Saturday, April 17, 2010

üksi hiinas

ei ole üldse nii hull siin olla paar päeva üksi ma pean ütlema..mitte et ma ei igatseks juba, et Morgan tagasi oleks sest siis on ikkagi lõbusam..aga olen väga edukalt ka üksi hakkama saanud..neljapäeva ma lihtsalt magasin ja lugesin oma raamatu lõpuni ja sõin arbuusi ja magasin ja käisin joogas ja magasin ja päev saigi otsa..ilm pold ka maailma äge sellepärast ma väga toast välja ei kippunud..eile aga peale jõusaalis käimist hakkas mul natuke igav ja otsustasin ühendust võtta kahe tantsija tsikiga, kes teistest toredamad on tundunud..ja nemad hakkasid just filmi vaatama ja kutsusid minu ka külla..nad elavad The Venetiani hotellis nii, et päris äge oli seal tube ka näha..ilusad on..ja tore oli natuke girl talkida..aga nad pidi kell kaheksa tantsima minema ja siis tulin koju..ja just kui mõtlesin, et kell on nii vähe, et mis ma nüüd siis teeeeen..helistas Alex et houseparty on Austini juures ja tule nüüd ikka ka..läksingi..olin loomulikult ainuke tüdruk nagu ikka aga mängisime guitar herot ja x-boxi mänge ja väga lõbus oli..nemad läksid pärast edasi klubisse aga seda ma mitte ei viitsind nii et kella kahe paiku taksotasin koju ja sain veel Morganiga skypes rääkida..ta vaeseke on seal oma ajavahega täiesti magamata ja üsna zombie.. päris ebameeldiv lennata 22 tundi et kuskil kaks päeva olla ja siis 22 tundi tagasi lennata..mis on ka põhjuseks miks ma ei näidanud üles huvi temaga kaasa minna.. aga aga aga kohe tuleb selle postituse põhi POINT!

Morgan sai puhkust ja me läheme nädalaks REISILEEE!! mille peale mu kallis Helen ütles skypes et Laura sa juba oled reisil..aga no veel mujal..veel rohkem ilusaid aasia kohti mulle palun aitäh..tänase hommiku olen veetnud erinevaid pileteid uurides sest minek peak olema juba teisipäeval..praegused põhi variandid on Bali Indoneesias, Kota Kinabalu Malasias või Phi Phi Tais..või veel miljon kohta mida me näha tahame..eks me vaatame kuidas hinnad on homme kui Morgan tagasi kodus ja teeme mingi otsuse..mul täitsa suva kuhu maale sest olen kindel et igalpoole on niii palju asju mida mul on vaja näha kui ma siin aasias juba olen...nii et eriti suur reisiärevus on mul juba isegi kui ei tea kuhu me täpselt läheme..praegu ma pean lippama joogasse ja sellepärast pikemalt ei heieta aga luban, et annan kohe rõõmuhõisetega teada kuhu minek kui plaan kindel. Seniks kallistan kõiki nii et ribid ragisevad!

No comments: