Friday, April 2, 2010

Laura's Animal Hospitality

no nii nüüd on siis see aeg käes kui oma loomahotelli avasin..siiani tegin koduvisiite või käisin jalutamas eksole..ja muide ma ei maininudki kunagi, et need kiisud, kes pidid meile külla tulema ei tulnud..ma ei teagi mis täpselt sai ja miks aga igatahes minu suureks kurvastuseks jäin kassituks..küll aga teadis, see kassiomanik tüdruk, et ühed teised artistid lähevad nädalaks puhkusele ja neil pole kuskile panna oma pisikest kutsuraasukest..ja kuna mul juba vist selline kuulsus siin on, et olen Dr.Dolittle siis helistas ta meile ja küsis kas me ei oleks nõus nädala koeraomanikud olema..sest muidu oleks nad pidanud oma yorksheri terjeri kuskile hiina koerte hotelli panema..me mõtlesime umbes 30sek kui juba nõus olime ja kolmapäevast alates on meil üks nunnupea kodus ja tema nimi on Zsebi (meil ei jää üldsee meelde see kahjuks)..omanikud muretsesid, et võib olla ta ei söö alguses ja igatseb nii väga neid aga sõi nii, et vähe pold ja käis terve esimese õhtu minu sabas kuhu ma ka ei liikunud..alguses Morganit natuke võõrastas aga ta oleks pidanud arvestama, et kui ta kavatseb järgmine hommik kell 6.50 õue manguma hakata siis tasub rohkem Morgani sõber olla kui minu..aga tal vedas sest Morgan andestas talle ja viis ta välja..ja täna ta tasus sellega et tahtis alles kell 9 välja minna..ja magas ta muidugi voodis ja täna juba ronib sülle ka ja on üldse üks igavene lovebug :)



2 comments:

Kerli said...

Nii armas!!! Ilus t66 sul,dr Dolittle :)

Merli said...

Armsam on raske olla kui ju :))))