Monday, April 19, 2010

reisiärevus

trallalaaa..kuidas mulle meeldib reisiärevus ja uute kohtade külastamine..no kohe väga väga meeldib..tegelt ma ei saa pikalt pläkutada sest paari tunnipärast on praamiga lennujaama minek ja mul veel asjad pakkida ja küüned lakkida..aga tahtsin ainult kiirelt öelda, et me läheme Taisse Ko Phi Phi saarele..juhuuuu..täna õhtul on lend Phuketisse ja homme hommikul sealt praamiga nelja päevaks Phi Phile ja siis tagasi veel üheks päevaks Phuketile ja siis on kogulugu sest Morgan peab juba järgmine teisipäev Egiptusesse sõitma ja ma olen jälle peaaegu nädal aega üksi..aga siis mul ongi aga teile reisist kirjutada..praegu kallikalli ja ma lähen nüüd pakin edasi bikiine ja suvekleitee..mõõõnuuuuuus...

1 comment:

Kriss said...

kui ma bangkokis olin, siis nad ytlesid et kui vóimalik siis kindlasti phi phi'l ara kaia...mina sinna kahjuks ei jóudnud:( Aga arvata on et mega lahe koht!
Kallid teile,K