Friday, April 30, 2010

reisijutud vol 2

ma väga vabandan aga vaatasin, et keegi ei kommenteeri, järelikult keegi ei loe mu juttu siin ja ei viitsind kirjutada..poleks täna ka kirjutanud aga Helen juba pahandas ja pealegi olen jälle üksi sest Morgan vaeseke saab täpselt ühe päeva oma lendude vahel hinge tõmmata..täna juba läks 10tunnisele lennule egiptusesse neljaks päevaks..aga kui ta tagasi tuleb siis on ainult 5 päeva ja lähme koos Kairosse nädalaks..seal on Red Bull X Fightersi etapp ja üldse suur pidu ja pillerkaar ja mina kavatsen jälle päevitada ja mõne tuuri võtta äkki hotellist sest Morgan tegelt suht päevad otsa töötab aga ükskõik..näen jälle uue koha ära, kus pole kunagi käinud nii et olen väga naksis juba sellest..nüüd vaja aint neli päeva üksi siin macaus ära sisustada aga joogas on pikk paus old nii et homme trenni..ok aga tagasi Phi Phile

nii nii..jõudsime reedel tagasi ja kuna ma olin nii kaua iiveldanud seal laeva peal vajasin raudselt kiiret pikutamist..aga mitte liiga kaua sest päike loojus juba ennem seitset seal ja me tahtsime ronida mäe otsa viewpointi päikese loojangut vaatama..kahjuks ronimise ajal paistis päike ikka veel lagipähe ja olime üli higised ja väsinud kui lõpuks kõrgeima number 2 viewpoindini jõudsime..




kui pimedaks läks jalutasime nagu ikka rannabaaridesse, kus loomulikult oli palju tuttavaid..nüüd oli veel kolm inimest keda ma teadsime Phi Phile jõudnud ja pidu oli lõbus..

laupäeval vajasin mina hädasti ühte paadi vaba päeva nii, et hommikul tegime hotelli bassus paar tiiru ja jõime arbuusi smoothit ja võtsime väga rahulikult..hiljem saime rannas morgani sõpradega kokku ja päevitasime natuke aga ausalt jube raske on päevitada sellise kuumusega..ja merevesi on supp soe nii, et mingit jahutust sealt ei saa..sellepärast oli kohati isegi bassu ääres parem..peale lõunat otsustasime natuke shopata..Morganil olid kõik asjad mustad sest ta arvas, et noh ikka kannab rohkem kui korra sama särki ju..aga seal higistad nii hullult, et elusees ei taha sama asja selga panna uuesti kui see just bikiinid või ujumisasjad pole..nii et leidsime talle mitu lahedat särki ja kipad shortsid..ja mina ostsin kleidi ja paar ägeda prindiga maikat..pean ütlema, et seal oli niiiii maksimaaaalne ehte firma müügil mitmes butiigis..nii maksimaalne kujutate ette et ma ei ostnud lõpuks mitte ühtegi asja sest ma lihtsalt ei suutnud valida..jah nii napakas põhjus ongi..et mulle meeldis võrdselt nii palju asju..eriti vägevad oli vingete ripatsitega pikad ketid ja vägevad sõrmused..et ma ei ostgi ehteid...aa ja ühes poes nägime oma uut unistuste lemmiklooma..no koera me tahame ikka rohkem aga lihtsalt see chipmunk oli niiii äge..eesti keeles on see loom vist vöötorav..ta oli lahtiselt seal poes ringi jooksmas aga tal oli pisike kelluke kaelas nii, et sa kuulsid kus ta on..vahepeal ronis perenaise küljes ja vahepeal niisama uudistas sind proovikabiini kardina küljest,,nii nii äge loom..oot ma kohe otsin teile pildi ka netist, et kujutate ette millest ma räägin...


see pole see nunnudes, kes poes oli sest mul pold fotokat kaasa aga onju kipa!..või noh igatahes meie olime ülivaimustuse ja juba lugesime netist, et millised koduloomad nad on jne..okok reisi juurde tagasi..

laupäeva olimegi väga rahulikult..käisime mõnuses meretoidu restos õhtusöögil ja jalutasime niisama..õhtul tahtsime uut baari proovida ranna omade asemel ja läksime suure kambaga Phi Phi ainukesse rooftop baari Banana Bar..väga mõnus natuke indie muss mille järgi lõbus tantsida ja maailma äge idee..igalpool olid purgid UV kehamaalingu värvidega ja kõik inimesed peol olid igatepidi ära mökerdatud..hullus kui lõbus oli joonistada üksteise peale.Morgan muidugi tegi terve oma käe värviseks ja hakkas aga käejägi tegema kõigile..ja siis mingi suvaline tsikk, kes just hakkas lahkuma läks mööda ja Morgan tegi talle nagu high five..ja tüdruk lõi patsu talle ja oli kõik värvine ja pistis kriiskama ja meie kõik naersime..siis ta pühkis oma käe Morgani särgi sisse ja jooksis minema..meie ikka veel naersime..aga minu kaunistused nägid välja sellised..



pühapäev oli meie viimane päev Phi Phil nii, et võtsime viimast päevitamisest ja rentisime jälle longtail paadi sest nägemata oli ju veel Phi Phi Leh..kus asub ka ülikuulus Maya Bay..mis on see rand The Beach filmist.. peala Maya bay on seal veel maksimaalne kaljudevaheline lahesopp snorgeldamiseks ja viking cave ja paar pisemat ilusat randa..



Maya Bays on vesi eeeriti läbipaistev ja saar ise tundub üsna dzungel..seal pakuti ägedat paketti, et ööseks telkima minna sinna Maya Bay randa..koguaeg mõtlesime, et võiks aga ikkagi jäi tegemata see meil..aa ma vist polegi kirjutanud, et kui odav seal kõik on..lausa imelik..1000 tai raha on 360 eesti krooni..ja kõige kallim õhtusöök ilusas restos koos veiniga maksis meil 900 bahti..kleidid poodides olid maksimaalselt 1300 bahti..aga enamasti alla 1000..ja see ei jõud üldse kohale alguses et nii vähe see eesti rahas teeb sest ma pole kunagi kuskil käind, kus eesti kroon ka nii tugev oleks..ühesõnaga see on tais eriti tore mu meelest!..pühapäeva õhtul läksime sellisesse baari, kus keskel on suur tai poksi ring ja kohalikud proffid näitavad klassi aga samas saavad vabatahtlikud omavahel poksida FOR FUN..üks poola kutt meie seltskonnas läks..need on kõik siin high diverid või sportvõimlejad kutid ju..ehk siis ta on väga vormis..ja mingi võõras vaene parntsuse kutt, kes oli juba ennem teda käe tõstnud pidi siis temaga poksima..teisel oli esimeses raundis veri ninast väljas ja näha oli et tal ei old väga FUN et pidi kolm roundi lõpuni olema..poolakas loomulikult võitis.. aga hiljem ütles et lonkas kaks päeva veel ja oli põlvega kõhtu saanud väga kõvasti..nii et palju õnne huvitavate meelelahutus ideede puhul :)

nüüd ma jälle väsisin ära..nii et kaks viimast päeva, mis me veetsime Krabis jäävad homse peale..

kallid paid!

5 comments:

Kriss said...

Kogu aeg loen!!! Lihtsalt kommenteerida pole jóudnud:)

eero said...

Mina ka ikka alati naudin hommikukohvi kõrvale. Iga hommik vaatan kas on uut ;)

Helen said...

ma ei teadnuki sellist reeglit et alati peab kommenteerima, et sellega justkui annaks teada, et oled lugenud, ma siis kirjutan iga jutu alla nüüdsest - loetud :) et siis sa tead, et loen ikka küll :D

Helen said...

kyl neil on jah ikka põnevad meelelahutused baarides, tahaks kohe ise ka boksiringi minna pärast komandat kokteili :D issssver väga FUN tõesti :D

grete said...

küll see kõlab healt, ise vabatahtlikult molli saada :) nii ilus lõpetus ühele kaunile päevale :) laura teeme seda kindlasti tallinnas ka :)