Monday, March 22, 2010

päikeseratas päikeseratas

te ju kõik mõistate, et mul ei ole võimalik olla kodus ja kirjutada blogi kui õues on päevitamise ilm..jah te lugesite õigesti..kohe päris päevitamise..sellise bikiinides ja puha..laupäeval oli veel natuke pilves aga olime ikka Hard Rock hotelli bassu ääres..pühapäeval oli ideaaaalne bassu ilm ja seal me olime ka terve päeva, nii et nina sai tedretäpiliseks..ja kuna imeline ilm oli veel ka eile siis kuigi Morgan töötas läksin ma üks bassu äärde ja päevitasin veel natuke..ja ujusin ja lugesin raamatut ja jõin värsket arbuusi mahla..küll elu on ilus :)




reedel käisime esimest korda niimoodi korralikult väljas (korralikult, ehk et jõudsime koju peale nelja..see on senini meie rekord) avastasime et saladus seisneb hilises kodust lahkumises siiski mitte meie tugevas pidutsemise tahtes..algasime alles peale 23 reede õhtul Altira katuselounges mõnusate drinkidega ja kuulasime kahte mustanahalist onu, kes laulsid Barry White jms ja mängisid saksofoni..järgmine stop oli saada kokku Alexi, Pierrici ja Ivesiga Grand Lisboa baaris aga sinna jõudsime kui tantsushow oli läbi ja väga põnev pold..edasi MGM bar Lion, mis on siiani mu lemmik old..väga väga super hea bänd ja mõnus õhkkond ja hea tantsida..trallitasime seal kuskil kella kolmeni..aga kuna Pierric ja Ives väga ei kaifi seda soul, r&b, regge stiili mis bänd mängis ja nad hakkasid viguma siis läksime päris klubisse..alguses tahtsin väga minna sest pold ju siiani näind kumbagi kahest kuulsamast klubist Macaus ja Morgan ka pold..meie läksime too õhtu club Cubicusse..mis ei ole väga suur aga pidi natuke vipim olema või mina ei tea..igatahes oli seal selline krdi träna ja klubimuss et et et ..et urr ma olin tige..õnneks Morgan ka ei ole just tulihingeline fänn sellel muusikal, nii et pidasime seal vastu võibolla 45min ja siis tulime koju ära..õnneks olime üle silla juba taksoga, nii et mitte väga kaugel kodust kui mul tuli pähe küsida, et kas meil sularaha ka üldse on..Morganil oli 20mopi ja minul 11mop.täpselt siis kui kokkulugesime raha näitas taksomeeter 31mop..nii et sealt edasi otsustasime jalutada..aga soe õhtu oli ja väga lõbus :) mul hea meel, et nägin klubilise värgi ka ära ja tean, et see pole minu koht siin..

aa..oi oi ma peaaegu unustasin oma eelmise nädala suurimast elamusest kirjutada :D laupäeva veetsime Hard Rockis nagu juba ütles ja siis ilmnes et neil on laupäeviti buffee grillipidu seal bassu ääres..ehk maksad teatud summa ja hakkad aga sööma..ja süüa oli nii palju..ja kõik oli vaja ju ära süüa..ma ei hakka rääkima mereandide ja grill liha ja kõige muu soolase toidu valikust vaid keskendun magusale..palun kuidas on võimalik ühel inimesel valida, mis ta tahab kui valikus on.. hagen dazi jäätis, maasikad ja vahukommid, mida lõputu shokolaadi purskkaevu alla panna, 6 erinevate kooki ja torti, õuna-kaneeli vorm vanilje kastmega ja SUHKRUVATT! ütleme nii, et ei olnud lihtne õhtu..aga issver kui meeliülendavalt tore on hea söök :)


teate mul see päevitamise rõõm on peast kustutanud kõik muu, mis ma eelmine nädal tegin..ma pean ikka tihemini kirjutama hakkama..praegu ma lippan poodi ja ostan natuke sushit hoopis..kallistused suured ja palavad teile!

No comments: