Monday, March 8, 2010

brrr...

eile emme helistas ja küsis kuidas ilm..mina ütles, et jube külm..12kraadi ainult..emme hakkas naerma ja tuletas meelde, et teil on ikka miinus kraadid veel..aga see 12 on kohutava tuule ja tibutava vihmaga siiski äärmiselt ebameeldiv..kuni laupäevani tundub, et on ilmaga jamps jälle..aga veebruar ja märts pidiki sellised imelikud olema..et on 27kraadi ja siis on kohe 10kraadi..ma ei jõua ära oodata, et oleks juba korralikud päikeselised päevad ja saaks natuke päevitada..aa muide aprillis on Morganil nädal Egiptuses töö..seal on suur suur FMX võistlus ja paramparaa leidsime normaalse hinnaga pileteid ja ma saan ka Kairo ära näha..nii kipaaa..

üldiselt kuna ma olen siin igav ja haige olnud siis pole väga kirjutada midagi ju..laupäevaks oli niii igav, et läksin ikka kodust välja..käisime Altira hotell 36korruse katuse lounges..oiii kui mõnna see oli..kohe tulid meelde new yorgi katuse baarid, kus Kaire ja Krissuga käinud oleme..vaade on Altirast ka üle vee Macau tuledele..ühesõnaga pühapäeval oli jälle halvem olla, sest ilmselgelt oli laupäeval veel vara kodust välja ronida..pühapäeva ja ka eilse võtsin väga rahulikult teki all teed juues ja apelsini ja küüslauku süües ja täna on päris okei juba..kurk on ainult ikka jube valus aga enesetunne on palju parem..õnneks on ilm niiii tuuline (öösel oli lausa tormi moodi värk) et õue ei kipu, kui siis õhtul äkki lähen tantsutrenni..aga vaatab seda asja..telekas on ikka saatanast..ma olin kodus niii harjunud, et telekat ei vaata, et ei osanud igatseda..nüüd siin on koguaeg midagi, mida vaadata ju..kõik naljakad sarjad või discovery või so you think you can dance viimane season jne jne..võikski aint telekat vaadata..

kuulge mul ei ole üldse midagi põnevat rääkida nii, et räägin natuke Macaust siis veel, kes ei tea..et asi oleks selgem kui räägin erinevatest saartest ja Macau mainlandist..

Punane osa on Macau mainland, mis on ühendatud Hiinaga. See on põhiline osa Macaust ja kõige rohkem asustatud ka.
Kollane osa on Taipa saar, kus meie elame. Siin on viimaste aastatega aina rohkem inimesi elama asunud ja Taipal asub Macau lennujaam ka.
Oranz osa on Cotai strip ehk kasiinode ala, kuhu neid järjest juurde ehitatakse.Seal asuvad Venetian ja City of Dreams ka, millest rääkind olen.
Roheline osa on Coloane saar, kus elab oluliselt vähem inimesi kui mujal Macaus, osaliselt kuna see saar on üsna mägine. Seal saab matkata ja mägirattaga sõita ja rannas käia jne.

Nädalavahetusel tahtsime väga minna Guangzhou linna, mis on siis "päris" Hiinas..see on see linn, mis meile rõdult üle vee paistab..aga tuli välja, et Morgan peab see pühapäev ka töötama, nii et Hiina avastamine lükkub natuke edasi..rohkem mul ei ole täna midagi tarka öelda..kallistused kõigile!

1 comment:

Kriss said...

very informative :) Kas Macau raamatukogus oled juba káinud, sest kui Kaire kylla tuleb siis sinna tahab ta kohe esimesena minna:D

Kallid,
K
p.s. meil ka kevade moodi- paks lumi maas aga linnu juba laulavad:)Karmid linnud meil- 10 kraadiga ka laulavad!