal..eriti sügavaid muljeid see meile kahjuks ei jätnud muud kui , et tunne on nagu oleks aasta 95 ja oled ühes suured 15krooni poes..sest pood poe järel tänav tänava järel on müügil nii palju jama ja feik asju ja pointless asju, et ei tea kas nutta või naerda..aga Morgan ostis omale kauaigatsetud puldi teel juhitava helikopteri :D ja hunniku odavaid DVDsid ostsime ka..siini üllatus üllatus on kõik ideaalselt töötavad ja hea kvaliteediga..õhtuks olime tagasi Macaus, mis peab ütlema on ikka väga väga väga palju toredam elamiseks..kuigi tahan muidugi veel palju kohti hiinas näha ja eriti loodame Pekingisse millaski jõuda..

laupäeva õhtul läksime Ivesi juurde (üks motokuttidest) kus kõik poisid (7 motokutti siis, kes showd hakkavad siin tegema) + Pierric (ekstra naljakas prantsuse tüüp, kes on tsirkuse massöör ja kiropraktik)+ Morgan + ülla ülla ainus tüdruk seltskonnas Laura..oehh enamasti mul ei ole selle vastu midagi..ja kutid on toredad ja nendega saab vestelda küll..aga too õhtu oli juba kolm tundi räägitud freestyle motokrossist, tüdrukutest macaus, pidudest ja luumurdudest ja mul oli NIIIII igav..maailma kõige suurem oma preilide igatsus tuli peale..et saaks nalja teha ja seksi ja linna quotida ja lollitada ja girl talkida..ja hiljem saabus sinna kolm tantsutsikki.. kes on kõik nii 19 umbes ja niii rumalad..ausalt ka noh..mul ei ole nendega mitte midagi muud rääkida kui small talk shoppamisest või söögikohtadest macaus võii..noo ma ei tea eestist..ja siis mul tuli veel suurem kurbus peale, et minu preilid siin pole! et te teaks ma igatsen teid väga väga väga!

pühapäev möödus meil päev otsa oma uusi dvdsid läbi vaadates ja õhtul olime ekstra usinad ja käisime jõusaalis ka..uskumatu milline tublidus ma tean :)

veel tuleb ära märkida, millised VÕIMSAD edusammud olen ma teinud orienteerumise alal..Taipa (jah ma tean et see on pisike) aga ikkagi..on täitsa selge nüüd ja tean tänava nimesid ja oskan öelda, mis bussiga kuhu minna jne..next step on Macau mainlandist sotti saada aga sinna läheb veel aega..esialgu rõõmustan, et koduümbruses enam ära ei eksi..

ma lähen nüüd panen kutsubeebid nende pessa ja saan Morganiga kokku..paid!

4 comments:

kaire said...

tsauki kulla laura, äge et hiinas ära käisid ja koera ja kassi mamma oled:)...
Kuule mu sobranna Meeli liigub 1-4 aprillini Hong Kongi poole ja paevaks macausse ka - kas sa oled kohalik? kalli, Kaire

Pony said...

See on nii armas, et kui ma loen, siis ma kuulen kuidas sa seda räägid. Ja see ei tähenda et ma skiso olen vaid kogu su jutt on nii arma sja siiras nagu sa ise ja mul on ilgelt hea meel sinu ja Morgani üle, jee :) (K) Pony.

Merli said...

Aga Sa eladki päriselt Hiinas ja Sul on seal tegelikult nii hea ja tore ja Su kõrval on nii fantastiline inimene ja kõik kõik.
Ja kui Sa back oled siis...me ükskord ostume natuke ka jälle Sinu rõdrul ja joome SUURETEST bokaalidest siidrit. Enne kui Sa jälle lähed.

Merli said...

Ps. Pony, mina kuulen seda ka! :)))