Monday, March 29, 2010

sain just kreepsu

sest avastasin, et olen siin peaaegu kaks kuud olnud juba..aeg on ikka ekstra super ruttu läinud ma pean ütlema..eelmine nädal oli väga mõnna..saabusid siia kõik artistid ja minu lemmik asi selle juures, et uusi inimesi (eriti ootasin et oleks mõned toredad tüdrukud kellega tüdrukute asju teha- teate küll padjasõda ja küüntelakkimine noh) ei tegelt ka..olen siin juba igatsenud girltalki nii, et reedel kui oli suur welcome party sain mitme inimesega jutustada..leidsin ruttu ühiseid jututeemasid ühe Londonist pärit tüdrukuga ja üks prantsustmaalt tantsija tüdruk tundus väga armas..ja minu suureks õnnistuseks on see nädal veel siin ka Morgani parima sõbra Alexi girlfriend norrast..üsna my kind of girl ja tal ka päevad vabad ju kui Alex tööl, nii et eile sain teha oma essa tüdrukute päeva ehk siis käisime shoppamas..tegelt esialgu veel vaatamas et homme uuesti minna, sest turu uuring on kõige olulisem ju.. Anette on ta nimi ja meil on väga lõbus.. pluss reedel tuleb siia Kaire sõbranna Meeli Londonist, kellele lubasin Macau tuuri teha päeval siis..loen just netist asju ja mõtlen kuhu teda viia, et ikka täisväärtuslik giid olla :)

muidu käin ikka joogas koguaeg ja kaifin väga pluss oleme püüdnud ennast harjutada ka iga õhtu Morganiga jõusaalis cardiot tegemas käima..siiani päris hästi õnnestub pean ütlema..

pühapäeval kui kõik teised tahatsid jälle bassu ääres chillida otsustasime meie Morganiga, et aitab küll oleme parem aktiivsed turistid sest palju põhi värke Macaus veel nägemata..mitte et neid nüüd niii palju oleks aga ikka mõni ju..võtsime ette minu Lonely Planeti raamatu, kus oli sees Macau walking tour ja tegime selle läbi..nii tore oli..käisime Monte kindluses, mis siia ehitati kui portugali kolooniad veel olid..ja A-Ma templis ja ilusas aias ja niisama pisikestel Macau tänavatel, kus oli imelike poode..õhtuks olime täiesti kutud aga targemad ka!



olen tundnud suuri süümepiinu, et pole veel ühtegi pilti tenniseväljakutest teinud (ma olen neid korra küll näinud kui bussiga mööda sõitsime) ja muretsesin juba, et mu ema peab ikka väga pettunud olema..nii et võite ise ette kujutada kui suur oli mu rõõm, seda poodi leida..


novot sellised on tänased Hiina lood..aa siia jõudis ka veel üks varusõitja, kes on hispaanlane ja elab meie kõrval majas, nii et hakkame teda koguaeg külla kutsuma ja lasema tal aint hispaania keeles rääkida, nii et ilma et ta arugi saaks on ta meie eraõpetaja Morganiga..ise oleme väga rahul selle plaaniga!

kallistan kõiki kõvasti ja ärgitan otsima hong kongi pileteid, et sealt praami peale istuda ja mulle külla tulla! saate oma toa ma luban!!! pai

p.s. maaaailma parim tunne on mailboxi avades leida sealt teie emaile..mul on kohe nii hea meel, et teeks hundiratast või kukerpalli..aitäh laura ja helen ja liisibeebi kirjade eest :*

2 comments:

Pony said...

Seda on nii TORREEE kohe kuulda, et sul seal kõik nii hästi on... HEA meelega tuleks hong kongi kusjuures... äi tea kust kaudu neid zoodzaid bileteid ka saab:)

Mul on pärast Londoni reisi ka kohe selline tunne, et ma ei saa üldse siin eestis hetkel olla, kui nii palju huvitavaid inimesi väljaspoolt ootab tutvumist.. böö


saadan sulle suured kallistused ja kohe kui ülikoolist vastuse saan hõiskan sulle meiliga.. dõunt vörri ma ei ole unustanud:) :*

Merli said...

Tennisepildil oled Sa ju täitsa emme nägu!