Monday, March 1, 2010

päike ja niiskus ja hallitus

ma vist ei ole ennem siin maininud kui hullult niiske siin õhk on..paberid laual tõmbavad ööga krobeliseks..minu ja morgani passidel on otsad üles niiskusest ja hommikul on akendel vee kiht seespool ja kõik asjad nagu diivan ja vaip ja põrand on natuke niisked..magamistoas on meil see masin, mis niiskust ära võtab nii, et seal on okei..aga agaa..eile avasime pesuruumi (ruum kus on pesumasin ja kuivati) ukse üle kahe päeva ja seal KÕIK seintel hallitab..väga kriipi..täna toodi mingi masin sinna ja kahe päeva pärast peaks mingid töömehed tulema ja veel midagi tegema, et korda saaks..ma olen viimasel ajal palju Dr.House vaadanud, seal on igast imehaigused nii, et hallitus ehmatas ära mind suht..aga peaks ehk korda saama..aa muide kas ma ikka ütlesin juba, et 27kraadi on täna! yesss! olen napilt rahul, et soe on..

pühapäeval käisime Macau toweris..see on meist üle silla asuv natuke üle 300 meetri kõrgune torn, mille juurde kuulub meelelahutus ja adventure activity center..Macau torn on maailma kõrgeim igapäevaselt toimiv bunjee hüppe torn..pluss seal saab teha skywalki..ehk rihmadega kinnitatult kõndida ümbes torni ilma piirdeta..või veel saikom..ronida mööda kitsast redeleid torni tippu..ja veel erinevaid ekstreem lõbustusi..meie olime nõrgad ja käisime meelelahutus keskuses kinos hoopis :)

aa mul tuli meelde,et ma rääkisin teile küll, et käin joogas aga treeneritest mitte.. mina olen praegu käinud kolme erineva treeneri juures..kõik on väga ägedad ja kõik on indiast..ehk siis esimene nädal pidin koguaeg natuke naeru kinni hoidma, sest kuigi nad kõik räägivad väga heal tasemel inglise keelt siis on ikka tunne nagu Apu Simpsonite sarjast oleks treener..sest india akset on ikka super naljakas..nüüd hakkan juba harjuma ja väga ei pane tähele..

ok nüüd ma jooksen õue päikese kätte..kallistused!

3 comments:

Kriss said...

Tsau kulla, emme palus sulle sinna páikese ja hallituse vahele meelde tuletada, et sa oma tulumaksu ára teeksid- saab ákki riiglt pappi:):)
Kallid
K

Anonymous said...

Juba pealkirja lugedes,sain aru mida sa sellest niiskusest arvad. Mul on siin sama lugu koguaeg...eriti t2na, no nii niiske, et oooakk. Hoia oma kingi, sest ma olen oma kapist vahel mitu paari hallitusekihiga leidnud. Kerli teeb pai.

isiil said...

hahaaha laavin su india aktsendi juttu...mida ma kõik ära annaks, et oleks sinuga koos esimestes joogades käinud ja kahjuks mitte suutnud naeru tagasi hoida ilmselt :)