Monday, April 12, 2010

raske juhus

on see, et ma ei suuda rohkem kui kord nädalas kirjutada..kuigi asju nagu toimub ja materjali on..lihtsalt ei saa seda blogi linki lahti tehtud..aga kui ma kuulen midagi nii nunnut, et Helen iga päev kontrollib kas ma olen kirjutanud siis tuleb ennast vist ikka kokku võtta :) muidugi on meil siin kõik kenasti..eelmine nädal sadas mitu päeva vihma non stop ja siis mul oli mossitus ja otsustasin, et olen suhkrust ja maasikavahust ja välja küll ei lähe väga palju kodust..aga kolmapäeval läksin ikkagi ühte uut trenni proovima..ja see muutis mu halvatuks terveks neljapäevaks..polnud ammu sellist korraliku rasket lihastrenni teinud ja kõik need kükid ja hantlid ja kätekõverdusega tegid 1:0 minuga..aga homme lähen muidugi uuesti sinna..see on ainult kord nädalas ja samas on natuke tore kui midagi valutab siis ma võin ennast premeerida mustika muffini või cheese doritostega sest olen juu tublisti trenni teinud :) jajah see tervislik eluviisi asi ei ole mul veel päris selge..

reedel käisime ühes sushi kohas, mida keegi oli Morganile soovitanud..koht ise ei olnud fänsi või midagi aga sushi oli üsna odav ja super hea..peale sushit ja veini võtsime takso Coloane villagesse..kellegil tsirkusest oli sünnipäevapidu..oi kui kahju mul oli, et fotokas kaasa pold..see maja kus katusepidu toimus oli maksimaalselt mõnus..kolmekorde kuue korteriga maja..ja tsirkusest inimesed üürisid terve maja, et päris äge oleks ju nii elada..igalkorrusel on sõbrad ja katusel on maailma mõnus terrass, kus chillida..seekord oli rahvast nii palju, et osad pidid katusel istuma sest muidu lihtsalt ei mahtunud..aga Coloane on vaikne ja ilus ja sellises majas elada oleks päris mõnna..meie ei olnud see õhtu väga suures möllu hoos, nii et kuskil kella poole kahe paiku olime juba kodus..
laupäevadega on nüüd see jama, et Morgani töögraafik muutus..nüüd on nad tööl ka laupäeval ja vabad päevad on pühapäev ja esmaspäev..nii et laupäeval käisin trennis ja oma uuel pintsakul järel..

juhuuu oli mul on hea meel selle üle..kohe väga väga heameel..ja õhtul keetsime jälle juurvilja suppi..siinkohal edastan lehvitused mu emale, kes õpetas kuidas seda teha..me oleme juba kolm korda suppi söönud ma loodan, et sa oled uhke! :)

pühapäeval oli alguses jälle jamps ilm, nii et ärkasime..sõime pannkooke..pikutasime..pikutasime veel natuke..käisime jõusaalis..pikutasime..ja lõpuks läks kella nelja paiku ilm selgemaks, nii et läksime Macau vanalinna..seal üks tädi teeb maailmahäid pähklivõiga vahvleid..asi ise näeb natuke ökä välja kuidas ta tänaval suurest ämbrist tainast võtab jne..aga vahvel on seda väärt..istusime peaaegu tund aega Senado väljaku purkkaevu ääres ja vaatasime inimesi (eriline lemmik oli vaadata kuidas inimesed üksteisest pilte teevad..ja milliseid uhkeid poose nad sealjuures seina naljal võivad võtta)..




lõpuks hakkas hämaraks minema, nii et tuterdasime koju tagasi ja vara tuttu..sest äratus oli kell 8..ja mitte millegi muu jaoks ma pole nõus kell 8 tõusma, väljaarvatud siis kui lähme pikaks päevaks Hong Kongi..jee jee

ohh Hong Kong on niiiii mõnussss juuu..seekord otsustasime käia Kowlooni põhjaosas..seal asuvad sellised ägedad asjad nagu lille turg, siis natuke eemal kuldkalade turg ja samas lähedal ka laululindude turg..no ma sain kõvasti niutsida ja ohkida, et kõigepealt ma tahan ilusaid kalu värvilisi ju..ja siis veel tahan seda eriti ägedat värvi lindu..ja siis me sattusime veel lemmiklooma poodi ka ja no siis ma tahtsin kõiki neid koeri ja kahte kassipoega ka paluna aitäh..Morgan tahtis sisalikku või muud rõvekat roomajat aga leppisime kokku, et sellest ta võib ainult edasi unistada :)












edasi viis plaan meid Victorias Peaki..sinna saab trammiga, mis läheb vahepeal nii ülesmäge et hirmus hakkab..The Peak on maksimaaaalselt äge platvorm kõrgel mäeotsas, kus on mõnusad restod ja vaade Hong Kongile on umbes täpselt nii äge et ise ka ei usu..pimedas oleks kindlasti veel vingem ja selle plaanime ka ette võtta..aga raudselt oli väärt ka päeva ajal sinna sõita..



lõpuks kui alla saime oli väsimus peal aga kell polnud veel üldse palju nii, et võtsime metroo Hong Kongi botaanika ja loomaaeda ja jalutasime seal ringi aga siis sai mul fotoka aku tühjaks juba ja sellest kahjuks pilte pole palun andeks..aa ma unustasin mainida, et Hong Kongis käisid meiega koos veel Antonio (hispaania motokutt) ja Andrew (Morgani üks bossidest)..Andrew väsis nüüd ära ja läks praami peale aga minul oli tunne,et see on üks suur raiskamine kui me oleme Hong Kongis ja ma üldse ei lähe H&Mi sisse ka või..leidsingi sellised lühikesed püksid nagu olin otsinud..aga peale kolme korruse läbikammimist olin mina ka jube väss ja kella kaheksase praamiga tulime koju ära..maailma pikk aga niiiii mõnus päev oli..ootan juba, järgmisi Hong Kongi reise, et suure buddha juures Lantau saarel ära käia ja tervet rida templeid tahan ka veel näha..



nüüd tulin just pilatesest ja istun kohvikus, kus on kaks noort ema oma tittedega, kes nii kuradi kõvasti karjuvad mõlemad, et ma ei kuule oma mõtteid enam ja pean nüüd lõpetama..kallistused kõigile..ja kes esimesena homme siia minu juurde jõuab saab tasuta lõuna..Morgan läheb homme vara tööasjus Mexicosse ja mina olen üksi kuni pühapäevani..nii et girls night iga õhtu minu juures..kui te ei tule siis ma solvun! :*

4 comments:

Laura said...

Pumpan siis rattal ruttu kummid täis ja tulen kohe. Võid veini külma panna. Pai

helen said...

ooot ooot ma hakan ka kohe töö juurest siis tulema :) äkki laura sõidad siit nõmme teelt läbi ja hüppan pakikale, muidugi macausse jõudes on mu jalgevahe vist mutanteerunud pakikal sõitmisest :) kõik laura girls nighti nimel :)

kaire said...

Tsauki kulla, Tore et onnestus jalle hong kongi naha ja kahju et sa siis Mehhkosse ei saa soitta... Mina pakin just küprose reisiks kohvrit ja ootan et juba 4 paeva Paphoses ringi uurida ja rannas lebotada... kalli, kaire

grete said...

oh kuramus.. oleks varem lugend su posti, oleks raudselt tuld.
ps. need kalade ja lindude ja lillede turu pildid tundusid niiii kipad :) :)