Thursday, March 4, 2010

haigeks ikka ei jääks ju!

No tervist tervist..või siis ei ole tervist..krdi -20 kraadi oli eestis ja ma ei olnud kordagi haige ja nüüd siis olen! Eriti NÕME!! No eks see on sellest, et kui õues on 25 kraadi sooja ja koguaeg olen kleepekas, siis ma ei võta ju jakki kaasa aga igas kohvikus või poes on nii hull konditsioneer peal, et külmetadki..täna öösel ärkasin üles ja niii paha oli olla..neelata ei saa sest kurk valus ja pea nii paks ja kõik lihased valutavad..fuhh ma ütlen!! Täna pidi olema Coloane saarel, kus Morgan ja teised kutid praegu treenivad grilli päev..neil on ainult pool päeva sõitamist ja siis oleks saand päikese käes grillida ja ma nii ootasin aga nüüd on paha olla ja parima tahtmise juures saan aint köögini minna, et teed teha..meil kraadiklaasi pole nii, et ma ei tea kas mul palavik ka on..aga kahtlustan, et olen pisut kuumem kui tavaliselt jah..Morgan tuleb kuskil nelja tunnipärast ja läheb apteegist läbi ja toob rohtu aga see nädalavahetus saab safe to say kodus passitud..

muidu kolmapäeval käisime Bellini lounge ladies nightil, mis oli super lõbus..mõnus live bänd mängis justini ja beyonce ja vanu funk lugusid ja tantsisime ja lollitasime.. muideks siin on jube palju prostituute klubides koguaeg..eriti populaarsetel pidudel nagu see kolmapäevane on... poisid olid eelmine nädalavahetus tutvunud ühe naisega, kes peab siin eskort teenuste firmat ja ta teadis rääkida, et populaarsel õhtul enamus klubides on 80% naistest prostituudid..päris hull protsent..aga palju turiste ja ju siis neile läheb peale see..aa veel paar tähelepanekut

* sellised nii 70 aastased hiina tädid armastavad ülekõige bussis üksteisega vestelda..8 juhul 10st üks neist istub bussi eesotsas ja teine eelviimases reas ja siis nad “vestlevad” (loe karjuvad) juttu rääkida üle bussi koguaeg..väge huvitav komme..

* naisteriietusruumis ei vaheta mitte ükski hiina inimene riideid..ma mõtlen naised siis..seal kus joogas käin..nad võtavad kõik oma trenniriided kaasa pisikesse dushikabiini ja vahetavad seal..ja pärast trenni nad lähevad riietega sinna kabiini ja võtavad puhtad riided kaasa ja siis peale pesu astuvad sealt täiesti riietatult välja..ainsad inimesed, keda näen riideid vahetamas on alati eurooplsed..mõtlen pidevalt, kas nad arvavad, et me oleme puhta napakad, et niimoodi riideid vahetame, et ei lähe peitu kuskile..

ja eile käisime india restot söömas ja siis kui me hakkasime juba lõpetama sööki tulid meist nii neli lauda eemale istuma paks higine maikas mees ja nabapluusiga beib, kes jättis restos olles päikeseprillid ette (minu arvates tõeline laheduse tunnus, kui siseruumis on päikeseprillid..MITTE) ja siis nad lugesid menüüd ja hakkasid väga valjusti rääkima mees:” Sto tõ hotses?” naine: “ hmhh..Hui ja znaju!” ..hihi..ma hakkasin nii naerma..kahjuks me olime juba minemas nii, et ülejäänud meelierutavat vestlust ma ei kuulnud..
no okei ma lähen nüüd teki alla tagasi igavlema, sest teil on kell alles vara hommikul ja kedagi pole netis kellega rääkida ja mul on pahaaa ollaaa..ving ving ving ma tean!

4 comments:

laura said...

Ma arvan, et need 70-aastased treenivad oma kuulmist ;)
Aga sa saa ikka terveks, eksju!

Anonymous said...

Lahedalt kirjutad:) Ei tea jah mis selle niiskusega on, et siin
l6unapool maakera sama lugu :P Kerli soovitab Sibulat ja Mett;)

Laura said...

Kullapai, krips-kraps terveks. Sebastian saadab õhusuudlusi. Ega ilmselt neid imelisi villased sokke vist kaasas pole, mis kohe terveks teeks.

Kriss said...

Tsau Laura, kas ikka veel haige? Páikest, K