Monday, April 5, 2010

Värvilised munad!

Ilusaid pühi kullakallid! Loodan, et teil on eriti päikeseline kevadilm ja värvisite ikka mune ka..meie küll värvisime..sibulakoortega ja guashidega ja vildikatega ja ise olime ülimalt naksis muidugi..väga ilusad tulid olgu siin kohe mainitud ka, sest meil on tõeline anne munade värvimise peale tuleb välja..


see nädal on väga lõbus olnud..sain natuke girl talkida sest Alexi tüdruk oli siin ja temaga käisime linnas ja teate, mis tuli välja..ma kunagi rääkisin, et leidsime super ägeda vintage poe, kus omanik ka enda disainitud asju müüb..aga tema asjad, kuigi väga ilusad on mulle alati väiksed..ja nüüd olid tal kevad asjad väljas ja üks eriti super ilus kirju lilleline pintsak..selline super ilusti õmmeldud ja nii..aga mulle õlgadest väike aga kuna me sinna poodi päris tihti satume ja oleme omanikuga natuke nagu sõpsid siis ta ütles et kui ma väga tahan seda jakki ta teeb mulle ühe minu mõõtude järgi ja allahindlusega ka veel( sest teab et ma kavatsen seal veel shopata vist) nii et ma ei suutnud oma õnne ära uskuda et sain 600mop (800kr) custom made uue lemmik pintsaku..järgmine nädalavahetus saan kätte ja uskuge mind te näete pilte! juba piilusin silmanurgast ka tema uue kollektsiooni musti kõrge värvliga haaremi pükse, mida ta ütles et võib ka minu suuruse teha kui soovin..huuhuu..vaatab seda asja!

laupäeval oli siin Kaire sõbranna Meeli kellele ma näitasin Macaud ja õhtuks olin nii väss suurest jalutamisest ja Morgan pidi õhtul hilja veel tööl olema, et läksime mõnasse portugali restosse sööma ja pärast koju kerra..

teate olen juba mõnda aega mõelnud, et millal tuleb see päev kui kohtun ka kellegagi kes ei ole nii normaalne ja sümpaatne nagu enamus inimesi on siiani olnud..ja see päev oli eile..üks Morgani bossidest, Andrew, kes on väga lahe tüüp kutsus meid õhtul Altira lounge dringile..seal oli veel paar inimest tsirkusest, keda ma ei teadnud..istusime maha siis ja kohe tundus üks kutt niiii ennasttäis et ohh ohh..küsis kas ma olen Tallinnast..mina ütlesin et jah, kas sa oled käinud seal..jah teatas tema (üli tähtsalt) 2007 aasta novembris ühe gaala jaoks..küsisin kuidas sulle meeldis..ta tegi sellist imeliku no-ma-ei-tea nägu..mina ütlesin et jah november on üsna õudne kuu juba, et Tallinn on väga mõnus suvel..mille peale ta keset mu lauset ütles whatever ja keeras teisele poole teise inimesega rääkima :D ma ei osand kuidagi muudmoodi reageerida kui naerma hakata..siis ta terve õhtu tegi kõike maha..kui mõtetu on see klubi kus meie teinekord väljas käime..ja Morgan võttis Long Islandi, mille peale ta teates et noh sulle vist ei ole joogi kvaliteet kuigi oluline..ja jõi oma über kallist konjaki tilka edasi ja rääkis kuidas ikka joogil ja joogil on vahe..ja nii edasi ja edasi..aa siis veel mul olid jalas mu lillad lipsukestega kingad..mingi hetk keset teiste vestlust ta küsis kõva häälega..et Laura kust sa need kingad said..mina ütlesin et macaust..tema et mis disaineri omad need on..mina et ei mingi..ostsin pisikesest poest, kus on korea firmad põhiliselt..mille peale ta tegi eriti imeliku näo ja ütles et ahsooo..nojah..huvitavad! hahahaha..no vahepeal oli Alex ka sinna tuld ja Morgan ja Alex said koguaeg omavahel rootsi keeles kommenteerida seda ja ma niiii soovisin et ma oleks ka saand kellegagi nalja teha tema üle eesti keeles..aga põhinali alles tuleb..ma kogu selle õhtu mõtlesin, et huvitav kes kurat ta on tsirkuses et niii tähtsust täis ja nii ülbe..ja ta on KLOUN! klassika mu meelest! kui see jutuks tuli ja Andrew ütles midagi nimetades teda klouniks teatas ta et ta on koomik ja miim aga mitte kloun..aga tegelt on ta ikkagi kloun mu meelest!

täna nautisime Morgani vaba päeva ja keetsime juurvilja suppi ja jalutasime Zsebiga linnapeale Boosti mahla jooma ja vaatasime diivani peal Dr.House..üks ütlemata hea päev on olnud! Loodan, et teil ka!



5 comments:

kaire said...

tsauki kulla, thanks et meelile macau'd näitasid ja loodan et eesti keel oli veel meeles ja tuli ilma rootsi aksendita... klassikaline jutt sellest klounist aga tuupiline ka nagu... eks psuhholoogidel pidi ju koige rohkem "issue'sid" olema ja ju siis klounid on päris elus opposite...

Merli said...

Mul on nii hea meel, et Sa eriti aktiivselt kirjutad!
Täna 5.aprill oli meil TÄIUSLIK kevadilm- soe, päikseline ja kuiv.
Ootan lillelisest pintsakust pilte.
Ilmselgelt peab see ennasttäis kutt olema KLOUN, et kogu oma viha terve maailma peal välja valada. Aga ega keegi ei käskinud tal klouniks hakata :D

isiil said...

Peale sellist koledat, sombust, tahan-olla-kevad-ja-natuke-juba-suudan-aga-no-ei-tule-täna-ikka-välja jahedat ilma pean lihtsalt aitäh ütlema sulle ju naerupahvaku esile kutsumise eest, Loora! Klounid to the max all the way to..kuskile, kus keegi nende naljade peale ei naera või midagi. hahaha, kuldne. tundub lahe mees olevat:))) aga muidu väga ootan ka neid pintsakupilte ja olen sinuga koos õnnelik sellise spetsinduse üle:) mmuah! L.

Helen Randmäe said...

hei hei, nu kuule nädal aega pole kirjutanud vahepeal, mis teed seal nüüd siis? iga päev vaatan ja jälll mhhhh ikka poole midagi,
tahan juba uusi lugusid lugeda :)

grete said...

:D tervitused klõunile! see oli küll väga tabavalt toredasti öeldud, mis kaire ta kohta ütles :D